Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin voinut vajota maan alle neuvolareissulla viimeksi kun poika

Vierailija
09.12.2008 |

3v alkoi kiukuttelemaan lähtiessä ja vaikka miten yritin houkutella ja sitten kun otin pojan kiinni ja kannoin sen eteiseen niin poika huutaa täysiä: "äiti älä pure mua!"

En todella tajua mistä se sen keksi. koskaan ei olla purtu eikä tulis mieleenkään!

Terkkari kuuli varmasti kun hänen huoneensa ovi oli auki.

Mitähän lienee miettinyt...

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias saa raivarin jostain mitä en suostunut ostamaan ja jää Cittarin lattialle sätkimään. Lähden työntämään kärryjä eteenpäin hiljalleen ja uhkailen, että jää sitten siihen jos ei itse tule. 4-vuotias alkaa kirkua lähes hysteerisesti, että "ei äiti, älä jätä lastasi, se kuolee ja sitten sinulla ei ole kuin yksi lapsi enää". Pakkohan se sitten oli tuo alkuperäinen sätkijä hakea kainaloon sätkimään että toinen rauhoittui.

Vierailija
42/88 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan minä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme Tukholman vanhassakaupungissa syömässä terassilla kesällä, kun viereiseen pöytään tuli suomalainen perhe kolmen lapsen kanssa. Nuorimmainen oli max 2 v. Hän huomasi terassilla olleen koiran ja alkoi sille suureen ääneen mesoamaan "ittu koila, ittu koila".

Mun 7 v katsoi poikaa hyvin hämmentyneenä, sitten vihaisena ja käski olla hiljaa. Kysyin miten hän nyt niin häiriintyi pienen pojan metelistä.

Pojan mielestä ei koiralle sovi huutaa vittu koira, vittu koira!

Oltiin tikahtua sen toisen perheen äidin kanssa.

Vierailija
44/88 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 4 v pitseriassa:

"Teillä on aika paskat pitsat. Laita mulle kans kaljat. "

Poika 3 v selittää mistä naarmu otsaan on tullut:

"Pikku-Viivi yritti tappaa mut. "

Minä itse 5 v:nä kerron naapurinpojalle kuinka tappelemme veljeni kanssa joka päivä:

"Joo-o, se raiskaa mut joka päivä. "

(sanomattakin selvää, etten tiennyt sanan merkitystä)

Vierailija
45/88 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 3v oli kanssamme pääsiäisenä kirkossa. Alttaritaulu oli hieman moderni kuva Jeesuksesta. Kun pappi saarnassaan jossain vaiheessa osoitti taulua ja sanoi sen esittävän Jeesusta, huusi poikamme kovaan ääneen, että ei tuo ole Jeesus, se on merihirviö! (emme käy kovin usein kirkossa, ja emme taida tämän jälkeenkään ;))

Samainen poika sanoi kaupassa romaaninaisen nähdessään, että kato äiti, enkeli!

Nähdessään ystävänsä äidin polttavan tupakkaa, poika huusi minulle kovaan ääneen, että äit, äiti, X:n äiti kuolee kohta! Oli keskusteltu tupakan vaarallisuudesta, mutta ihan noin jyrkästi ei mielestäni kuitenkaan...

Vierailija
46/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia juttuja, osaampa varautua ku oma 1,5 vee alkaa puhelemaan.

Uskovaisen perheen tyttö kysyi kesken jumalanpalveluksen äidiltään kovalla ja kirkkaalla äänellä: - äiti, tiedätkö mikä on perkele? Se on kynnysmatto.

Oli isommat tytöt vähän huijanneet...

Vierailija
47/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskoja...

Meillä neljävuotias poika selitti tohkeissaan isovanhemmilleen tapausta jossa oli kaatunut rappusissa:" ei mua sattunut kun vähän, kyllä mä vähän itkinkin mutta silloin ei kyllä sattunut yhtään kun äiti löi mua enkä kyllä edes itkenyt!"

Huh huh, en todellakaan ole poikaa lyönyt siinä sitten naama punaisena miettimään mitähän se poika nyt oikein jutullaan tarkoittaa....

Vierailija
48/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm Irwiniä. 3-vuotias tykkää laulaa, oppii nopeasti sanoja, ja koen bussissa suunnattomia häpeän hetkiä kun lapsen suusta kajahtaa "haistakaa paska koko valtiovalta" tai "mä olin häirikkö"...kun sanon, että ne on rumia lauluja, niin tulee uhmakas vastalause "eikun ne on KAUNIITA lauluja".

Vierailija
49/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa Itsenäisyyspäivä-marsseja. Sitten oltiin ihan kylmissämme ja päätettiin mennä glögille läheiseen baariin. Baari oli suhteellisen täysi. Kun olimme istuneet pöytään, tyttö kysyi hyvin kovalla äänellä, että "onko tämä nyt sitten kirkko?". Baarissa tuli syvä hiljaisuus ja ihan kuin muut olisivat odottaneet meidän vastausta. Sanoimme, että ei ole, tämä baari. Siihen tyttö lopetti, että ja ja kovaan "AAMEN".

No tulipahan muillekin selväksi se, miten vähän oltiin kirkossa käyty.

Vierailija
50/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaravintolan veskissä 3-vuotiaan kanssa sanoiko äiti "voi itku" vai "voi vittu".

Vierailija
51/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ym. paikoissa sitten kovaan ääneen selostaa että "Katso äiti, NuuskamuLkkunen"... Siinä sitten pidellään pokkaa, varsinkin kun joskus pienempänä se nuuska-osa jäi pois ja siitä tuli MuLkkunen.

Vierailija
52/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksenkanssa kaupassa ja tenava silloin 3v. työnteli lastenkärryjä ja olin lihatiskillä ostamassa lihaa, kun poika siihen tuli kesken kaiken tosissaan ja terveyssidepaketti kädessään ja sanoi et äiti, otetaanko me tää jätti paketti näitä naisten vaippoja, kun sä aina tarviit näitä?

Menin aivan noloksi ja kaiken päälle poika vielä sanoi, että ai niin älä sit osta sitä matolihaa! Tarkoitti jauhelihaa, ja oli nähnyt vessassa paketin terveyssiteitäni...;))

Lihatiskin miehillä oli sitten päivän naurut siinä lähikaupassa.. jatkossa kävin aika harvoin siellä.

Vierailija
53/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan herkkuperse. "Heekkupeese" Oli ihanaa kaupassa kun saattoi täräyttää vastaantulijoille että "äitillä on heekkupeese"...

Kerran karkkihyllyn kohdalla tosi surkeana, "äiti ostetaan ruokaa välillä", eikä tosiaan oltu edes karkkia ostamassa. Mummot hieman paheksuvasti mulkoili nuorta äitiä joka lapselleen syöttää pelkkää karkkia eikä ruokaa ollenkaan.

Isälleni tyttö joskus 3-vuotiaana tokaisi "sinullakin on pippeli, isilläkin on, mutta isillä on kyllä paaaaljon isompi". Oli appiukko aina halunnut tämän vävystään tietää.

Pikkusiskon ollessa sairaalassa oltiin paljon osastolla ja vanhempi tyttö tietysti kaipasi huomiota. Oli silti melko noloa kun olin vessaan mennossa ja työnsin tyttöä hellästi takaraivosta pois oven edestä ja 3v alkaa huutamaan että älä äiti TAAS tukista minua. Siis sairaalassa... lastenosastolla... Olin varmaan melkoisen punainen. Ikinä ei siis ole tukistettu, mistä lie keksinyt koko asian.

Selitti myös isovanhemmilleen ettei äiti koskaan anna juomista ja aina satuttaa.

Nämä varmaankin kyllä menevät ihan huomionhaun piikkiin.

Vierailija
54/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin muutaman viikko sitten kaupassa kun poika alkoi huutamaan "ittu!" ponnekkaasti osoitellen 5kk ikäistä pikkusiskoaan. No, ei sen kummempaa kuin että siskon tutti oli päässyt tipahtamaan. Kuulosti paljon pahemmalta.

Vierailija
55/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kivaa saa taas kunnon naurut :D

Vierailija
56/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(äiti tankkaa). Ei siis äiti sentään tarpeitaan tehnyt.

Vierailija
57/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin paikka mulle oli, kun oltiin lapsen kanssa bussissa tulossa kotiin kaupoilta. Olin ostanut lapselle sellaisen onkilelun tiimarista ja tyttö tahtoi sitä pakettia ihastella ja sanoi kovalla, kirkkaalla lapsen äänellä hiljaisessa bussissa: "Äiti tää on ihana! Äiti kiitos, kun VARASTIT tän mulle!!!" Mä suhisin vieressä, että en varastanut, ostin ja tyttö vaan korottaa lisää ääntää ja kiittelee, kun varastin lelun hänelle:)))

Vierailija
58/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania juttuja, pelastitte mun päivän makoisilla nauruilla. : ))))

Näitä lisää...

Vierailija
59/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö prismassa, jossa tietenkin oli tapahtuma hetkellä paljon porukkaa, oikeen kovaan ääneen "hyi äiti taasko sä pierasit" ja piteli nenäänsä. Enkä siis todellakaan pierassut, mutta paheksuvia katseita ainakin sai..

Vierailija
60/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato mulla on homojen kengät.

Aikani ihmeteltyäni moista ilmaisua syykin selvisi

homojen kengät = isojen poikien kengät.

Poika oli siis saanut elämäsä ensimmäiset lenkkarit