Mun tuttuni sai mieheltään tänään lahjaksi GUESSin laukun, joka maksoi 200e!?!?
Onko tossa mitään järkeä? Ite ajattelin että olen tyytyväinen jos mies tuo suklaata.. =/
Kommentit (77)
Longchampilla on ihana laukku.
Kertoi tuossa synttärieni jälkeen, että meinas ostaa sen mulle, muttei ostanut kun ei tiennyt tarkkaan mistä laukusta on kyse. Mutta olis siis ollut valmis ostamaan mulle sen laukun, joka maksaa varmaan 400-500 e!
Onneks ei ostanut. Mä olin nimenomaan sanonut, että haaveilen yhdestä laukusta, jonka voisin ostaa ansaitsemallani palkalla, jos olisin työelämässä (oon äippiksellä + hoitovapaalla)ja jos liikkuisin muuallakin kuin lähipuistossa ja -kaupassa. Saahan tuollaisista laukuista unelmoida..., mutta oikeasti en usko että tulen laukkua koskaan ostamaan, koska en raaski.
jos saaja ei ilahtuis niin ei olis järkeä. SUlle laukun antamisessa ei olis järkeä, sulle pitäis antaa sitä suklaata. Mulle taas pitää antaa siemeniä ja kukkasipuleita... vaikka ehkä laukkukin olis ihan kiva...
Odotan jännityksellä mität tulee. Lompakon paksuudsta ja arvomaailmastahan se tosiaan riippuu. jos on tapana antaa kalliita hemmottelulahjoja, niitä tulee varmasti myös ystävänpäivänä. Toiset taas eivät anna kalliita tai ylellisiä lahoja, vaikka varaa olisikin. Itse pidän ylellisistä jutuista ja mies on tajunnut, että ne on niitä joilla minut saa iloiseksi.
tuliaiseksi Guessin kellon, joka maksoi kentällä 269eur. Oliko nyt kamalaa sitten?
Taidat olla kateellinen. Sehän on ihana asia=)
ja mietin että onpa kallis, raaskinko ostaa. Tilipäivä oli tänään. No, lapselle ostin Reiman pipoja 2, eri sävyjä
Minulla on kolme Guessin laukkua... Entä sitten? Ja ollaan ihan normaali tuloisia...
Olen saanut mm. Vuittonin laukun, Guccin kengät, GHD:n suoristusraudan ja kalliita koruja. Mutta se onkin ihana mies, olisi kyllä ilman näitä lahjojakin mutta sen mielestä on tärkeää pitää vaimo tyytyväisenä.
Lancelin lompakon käärmeennahasta, 150e. Ja Guessin kellonkin olen saanut. Mies tykkää ostaa mulle hyviä ja kestäviä lahjoja merkkipäivinä. Minä myös hänelle. Ei tulisi meillä kuuloon paketoida sukkia lahjapakettiin tai suklaata. Mutta jokainen tyylillään ja varojensa mukaan.
Jos haluaa maksaa samasta kamasta satasia, siitä vaan. Itse en ostanut yhtään, koska ne mitään kauniita ole. Älkää tollasesta kadehtiko!
Oma mieheni kuuluu tähän kalliita lahjoja ostelevaan joukkoon, mutta epäilenpä, että ystävänpäivänä ei minua mitenkään muista. En kyllä odotakkaan, ei ole ko. juhla meidän perheessä vielä läpilyöntiä tehnyt.
..nuo Suomessa myytävät kalliita laukut!
t. USA:ssa asuva
Nuorempina sain mieheltäni halvempia lahjoja, nykyään olen saanut kalliimpiakin. Itsekin olen käyttänyt joihinkin miehen lahjoihin 6-700 euroa.
Minä ostin miehelle Reinot, 25e.Onkohan ihan kauhea lahja av-raadin mielestä.
Omat laukkuni maksaa aina n. 300-500 euroa, mutta ostan aika vähän laukkuja. Ehkä yhden per kolme vuotta. On ekologisempaa ostaa vähän.
Mun mielestä miehet, jotka hemmottelee vaimojaan on upeita! Lisää sellaisia miehiä!
Usko pois huonoa omatuntoa paikataan kalliilla lahjoilla.
jos siis sai ihan lahjaksi eli oli synttärit, hääpäivä tms.
Ja minä hyrrään kuin kissa koko ajan. Fiksu mies. Sitä on pakko pitää hyvänä joka päivä.
Mieheni osti minulle keväällä lahjaksi laukun, hinta n. 400e, maksoi meikkikonsultaation, n. 100 + meikit joita halusin ja vei galleriaan ja syömään. Kai se riippuu vähän lompakon paksuudesta.