Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun tuttuni sai mieheltään tänään lahjaksi GUESSin laukun, joka maksoi 200e!?!?

Vierailija
13.02.2009 |

Onko tossa mitään järkeä? Ite ajattelin että olen tyytyväinen jos mies tuo suklaata.. =/

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti minulle keväällä lahjaksi laukun, hinta n. 400e, maksoi meikkikonsultaation, n. 100 + meikit joita halusin ja vei galleriaan ja syömään. Kai se riippuu vähän lompakon paksuudesta.

Vierailija
2/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta olla taviksia:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchampilla on ihana laukku.

Kertoi tuossa synttärieni jälkeen, että meinas ostaa sen mulle, muttei ostanut kun ei tiennyt tarkkaan mistä laukusta on kyse. Mutta olis siis ollut valmis ostamaan mulle sen laukun, joka maksaa varmaan 400-500 e!

Onneks ei ostanut. Mä olin nimenomaan sanonut, että haaveilen yhdestä laukusta, jonka voisin ostaa ansaitsemallani palkalla, jos olisin työelämässä (oon äippiksellä + hoitovapaalla)ja jos liikkuisin muuallakin kuin lähipuistossa ja -kaupassa. Saahan tuollaisista laukuista unelmoida..., mutta oikeasti en usko että tulen laukkua koskaan ostamaan, koska en raaski.

Vierailija
4/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saaja ei ilahtuis niin ei olis järkeä. SUlle laukun antamisessa ei olis järkeä, sulle pitäis antaa sitä suklaata. Mulle taas pitää antaa siemeniä ja kukkasipuleita... vaikka ehkä laukkukin olis ihan kiva...

Vierailija
5/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jännityksellä mität tulee. Lompakon paksuudsta ja arvomaailmastahan se tosiaan riippuu. jos on tapana antaa kalliita hemmottelulahjoja, niitä tulee varmasti myös ystävänpäivänä. Toiset taas eivät anna kalliita tai ylellisiä lahoja, vaikka varaa olisikin. Itse pidän ylellisistä jutuista ja mies on tajunnut, että ne on niitä joilla minut saa iloiseksi.

Vierailija
6/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliaiseksi Guessin kellon, joka maksoi kentällä 269eur. Oliko nyt kamalaa sitten?

Vierailija
7/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen. Sehän on ihana asia=)

Vierailija
8/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin että onpa kallis, raaskinko ostaa. Tilipäivä oli tänään. No, lapselle ostin Reiman pipoja 2, eri sävyjä

Vierailija
9/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme Guessin laukkua... Entä sitten? Ja ollaan ihan normaali tuloisia...

Vierailija
10/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut mm. Vuittonin laukun, Guccin kengät, GHD:n suoristusraudan ja kalliita koruja. Mutta se onkin ihana mies, olisi kyllä ilman näitä lahjojakin mutta sen mielestä on tärkeää pitää vaimo tyytyväisenä.

Vierailija
11/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancelin lompakon käärmeennahasta, 150e. Ja Guessin kellonkin olen saanut. Mies tykkää ostaa mulle hyviä ja kestäviä lahjoja merkkipäivinä. Minä myös hänelle. Ei tulisi meillä kuuloon paketoida sukkia lahjapakettiin tai suklaata. Mutta jokainen tyylillään ja varojensa mukaan.

Vierailija
12/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa maksaa samasta kamasta satasia, siitä vaan. Itse en ostanut yhtään, koska ne mitään kauniita ole. Älkää tollasesta kadehtiko!

Vierailija
13/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kuuluu tähän kalliita lahjoja ostelevaan joukkoon, mutta epäilenpä, että ystävänpäivänä ei minua mitenkään muista. En kyllä odotakkaan, ei ole ko. juhla meidän perheessä vielä läpilyöntiä tehnyt.

Vierailija
14/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nuo Suomessa myytävät kalliita laukut!

t. USA:ssa asuva

Vierailija
15/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempina sain mieheltäni halvempia lahjoja, nykyään olen saanut kalliimpiakin. Itsekin olen käyttänyt joihinkin miehen lahjoihin 6-700 euroa.

Vierailija
16/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelle Reinot, 25e.Onkohan ihan kauhea lahja av-raadin mielestä.

Vierailija
17/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat laukkuni maksaa aina n. 300-500 euroa, mutta ostan aika vähän laukkuja. Ehkä yhden per kolme vuotta. On ekologisempaa ostaa vähän.

Mun mielestä miehet, jotka hemmottelee vaimojaan on upeita! Lisää sellaisia miehiä!

Vierailija
18/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois huonoa omatuntoa paikataan kalliilla lahjoilla.

Vierailija
19/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis sai ihan lahjaksi eli oli synttärit, hääpäivä tms.

Vierailija
20/77 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä hyrrään kuin kissa koko ajan. Fiksu mies. Sitä on pakko pitää hyvänä joka päivä.