Mitä olette mieltä nimestä Joonas?
Kommentit (31)
Ja mitä väliä sillä on onko yleinen vai ei. Joonas on mielestäni myös kivempi kuin Joona, jälkimmäinen on jotenkin tyttömäisempi.
Meillä pojat Joonas ja Justus ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä. Ei ole muita Joonas nimisiä samalla luokalla. Joona nimisiä alkaa sen sijaan olla paljon. Ajaton kiva reippaan pojan nimi! Jonttu siitä saattaa muotoutua =)
minä myös olen sitä mieltä että Joonatan jotenkin teennäinen ja 'trendikkäämpi'.
Joonas on ehkä ollut suosittu aiemmin mutta on myös ajaton ja tyylikäs nimi, eikä osoita suoraan jollekin tietylle vuosikymmenelle.
Nimestä tulee eka mieleen luuseri poika. Iha ok nimi ei siinä, mutta perjaatteessa kaikki minulle lapsuuteni vittuileet pojat oli nimeltään Joonas.
Vierailija kirjoitti:
Nimestä tulee eka mieleen luuseri poika. Iha ok nimi ei siinä, mutta perjaatteessa kaikki minulle lapsuuteni vittuileet pojat oli nimeltään Joonas.
13 vuotta vanha ketju,oliko pakko nostaa esiin?
Joona ilman ässää on paljon hienompi ja tulee raamatusta.
Joonatan on kivempi, ei ole niin suosittu. Tai Joona.
Kuulostaa vaalealta löysähköltä velliltä, joka liikkuu tahmeasti pöydällä
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vaalealta löysähköltä velliltä, joka liikkuu tahmeasti pöydällä
Kiitos :D
T, Joonas
Mä en yleensä halua "haukkua" mitään nimiä rumiks, mutta yks mistä tulee juustot mieleen on Juuso
Tulee mieleen raamatun kertomus Joonasta ja valaasta. On kyllä ihan ok nimi, varsinkin siis kun on s lopussa.