Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko TOSIAAN olla raskaana?

Vierailija
16.02.2009 |

Mulla on jatkunu ruskea vuoto (jonka mukana tullut jotain "epämääräistä" mönjää) nyt 10 päivää. Tämän lisäksi ollut rinnat kipeät (ollu jo useamman kuukauden) sekä mahaan ja alaselkään sattuu, ilkeitä vihlaisuja tulee aina välillä. Myös sillointällöin on kovaa heikotusta ja pahaa oloa ollut, väsymys on jatkunut myös pidemmän aikaa. Menkat on kuitenkin tullut ihan ajallaan, ja seuraavat pitäis tulla parin viikon päästä.

Tänään kun soitin terveysasemalle, niin hoitsu oli kovin varma siitä että olisin raskaana. :O Jutteli äitiysneuvoloista ja kyseli että onko toivottu raskaus.. käski huomenna käydä vielä labrassa tarkistuttamassa asia. :O

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä siitä päätäni pantiksi pistäisi... Mites ehkäisy?

Vierailija
2/28 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaamallahan se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa joltain muulta.

Vierailija
4/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisynä e-pillerit, syöny 4 vuotta, koskaan ei mitään ongelmia. Ei vuotoja tai muuta, siks ihmetyttääkin, kun varma olen ettei pillereistä nämä vaivat johdu

Tulehdusta mäkin kyllä epäilen. Klamydiaa ei ole, vuosi sitten kävin testissä, ja mies on edelleen sama. :D Tai voihan olla että mies on mulle käyny klamydian hakemassa.. ;) No joo..

Labrassa siis kävin aamulla, ja tossa päivemmällä saan soitella tuloksia. Piru kun jännittää!

Vierailija
5/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. ei omaa elämää... :-)

Vierailija
6/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 12.30-13.30 :D

Vierailija
7/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä....mutta jos olet raskana niin paljon onnea!

Vierailija
8/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistahan tulla kertomaan!

Vierailija
9/28 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kaivaa tämä keskustelu uudestaan.

Tänään olin aamulla gynellä. Tutkittiin ja ihmeteltiin ja määräs sitten vielä uudestaan raskaustestiin sillä vuodon mukana tulevat "lisukkeet" viittaisivat raskauteen tai keskenmenoon.

Apua. Ei oo pelko vieläkään ohi! Huomenna lääkäri kertoo että mitä testeillä selvis, vai selviskö mitään..

Vierailija
10/28 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan muistaa tulla kertomaan.. :)

Vierailija
11/28 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jaksamisia. tuu sitten kertomaan meille mistä oli kyse.

Vierailija
12/28 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjassa suurehko hemorraginen keltaruhaskysta

Vierailija
13/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko keskiviikkona menkat (tai joku sen tapanen vuoto). Välillä vuoto oli tavallista vuotoa, välillä taas vaaleenpunasta, välillä ihan kirkasta verta ja välillä tuli tota ruskeetakin. Ja eilen illalla loppu kaikki vuodot! (Normi menkat kestää 5-7päivää) Yhtäkkiä. Vähän tuli verta kun pyyhkäsin ja sen jälkeen ei mitään! :O

Oliskohan nyt vaan niin että viimesetkin rippeet ois tullu pihalle. Keskenmeno siis.. Oivoi.. :(

Vierailija
14/28 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset tuli, mitään ei löytyny.

Pari viikkoo pitää viä papan tuloksia odotella.. Voi kurjuus! :(

Vierailija
15/28 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ultarattiinkin ja kaikki näytti normaalilta. Lääkäri epäili jotain kystaa mutta ei ollu sitäkään.

Vierailija
16/28 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenoa lääkäri epäili vahvasti ja jos ei papastakaan mitään kummempia selviä, niin todennäkösesti on sitten keskenmeno.

viikko-pari siis vielä odottelua.. :( Rupeen oleen niin loppu! Mistään ei tuu mitään kun on jatkuva huoli ja pelko..

Vierailija
17/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin, nyt pelottaa vaan että mikä vaivaa..

Vierailija
18/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varmasti on hoidettavissa,älä huoli:=)

Vierailija
19/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistikö hän pippelinsä sinuun? Jos vastaus on kyllä niin voit olla raskaana. Jos olet ainoastaan nähnyt märkiä unia, niin raskaudesta tuskin on kyse.

Vierailija
20/28 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistikö hän pippelinsä sinuun? Jos vastaus on kyllä niin voit olla raskaana. Jos olet ainoastaan nähnyt märkiä unia, niin raskaudesta tuskin on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi