Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tuttuni sai mieheltään tänään lahjaksi GUESSin laukun, joka maksoi 200e!?!?

Vierailija
13.02.2009 |

Onko tossa mitään järkeä? Ite ajattelin että olen tyytyväinen jos mies tuo suklaata.. =/

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te yritätte leuhkia toilla teidän KALLIILLA laukuilla jne...

Mullapas on sellaneen ja tällänen ja myös tollanen. yht. 990€

Vierailija
62/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laruun ja rappukäytävässä yksi nainen esitteli itsensä talossa asuvan tuomarin vaimoksi .... tuli jotenkin tästä keskustelusta mieleen.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvoasiassa ollaan heilahdettu siinä vaiheessa jo naurettavuuden puolelle, jos mieheltä ei saa enää vastaanottaa kukkia tai muita lahjoja (ostan minäkin miehelleni lahjoja), mies ei saa avata naiselle ovea eikä tarjota illallista. Jotkut asiat kuuluvat kohteliaisiin käytöstapoihin. Myös minä kiitän häntä, joka avaa minulle joskus oven. Olen ihan hyvin toimeentuleva nainen (naimisissa, yksi lapsi ja toinen lapsi tervetullut milloin vain tärppää), eikä mun tasa-arvoisuuttani loukkaa pätkän vertaa moinen. Kyllä minäkin puolestani voin tehdä miehelle iltapalan valmiiksi, jos tiedän hänen tulevan väsyneenä kotiin vaikka iltavuorosta.

Vierailija
64/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 200 euroa nyt ole mitenkään paljon. Enkä ole edes mikään rikas.

Vierailija
65/77 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta yli 3000e. En tarvitse miestä ostelemaan itselleni mitään :)

tänään ostin meille remonttitarvikkeitä usealla sadalla eurolla.

Vierailija
66/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laruun ja rappukäytävässä yksi nainen esitteli itsensä talossa asuvan tuomarin vaimoksi .... tuli jotenkin tästä keskustelusta mieleen.....

Ei siinä oikein tiennyt itkeäkö vai nauraa. No, loppujen lopuksi sitten alkoi naurattamaan :)

Vierailija
67/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, miten asiaa vertaillaan ja korostetaan, pidetään lahjoja asiana, jolla pidetään vaimo tyytyväisenä. Tottakai parisuhteessa annetaan ja otetaan vastaan lahjoja, se on normaalia, mutta luepa ketju alusta asti niin huomaat, miten moni suhtautuu näihin lahjoihin edelleen siten kuin esittelisi itsensä "tuomarin vaimona" =)

Vierailija
68/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies voi olla samalla hyvä mies, suhde läheinen ja lämmin ja silti ostaa vaimolleen kalliin käsilaukun.

Vierailija
69/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta yli 3000e. En tarvitse miestä ostelemaan itselleni mitään :)

Vaan lähtisin lomamatkalle :D

Vierailija
70/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse itselleni Guessin kellon, sen takia että, mun mielestä se on söpö. Sopii hyvin mun (mieheltäni saamaan timanttiseen, entiedä arvoa/hintaa) sormukseen. Pidän ihan käyttökellon, töissä ym. jos sattuu sopimaan muihin koruihin.

Olen myös ostanut itse itselleni Guessin laukun (kyllä, juuri sellaisen 200 euron;-)) ja lompakon. Laukusta tykkään tosi paljon, mutta en siksi että se on Guess, vaan siksi että on nätti ja hyvä malli.

Ihan kiva jos mieskin noita ostelisi mulle, mutta se nyt yleensä ostaa koruja ja onkin siinä oikein hyvä, laukku-ostokset ei häenltä ole aina menneet ihan nappiin.

No, anyway, tää on kummallinen ketju! Onks ihmiset oikeesti näin kiihdyksissään siitä mtä muut pitää päällään tai käsissään?

Ja ihan käyttökelloksi. Hauskaa on musta se, että nämä Guessin kelloilla prameilevat luulevat oikeasti pitävänsä hienoakin kelloa kädessään.

Vierailija
71/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein tiennyt itkeäkö vai nauraa. No, loppujen lopuksi sitten alkoi naurattamaan :)

Mulle käynyt kanssa noin. Eräs muija esitteli itsensä, kun muutin Krunikkaan, että olen diplomi-insinööri XX:n vaimo ja mieheni on myös taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja... ja kysyi vielä oletko vuokralainen, mieli olisi tehnyt sanoa, että kysy siltä ukoltas, että ihan oon tän asunnon ostanut.. Mulla oli kanssa naurussa pitelemistä. Tämä ketju on vähän samanlainen. Ai niin, pitäskö sanoa, että on mullakin laukkuja, vähän kaiken hintasia... Aika lailla on maailma pieni, jos pitää miettiä jonkun ostamaa parin sadan laukkua ja sitten toisten kehua retostella, että mulla sitä nyt vasta löytyykin. No, huvinsa kullakin.

Vierailija
72/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomieheni on pitkän liittomme aikana ostanut minulle useammankin kerran 400-500 e arvoisia koruja. Mikä siinä on niin omituista?

Vierailija
73/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhistä köyhimpiä - tai pihejä.

Vierailija
74/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat panostaa laatuun.

Mitä järkeä ostaa jotain rihkamaa joka ei kestä.

Vierailija
75/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuositulot ovat esimerkiksi 60.000 e, pari satkua ei huojuta taloutta sitten millään.

Eli kaikki eivät elä suunnittelemattomasti ja odota kuin hätää kärsien lapsilisää.

Vierailija
76/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheellä vaan on varaa tuommoisiin lahjoihin.

MInäkin saan usein mieheltäni tuon hintaluokan lahjoja, mutta myös sitä suklaata =D

Mun tuttuni sai mieheltään tänään lahjaksi GUESSin laukun, joka maksoi 200e!?!?

Onko tossa mitään järkeä? Ite ajattelin että olen tyytyväinen jos mies tuo suklaata.. =/

Vierailija
77/77 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni on huono lahjomaan, mutta ei se tarkoita että muutkin olisivat. ja jos rahasta ei ole pulaa, niin miksei ostaisi kalliimpaakin lahjaa? tiedän itsestäni sen, että jos tuloni olisivat sellaiset että voisin ostaa miehelleni jonkun 200 e lahjan, niin ostaisin sen miettimättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi