Kääk, läheti väärän joulukortin!
Olen aina ollut kovin tarkka, minkälaisen kortin lähetän kellekin, ettei vain tule paha mieli. Ja nyt mokasin pahemman kerran: lähetin omakotitalosta haaveilevalle ystävälleni vahingossa kortin, jossa on kuvattuna lumoava talomme aistikkaine koristeineen.
Joka vuosi olen pitänyt tarkkaa kirjaa, mitä lähetän: ei lapsiaiheista kortti lapsettomille, ei talokorttia talosta haaveileville, ei koirakorttia koirasta haaveileville eikä perhekorttia perheestä haaveileville tai eronneille. Otamme aina eri aihepiirin kuvia kodista ja perheestä ja teemme niistä joulukortteja.
Ja nyt sitten mokasin näin. Antaakohan ystävä anteeksi?
Kommentit (12)
Ei nyt tulisi mieleenkään jaotella joulukortteja!
Meillä lähetetään lapsistamme otetusta kuvasta teetetty kortti joka vuosi mummeille, kummeille ja tutuille. Jos joku kärsii lapsettomuudesta, omakotitalottomuudesta tai vaikka flunssasta niin ei se ole mun vikani ja se , että en lähettäisi lapsettomuudesta kärsiville kuvaa lapsistani ei pyyhi lapsiemme olemassaoloa pois!
Jotain tolkkua tähän maailmaan!
vaan idyllisellä paikkakunnalla. Tottakai jaottelemme joulukortit, lähettävätkö jotku muka kaikille samanlaiset!?
Hyvä että muistutit, täytyy varoa ettei flunssaiselle mene korttia jossa näkyisi valkoista, se voisi muistuttaa nenäliinoista.
Miten voisin lepytellä ystävääni? Ostanko normaalia isomman herkkukorin? leivon itse ihanaisia joululeivonnaisia? Tästäkin ystävä voi taas närkästyä, hän ei oikein osaa leipoa.
Mitä ihmettä teen?
Tämä aihehan on jo käsitelty täällä, vähän eri muodossa. Hohhoijaa!!
Ei nyt tulisi mieleenkään jaotella joulukortteja!
Meillä lähetetään lapsistamme otetusta kuvasta teetetty kortti joka vuosi mummeille, kummeille ja tutuille. Jos joku kärsii lapsettomuudesta, omakotitalottomuudesta tai vaikka flunssasta niin ei se ole mun vikani ja se , että en lähettäisi lapsettomuudesta kärsiville kuvaa lapsistani ei pyyhi lapsiemme olemassaoloa pois!
Jotain tolkkua tähän maailmaan!
Nyt sä joudut hyvitykseksi antamaan ystävällesi sen sun seksikkään talosi herkullisine koristeineen, vai miten se oli.
kalauttaa jollain halolla, ja varastaa se kortti ennen jakamista.
Voit tietty yrittää vietellä sen postikustin, mutta halko nopeampaa ja näppärämpää
Mutta kaikenkaikkiaan suutun joka tapauksessa jos joku uuno-aapo lähettää mulle jotain vitun itsetehtyjä kortteja. Vielä jos siinä kortissa sattuu joku räkänenäen pentu olevan niin sit hajoo pälli lopullisesti! Että terkkuja vaan tutuille, et jos ei ole kuin niitä itsetehtyjä paskoja ni älkää lähettäkö ollenkaan, kiitos :)
Must on taas kiva että ihmiset on viittiny tehä ite, niitä iän ikuisia tiimarin 20centin kortteja on ihan tarpeeks (takka kyl syttyy niil tosi hyvin )
teidän "tyylikästä" taloa, niin ihan oikeasti se ei tykkää "piparkakkumaisista" räytäslaudoista ja arabialaishenkisistä ikkunoista. Se muumitornikin on sen mielestä hiukan erikoinen....
Mielummin itsetehtyjä tai valokuvakortteja tänne kiitos! Voiko tylsempää ja mielikuvituksettomampaa olla kuin Tiimarista tarjouksesta ostettu kortti, johon on vaan nimi raapustettu valmiin joulutoivotuksen alle?
Saat tehdä töitä kovasti säilyttääksesi ystäväsi.