Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotipizzan pitsat on törkeätä rahastusta!!!

Vierailija
31.01.2009 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en käykään siellä kuin ehkä kerran kahdessa-kolmessa vuodessa; mun rahat menevät karvakäsille, joilta oikeasti saa rahoilleen vastinetta! :)

Vierailija
2/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotona parempaa pitsaa itse ja paljon halvempaa. En ole koskaan ymmärtänyt Kotipizzan suosiota, mielestäni ne pitsat ovat karseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen elämässäni kaksi kertaa sortunut ostamaan noita ja molemmilla kerroilla kyllä suututti.

Vierailija
4/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kahden hinnalla. Yhdellä istumalla tuli syötyä, eli ei todellakaan ole koolla pilattuja.

Vierailija
5/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla millä ostaisi kaksi normaalia pitsaa, tekee jo kotona pellilisen! Ja todella kunnon pitsan, eli voi ostaa juustoraasteen, pepperonia, fetajuustoa, paprikaa jne. Ihmettelen miten pitävät noin kalliita hintoja... Luulisi että hintojen lasku toisi enemmän asiakkaita ---> kysyntä kasvaisi ---> rahaa tulisi enemmän!

Mies oli pitsan tuolta muutama kuukausi sitten ostanut, ja sanoi että pitsa oli entisestään pienentynyt! Ei ollut kuulemma edes nälkä lähtenyt ja juoman kanssa maksoi 10€, halvemmalla syö (varsinkin lounas aikaan) monessa ravintolassa, ja useissa vielä saa syödä niin paljon kun haluaa.

Vierailija
6/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ostan lähipizzeriasta loistavan hyvän pizzan, jossa täytettä riittää tai teen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä