Onko positiivinen asia, jos henkilöllä on lapsia useamman kuin yhden kumppanin kanssa? (Älä avaa ketjua, jos pelkkä otsikko ärsyttää sinua)
Mä olen miettinyt, että jos henkilöllä on lapsia useamman kuin yhden kumppanin kanssa vakituisessa parisuhteessa ollessa, niin onko se positiivinen merkki? Sehän kertoo siitä, että tämä henkilö on niin suosittu ja
upea, kun useampi kuin yksi henkilö on halunnut saada lapsen hänen kanssaan. Eli se tavallaan nostaa henkilön statusta: hän on sitä parempi kumppanina, mitä useamman henkilön kanssa hän on lisääntynyt. Esimerkiksi jos on vaikka nainen, jolla on kolme lasta ja kaikilla eri isät, niin se kertoo siitä, että kolme miestä on valinnut hänet lapsensa äidiksi, joten siinä naisessa on pakko olla jotain erityisen upeaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti: Ei, vaan se on negatiivinen asia. Vastaan kun kysyttiin.
Miksi se on negatiivinen asia? Tuleeko yllätyksenä, että oikeasti vain pieni osa ihmisistä on suosittuja "deittimarkkinoilla". Usein näillä suosituimmilla sinkuilla on lapsia jo 1-2 kumppanin kanssa, sillä heillä ei ole ollut vaikeuksia löytää tasokasta seuraa
Edellinen ketju poistettiin vai? Eikö sen pitäisi kertoa sinulle jotain?
Ei kun se kertoo että naisella on lisääntymisessä alhaiset kriteerit koska miehet eivät ole jääneet kasvattamaan lapsia yhdessä.
Ap on 👧🏻huora kuten tuollainen ihminenkin.
Jos on fiksut miehet jotka tulee keskenään toimeen ja huolehtii lapsista, olisi ihanne mutta kai sellaista on vain elokuvissa. Tämä edellyttää että nainen on vahva ja itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, se kertoo että tavan hiekkavìtut päivystävät tänäänkin.
Ohis
Eikö Suomessa ole näyttelijäsuku näin.
Jos mies valitsee naisen lapsensa äidiksi ja nainen tahdottomana siihen suostuu miehen mieliksi, ajattelematta pätkääkään että lapsi on elävä olento eikä tavara joka lahjoitetaan miehelle, niin ei. Asiassa ei ole mitään positiivista.
Se on ihan yleistä nykypäivänä. Eikös siitä ole todettu, että ne samat miehet ja naiset lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaksi edellistä ketjua poistettiin heti alkuunsa. En ymmärrä, mikä ihmisiä kyrsii tässä aiheessa? Minun mielestäni tätä asiaa voi pohtia ihan asiallisesti.
Ap
Kyllä se, että henkilöllä on useamman kanssa lapsia kertoo, että hän on huono parisuhteissaan. Lasten toinen vanhempi ei ole halunnut pysyä hänen kanssaan parisuhteessa. Ei siis lainkaan hyvää puolisomatskua. Suuri Red flag!
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se kertoo että naisella on lisääntymisessä alhaiset kriteerit koska miehet eivät ole jääneet kasvattamaan lapsia yhdessä.
Tai sitten se nainen on niin tasokas, että hän tietää, että voi helposti vaihtaa miestä kuin sukkaa, jos mies lakkaa miellyttämästä.
Vai "valinnut lastensa äidiksi" :D
Eiköhän valtaosalla noista miehistä ole kyseessä kännipano tai yhden illan juttu, jos on kortsut unohtuneet. Siinä ei ole paljon mietitty sen sänkykumppanin upeutta tulevana äitinä, vaan ihan muut asiat mielessä.
Jos naisella on lapsia usealle miehelle, niin se kertoo siitä että ei ole kelvannut yhdelle miehelle puolisoksi ja siitä että naisella on pahasti harkintakyvyssä puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaksi edellistä ketjua poistettiin heti alkuunsa. En ymmärrä, mikä ihmisiä kyrsii tässä aiheessa? Minun mielestäni tätä asiaa voi pohtia ihan asiallisesti.
Ap
Ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se nainen on niin tasokas, että hän tietää, että voi helposti vaihtaa miestä kuin sukkaa, jos mies lakkaa miellyttämästä.
Juuh, uskottele toki itsellesi että se lähiön yh-mutsi, jolla on kolme lasta eri miehille on vain niin "tasokas", että sellaisesta paketista on pitänyt jakaa useammalle.
Muistan, kun kerran olin treffeillä 4-kymppisen miehen kanssa. Hänellä oli 3- ja 11-vuotiaat lapset vuoroviikoin. Minä tietenkin ilman muuta oletin, että lapsilla on sama äiti. Kun kysyin, että asuuko lasten äiti lähellä häntä, vastasi hän jotenkin häpeillen, että lapsilla on eri äidit. Mun mielestä hänen olisi pitänyt ylpeästi korostaa sitä, että hän on kelvannut kahdelle naiselle lapsen isäksi, joten se on todiste siitä, että hän olisi hyvä kumppani ja hyvä isäehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun kerran olin treffeillä 4-kymppisen miehen kanssa. Hänellä oli 3- ja 11-vuotiaat lapset vuoroviikoin. Minä tietenkin ilman muuta oletin, että lapsilla on sama äiti. Kun kysyin, että asuuko lasten äiti lähellä häntä, vastasi hän jotenkin häpeillen, että lapsilla on eri äidit. Mun mielestä hänen olisi pitänyt ylpeästi korostaa sitä, että hän on kelvannut kahdelle naiselle lapsen isäksi, joten se on todiste siitä, että hän olisi hyvä kumppani ja hyvä isäehdokas.
Hyvä kumppani?😂😂😂
Kukaan?