Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulin paljastaneeksi pomolle itsest'ni henk.kohtaisen asian

Vierailija
12.02.2009 |

ja nyt kadun.. jos hän kertoo muillekkin? mitä hän miettii nyt minusta?voi ei..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
2/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että hän esiintyy yhdessä tv-sarjassa sivuosassa(tämä on ihan totta) muttei hän mikään varsinainen julkkis ole.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vitsi mä oon kade.. ja vielä vaatimatonkin...

Vierailija
4/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai normaali pomo tuollaisia kerro muutenkaan.

Vierailija
5/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai siitä voi jotain herjaa heittää mutta eikö nuo nyt ole ihan sun elämän tosiasioita, miksi niitä kannattaa piilotella? Tietysti ymmärrän että tuo tv-sarjasta/"ei ole julkkis" kertominen kuulostaa vähän hassulta (tai siltä kuin haluaisit oikeastaan että ihmiset ajattelisivat etta ON julkkis) ainakin jos pomo ei varsinaisesti kysynyt mitä työtä miehesi tekee, eli voit varautua jonkilaisiin naljailuihin, mutta työpaikalla nyt sellainen on aika tavallista ja parhaiten selviää siitä jos osaa itse ottaa sen huumorilla.

Vierailija
6/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaneesi työkaverin kanssa seksiä työpaikan vessassa tai jotain vastaavaa oikeasti kiinnostavaa.

Luuletko tosiaan että sun pomolla kiinnostaa sun pikkupikkupikkupikkupikkujulkkis miehesi josta seiskakaan ei todennäköisesti ole kiinnostunut?

Vierailija
7/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kysyi että mihin menet lomalle ja siitä se juttu sitten ryöstäytyi.

Minä jotenkin olen niin nöyrä pomon edessä että kerron kaikki kun vähän tökkää.

esimies (nainen) on todella mukava ihminen kylläkin.

ap.

Vierailija
8/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies on kirvesmies. Eipä mun esimies siitä mitään ihmeitä ajatellut. Miksi sinunkaan esimiehesi sinun parisuhteestasi olisi kiinnostunut? Sen takiako kun näyttelee mitättömässä (?) roolissa kotimaisessa sarjassa?

Vierailija
9/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kysyi että mihin menet lomalle ja siitä se juttu sitten ryöstäytyi.

Minä jotenkin olen niin nöyrä pomon edessä että kerron kaikki kun vähän tökkää.

esimies (nainen) on todella mukava ihminen kylläkin.

ap.

Vierailija
10/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen (minulla oli kuva lompakossa, hän huomasi sen) joten selitin heti naama punaisena.

ap.

Vierailija
11/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi puolijulkkis mies.. ihanaa!

Vierailija
12/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteli, kun en ole itse kertonut niistä...Kerroin sitten ympäripyöreästi miesystävästäni. En kertonut, että olin vielä naimisissa tuon pikkurikollisen kanssa. Hävetti kertoa! Erosin myöhemmin.

Vierailija
13/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksetkin menee naimisiin tai alkaa seurustella, eikä niiden puoisot ole aina julkkiksia. En edelleenkään ymmärrä mikä tässä on niin hävettävää, se että miehesi on julkkis? Vai se että on valinnut sinut? Vai se että ähötit naama punaisena selittäessäsi asiaa? Ei niin mitään hävettävää.

näköinen (minulla oli kuva lompakossa, hän huomasi sen) joten selitin heti naama punaisena.

ap.

Vierailija
14/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos häpeät häntä?

Vierailija
15/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on siis käytännössä mahdollista?

Mä luulen, että ap on ihastunut tähän mieheen ja pitänyt lompakossa kuvaa. Nyt sitten jäi kiinni ja piti muka tunnustaa. Kuinka vanha olet? Kahdeksan?

Vierailija
16/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua siis se, että puhuit omista asioistasi, vaikket oikeasti haluaisi paljastaa työpaikan ulkopuolisesta elämästäsi mitään vai se, että miehesi on sinua nuorempi ja esiintyy jossain tv-sarjassa? Vai hävettääkö se, että pelkäät vaikuttavasi leuhkalta?

Pomosi tuskin miehesi ikään tai tekemisiin kiinnittää suurtakaan huomiota, paitsi jos laitat hänelle sp:tä asiasta.

Vierailija
17/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytin myös pienen koiramme kuvaa ja hän kysyi kuka tuo tutun näköinen mies on, onko hän sun miehesi?

En häpeä hnätä mutta kylläkin sitä että hän esiintyy tv:ssä. Älkää kysykö miksi, minusta se on vähän noloa.

ap.

Vierailija
18/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aion kyllä sanoa hänelle että älä kerro eteenpäin, koska muuten hän takuulla kertoo. Sanoin jo siinä että näin meidän kesken voin sanoa että kyllä hän esiintyy tv:ssä, olet nähnyt hänet siellä. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja minua hävettää sekin että hän on minua nuorempi.

Montako vuotta, sitä en kerro.

ap.

Vierailija
19/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuvittelet, että pomo miettii sinusta nyt yhtään mitään, eiköhän sillä ole muutakin mietittävää. Ja jos mies ei ole joku tosi nolo seiskatapaus niin mitä hävettävää siinä nyt sitten on.

Vierailija
20/25 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yksityiselämä työpaikalle välttämättä kuulu, mutta eihän tuo ole mikään salaisuus! Kuka tahansa voisi saada tuollaisen asian selville vaikka törmäämällä teihin kaupassa ja sit katsomalla televisiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä