Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana viikolla 27, kuinka paljon pitäisi tuntua liikkeitä?

Vierailija
15.02.2009 |

Välillä,liikkuu paljon, mutta esim tänään ei ole liikkunut aamun jälkeen... olen todella huolestunut:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin harvoin.. Mun vauvat on aikna liikuskelleet about 2x/vrk säännöllisesti samaaan aikaan vuorokaudesta :D

Varmaan ovat tienneet, että äiti on kellontarkka eikä siedä epäjärjestystä ;)

Koskaan en ole laskenut liikkeitä, sairasta puuhaa.... Siitä mitään tulis kun tunnista toiseen paniikissa koittais raukkaa herättää väkisin liikkumaan......

Vierailija
2/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä silloin, kun ite jään paikoilleen sohvalle tms. Kyllä se varmaan liikuskelee muulloinkin, mutta en mä ainakaan kerkeä touhutessani jokaista käännöstä noteeraamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee vain turhaa paniikkia ja hysteerisiä soittoja äippäpolille. Vauvan liikkeet ovat vielä niin erilaisia, kuin sitten loppuvaiheessa. Sanovat kyllä neuvolassa sitten kun liikkeitä pitää alkaa seuraan (n. rv36-37 eteenpäin muistaakseni).

Vierailija
4/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan pari kolme kertaa päivässä (tai yöllä) vauva alkaa molskimaan.

Vierailija
5/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoista itsekin odotan. samanlaisia huolia on meidän pikkuinen aiheuttanut ja otin asian puheeksi neuvolassa jotakuinkin noilla raskausviikoilla, missä sä nyt olet. neuvoksi annettin, että jos epäilee, ettei liikkeitä tunnu/ole, niin juo lasi tuoremehuaja käy KYLKIMAKUULLE ja jos tuntiin ei tule 10liikettä, niin juo taas lasi tuoremehua ja käy uudelleen kylkimakuulle. ja jos ei vieläkään tunnu 10 liikettä tunnissa, niin yhteus nlaan/synnärille, niin ottavat tarkkailuun.

meidän pikkuinen on siis ollut välillä todella rauhallinen, mutta nyt alkaa olla sen verran kokoa, että tila loppuu molemmilta :)

Vierailija
6/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri rv 26 - 29 tietämillä tuo on tavallista. Ensinnäkin, sikiöllä on aktiivisempia päiviä ja välillä taas on rauhallisempaa - välillä sikiö ehkä nukkuu ja kasvaa enemmän. Toiseksi, sikiö voi olla asennossa jonka ansiosta et myöskään tunne pienempiä liikkeitä. Iltaan mennessä tunnet kuitenkin jotain elonmerkkiä, jos vain menet puolimakuulle ja kuulostelet tilannetta pidemmän aikaa. Ellei vuorokauteen tunnu mitään edes kuulostelemalla, voithan käydä terveyskeskuksessa niin kuuntelevat siellä vauvan sydänäänet.

Vierailija
7/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiö on jo sen verran iso, että olet tottunut tuntemaan selkeitä liikkeitä - mutta toisaalta sikiö on vielä sen verran pieni, että asento vaikuttaa siihen tunnetko liikkeet varsinkin rauhallisempina päivinä.

Vierailija
8/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain niin tottunut että se meuhkaa siellä juuri iltaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme