Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tuttuni sai mieheltään tänään lahjaksi GUESSin laukun, joka maksoi 200e!?!?

Vierailija
13.02.2009 |

Onko tossa mitään järkeä? Ite ajattelin että olen tyytyväinen jos mies tuo suklaata.. =/

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole poistomyymalan laukku yhta hieno kuin muualta samalla hinnalla ostettu tasan samanlainen laukku! :)

Guess on USAssa tavismerkki, kuten Hilfiger. Suomessa se on tosi cool. Mina ostan laukut silla perusteella mista tykkaan. En sen vuoksi, etta ovat jotain merkkia. USeinmiten nayttaisivat olevan italialaisia nahkalaukkuja.

Mika siina Guess-villytysessa on Suomessa? Mika niista kelloista tekee niin haluttavia? En ymmarra. Hirveita rohjoja.

Vierailija
42/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaatteiden, kenkien, laukkujen yms. suhteen niin nirppis, että en halua niitä lahjaksi (itse ostamalla saan mitä haluan enkä ole köyhä ja kipeä, joten ostaminen ei ole ongelma).

Suklaalle sen sijaan minulla on aina käyttöä, eli se ilahduttaa lahjana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se nyt sentää synttärilahjaksi mitään suklaata! Anteeksi, mutta mua naurattaa ja säälittää samaan aikaan, naiset jotka saa synttärilahjaksi pelkkää suklaata :D

Vierailija
44/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdessä on aina myös päätetty kalliista hankinnoista. Meillä ei talous kestä jos samalle kuule ostellaan useita satojen eurojen ylimääräisiä ostoksia. Yleensä ei osteta syntymäpäivälahjoja ollenkaan. Kukkia ostetaan ja käydään ehkä syömässä tai laitetaan jotain hyvää kotona. Meillä ostetaan sitten ihan normaalisti koko perheelle yhteisesti jotain kalliimpia juttuja (pleikkarit, televisiot, kannettavat yms). Lisäksi jos tarvii uuden kellon tai käsilaukun sen voi ostaa tarpeeseen. en koe jääneeni mistään paitsi synttäreiden osalta.

Vierailija
45/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchampilla on ihana laukku.

Kertoi tuossa synttärieni jälkeen, että meinas ostaa sen mulle, muttei ostanut kun ei tiennyt tarkkaan mistä laukusta on kyse. Mutta olis siis ollut valmis ostamaan mulle sen laukun, joka maksaa varmaan 400-500 e!

Onneks ei ostanut. Mä olin nimenomaan sanonut, että haaveilen yhdestä laukusta, jonka voisin ostaa ansaitsemallani palkalla, jos olisin työelämässä (oon äippiksellä + hoitovapaalla)ja jos liikkuisin muuallakin kuin lähipuistossa ja -kaupassa. Saahan tuollaisista laukuista unelmoida..., mutta oikeasti en usko että tulen laukkua koskaan ostamaan, koska en raaski.

Vierailija
46/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska se ei osaa, toivoisin ettei se käyttäisi niihin kovin paljon rahaa. Esim. just jos se käyttäisi 200 euroa Guessin laukkuun niin en osaisi nauttia siitä yhtään, koska ne eivät ole just mun makuuni, ja sitten tulisi huono omatunto kun en haluaisi käyttää sen vartavasten valitsemaa laukkua.

Mutta jos maku on samankaltainen niin varmasti on tosi kivaa saada mieheltä tuollaisia lahjoja.

Vierailija
47/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on normaali lahjan hinta puolisolle. Yleensä tilaan miehelleni Tekniikan Maailman vuosikerran joululahjaksi (yli 100 euroa) ja sitten ostan vielä pari jotain muuta lahjaa. Helposti siihen menee yli 200 euroa. Syntymäpäiviksi hankin jotain erityisempää, mutta ei se halvemmaksi tule. Mieheltä saamani lahjat ovat arvokkaampia, joskin hän näkee huomattavasti enemmän vaivaa miettiäkseen, mitä juuri silloin haluaisin. Korut eivät ole halpoja. Olen ollut positiivisesti yllättynyt joka kerta, koska hän näyttää tuntevan tyylini.

Mutta ei lahjan todellakaan tarvitse olla kallis. Joskus olen saattanut itse yllättää hänet vaikka konserttilipuilla (viimeks Kiss:n keikalle). Lahja oli todella pidetty.

Alle 50 eurollakin on lahjoja hankittu. Tilanteet vaihtelee. Joskus on saatettu panostaa vaikka johonkin lomaan juuri tai ostaa yhdessä kotiin jotain isompaa. Silloin on voitu myös sopia, ettei lahjoja hankita (eikä niitä sitten ole edes hankittu). Ei raha sentään puissa kasva.

Vierailija
48/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti mulle 150 euron korsetin, tiesi että se on mieleeni ja tuottaa hänellekin iloa. Jotkut miehet laittavat pariin baari-iltaan tuon 150 euroa ja se ei välttämättä tuota pysyvämpää iloa kellekään - vaan ehkä jopa päinvastoin. Onko siinä sitten järkeä?

Kuulostaa että ap on vaan kateellinen.

Vierailija
49/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mies oli tosi tyytyväinen kun mä olen niin vähään tyytyvä... Ettei hänen tarvitse ostaa mulle viidensadan tai viiden tonnin lahjoja, kuten yksi hänen kaverinsa vaimolleen. Meillä ei tosin 5000e lahjaan olisi ollut varaa, mutta jos oikein vaatisin, mies varmaan myöntyisi. Hän on nimittäin tosi kiltti.

Vierailija
50/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tapauksesta.

Vierailija
51/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uskoisi, että vielä 2000-luvullakin naiset keskustelevat ja "kisailevat", mitä kenenkin mies ostaa lahjaksi ja miten mies pitää naisen tyytyväisenä ostelemalla sitä ja tätä.

Sopisi enemmän 50-luvun arvomaailmaan.

Onneksi 2000-luvulla suurin osa naisista osaa ja pystyy ihan itse ostamaan sen laukun tai timantin ja parisuhteen ja puolison tyytyväisyys perustuu muuhun kuin ostamiseen.

Vierailija
52/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ne kaikki ostanut ja maksanut. Upeita ovat, joten kyllä kannatti - siinä mielessä!

Vierailija
53/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 80-luvulla olin sellaisessa työpaikassa jossa sihteerit (ei siellä muita naisia ollut) kahvipöydässä vaan kehui, kuinka niiden mies sitä ja tätä.

Vähän kuin tämä ketju.

Aikoihin en ole enää törmännyt moiseen.

Vierailija
54/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ostanut mulle puhelimen, joka maksoi kyllä usean sata euroa. Ihan ex tempore, ilman mitään merkkipäivää tai varsinaista tarvetta puhemelle. Se oli vaan ajatellut, että olis aika mun saada vähän modernimpi versio. En ymmärrä mitä järjetöntä on laukussa? Ihana yllätys - tosin ymmärtäisin kyllä jos vaikka työtön mies tuli yhtäkkiä laukku kourassa kotiin, vaikka just ja just arjesta rahallisesti pärjättäis. Mutta se on tosiaan siitä kukkaronpaksuuden kyse...

Vierailija
55/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi 2000-luvulla suurin osa naisista osaa ja pystyy ihan itse ostamaan sen laukun tai timantin ja parisuhteen ja puolison tyytyväisyys perustuu muuhun kuin ostamiseen.

Kyllä kai nyt jokainen pystyy ihan itse ostamaan laukun tms, mutta ne miehen lahjat on sitten vielä SIIHEN LISÄKSI. Ihanko oikeesti et tätä asiaa ole tästä ketjusta tajunnut???

Vierailija
56/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessin laukun joka oli 55dollaria, ovh 160dollaria.

Kylläpä taas tuli hyvä mieli, kun huomaa miten hyviä ostoksia on tehnyt

ostosmatkalla Usassa :)))

Vierailija
57/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen miettii ja vertailee, mitä lahjoja se mies oikein ostaa ja miten se mies nyt pitää sen naisensa tyytyväisenä. Niin 50-lukua =)

Luepa ketju alusta asti ja ylläty.

Vierailija
58/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan käyttökelloksi. Hauskaa on musta se, että nämä Guessin kelloilla prameilevat luulevat oikeasti pitävänsä hienoakin kelloa kädessään.

Vierailija
59/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta yli 3000e. En tarvitse miestä ostelemaan itselleni mitään :)

Vierailija
60/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan vaihtelevati lahjoja, mutta aina saan jotakin, mutta perheen budjetti säätelee tasoa. Uskon, että mieheni ostaisi "vaikka kuun taivaalta" jos olisi varaa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme