Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja pahat suonikohjut, nyt kaksi tosi kipeää pattia jalassa :((

Vierailija
15.02.2009 |

Hirudoid fortea olen koettanut laittaa ja varovasti hieroa niitä patteja. Kyllä osaavatkin olla kipeät!!

Rv 23 ja suonikohjut todella pahat. Minulta on jo kahdesti leikattu (sukuvika ja en voi mitään kohjuille) ja nyt on entistäkin pahemmat. Pelottaa kuinka raskauden edetessä pärjään näitten kohjujen kanssa, kun näemmä kipeytyvätkin noin, ja tulee tuollaisia kipeitä patteja :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 32v.

ap

Vierailija
2/9 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko näyttänyt kohjuja lääkärille? Lääkäri voi arvioida tarvitsetko lääkinnälliset sukkahousut vai riittävätkö "tavalliset" tukisukkahousut. Ja unohda polviin ulottuvat tukisukat, ne vain pahemtavat asiaa varsinkin jos kohjuja on myös polven yläpuolella.

Oikeasti, suosittelen hankkimaan hyvät tukisukkikset ihan heti.

Itse pääsit nopeasti kohjuongelmista ja muista jalkaongelmista eroon sukkiksilla toisessa raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti tarvitset lääkinnälliset sukat. Hyvässä tukisukkakaupassa kyllä tietävät myös, mutta sinuna vielä kysäisisin lääkäriltä. Kuumottavatko kohjut? Kutiavatko ne?

t. se tukisukkistyyppi

Vierailija
4/9 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pääsiN nopeasti...

Itse pääsit nopeasti kohjuongelmista ja muista jalkaongelmista eroon sukkiksilla toisessa raskaudessa.

Vierailija
5/9 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein uskalla lääkärille näyttää, kun viime raskaudessa erehdyin näyttämään (mieslääkäri) niin hän piti aivan hirveän saarnan minulle ja ei antanut "suunvuoroa" ollenkaan, että olisin saanut sanoa mitä oli sanottavana, syyllisti vain, vaikka en mahda kohjuille mitään kun kulkevat suvussa ja minulla erittäin herkästi niitä tulee ja pahat on.

Tukisukkia koetan parhaani mukaan pitää.

ap

Vierailija
6/9 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietääkö ketään mistä ja minkä merkkiset olis hyvät

mulla on kans ikävät suonikohjut, kipeät ja pullottavat, jalat turpoaa ja kutisee ja välillä kuumottaaakin

mitkä olis parhaaat ja ehkäpä vielä kohtuuhintaiset ?

Vierailija
7/9 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa tehtiin uskonnon vuoksi lapsia liuta ja äidille sanottiin neljännen jälkeen että nyt ei enää lapsia.

Eipä siitä välitetty. Äiti kuoli kahdeksas kohdussaan

Vierailija
8/9 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin tämän omin silmin.

Säälittää naisparan kohtalo.

Vierailija
9/9 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt suonikohjut kuitenkaan voi olla este raskaudelle?

Edelleen kipeät patit toisessa jalassa. Tukisukat olleet aamusta asti jalassa ja Hirudoid fortet kehissä, ei kai tässä muuta voi näille tehdä :o/

ap