Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psyykkinen ja fyysinen pahoinvointi ja terveydelliset muutokset kosketuksen puutteesta

Vierailija
21.06.2026 |

Enkä puhu nyt mistään perus halaamisesta jne. vaan ihan intiimistä kosketuksesta eikä tarvitse olla edes seksiä (vaikka senkin puute vaivaa) vaan sellainen että ottaa toisen kainaloon tai makoilee sängyssä lähekkäin jne.

Ja vaikka tähän ei kuole niin kyllä se epäsuorasti vaikuttaa selkeästi elinikään ja terveyteen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, että kosketellaan. Saa sappeni kiehumaan. Ei kai ole terveellistä.

Vierailija
2/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Lapsille voi olla tärkeää, mutta ihan terve olen sinkkuaikani ollut. Vaikka läheisyys on mukavaa, parisuhde luo muuten stressiä. 

Vierailija
4/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä. Lapsille voi olla tärkeää, mutta ihan terve olen sinkkuaikani ollut. Vaikka läheisyys on mukavaa, parisuhde luo muuten stressiä. 

Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
5/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tuntuu kurjalta, kun vaimolta ei saa mitään läheisyyttä. 

Vierailija
6/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu hoitamaan tuttujen koiria heidän lomillaan. Siinä saa silittää ja paijata.

Vierailija
7/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipula on ikävä riesa, johon on vaikeaa itse vaikuttaa. Ketään ei voi pakottaa sinua halaamaan jos eivät itse halua. Kurjaa, mutta siihen tottuu ja lopulta sitä ei enää kaipaakaan.  Onneksi on lemmikkejä!  Nim. Puolisosta tuli kämppis

Vierailija
8/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta ilmiötä ole olemassakaan. Haluisit vaan imeä muiden energiat itseesi?

Vierailija
9/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!! 

Elän jatkuvassa läheisyyden puutteessa avioliitossa ja olen varma että osa kivuistani ja ahdistuksestani johtuu juuri tuosta!!

Ei ole edes seksiä enää vaikkei sekään ollut hyvää ilman muuta läheisyyttä, pelkkä akti. 

Sääli sillä muuten elämämme olisi hyvää

Vierailija
10/10 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halipula on ikävä riesa, johon on vaikeaa itse vaikuttaa. Ketään ei voi pakottaa sinua halaamaan jos eivät itse halua. Kurjaa, mutta siihen tottuu ja lopulta sitä ei enää kaipaakaan.  Onneksi on lemmikkejä!  Nim. Puolisosta tuli kämppis

Miksi ette eroa? Ketjussa ilmeisesti jo kaksi kuolleessa suhteessa kärvistelevää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme