Apua! Vatsassa " muljahtelee " vahan niinkuin vauvan ekat liikkeet! Raskaana ei pitaisi olla, menkat olleet saannolliset jne. Mista voi johtua??
Kommentit (5)
" ilmavaivat" täytti maaliskuussa 5 vuotta.... Raskaus oli edennyt jo viikolle 27, ennen kuin tajusin itse olevani raskaana. Kyseessä oli toinen lapseni...
Tein oikein raskaustestinkin, vaikka oli menkat tulleet ja ehkäisyä oltiin käytetty. En tosiaan ollut raskaana. Tuon ekan kerran jälkeen olen sitten tuntenut näitä " vauvan liikkeitä" muutamia kertoja. Onkohan niin, että raskaus muuttaa sisuskalujen paikkaa jotenkin, että sitten nämä tuntee eri tavalla, vai mikä ihme on kyseessä? En todellakaan ole lääkäri, jonka kaikki jo taisivat havaita, mutta jotain kummaa tässä on;) Vai onko niin, että noihin tuntemuksiin ei ole ennen raskautta kiinnittänyt huomiota ja nyt sitten huomaakin, että samaltahan se tuntuu. Oma lapseni on siis nyt jo yli 2.
Hitsi.. mulla möyri ja möyri vatsassa, yritin pieriä ja pinnistelin.. Yritin muuttaa ruokavaliota.. mutta ilmavaivat jatkuivat.
Menin lääkäriin uusimaan pillerireseptiä. Lääkäri sanoi ensitöikseen että " nyt on vakvavaa kerrottavaa, joko olet hyvin pitkällä raskaana tai sitten sinulla on kohdussa hyvin suuri kasvain"
Onneksi olin raskaana ;)
Pillereitä söin, menkät (runsaat, hyvin runsaat) tulivat kellon tarkasti 31 vrk:n kierroin.
Mulla ainakin tuntuu siltä tosi usein, synnytyksestä 4 kk, kai se ihan normaalia vaikken tiedä mistä johtuu...