Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

marsipaanikoristeiden tekijä etsinnässä

Vierailija
04.02.2009 |

Lapsen kastepäivä lähestyy ja haluaisin tietynlaisen marsipaanikoristeen, jota ei tietenkään löydy kaupasta. Olisin sen valmis tilaamaan, mutta netistä löytämäni marsipaanikoristekauppa (marsipaanipuoti) on nyt myös äitiyslomalla :)

Onko joku tilannut netin kautta koristeita kakkuunsa ja mistä osoitteesta? Kiitän etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi helppoa! Ja tulee taatusti sellainen kuin haluat

Vierailija
2/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen nuoren naisen, joka tekee "vaikka mitä" niin marsipaanista, Cernit-massasta korvakoruja, avaimenperiä tms. aiheesta kuin aiheesta. Voit katsoa hänen töitään, google, kirjoita sonja-maria juslin, niin Elfwoodissa on hänen töitään vuosien varrelta, jo nuoresta iästä alkaen.

Teki meille ihanan ponin kakkuun, harjakset ja häntä aidon näköiset. Eri aiheet kakkuihin ym. onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondiittori

Vierailija
4/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järvenpäässä toimiva kakkuliike ei tee koristeita. Olen valmis ostamaan ja jos haluat edelleen tehdä, niin ilman muuta!

Vierailija
5/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluamani tyylinen koriste löytyy kuvana netistä, mutta minä olen auttamaton mämmikoura, en osaa edes kermaa pursottaa..

Vierailija
6/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlasin vaikka millä sanoilla yhteen ja erikseen ja sain eri sivuja, joista yksikään ei lupaa tehdä, paitsi tämä :)

Ja tuolta löytyy vähän sellainen kun haluan - tuo enkeli ja vauva yhdistelmä, mielummin ehkä vauva kastepuvussaan... Otan heti yhteyttä. Kiitos vaivautuneille avustajille!

Vierailija
8/8 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että onnistut saamaan haluamasi koristeen.