Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku kehtaa äänestää kokoomusta

Vierailija
19.11.2022 |

Varmaan sairaanhoitajat ja insinöörit jotka kuvittelevat olevansa niin porvareita, niin porvareita. Ettekö te idiootit tajua, että kokoomus on todella rikkaitten puolue, joka ajaa vain todella varkkaitten etuja, ette te sairaanhoitajan ja insinöörin palkoilla pääse lähellekään sitä.

Työtön on suomessa suurempi rikollinen kuin vangit. Nyt ne idiootit ovat keksineet, että työttömiä pitää rangaista pakottamalla heidät joillekin typerille idiootti-kursseille, että saadaan tilastoja siivottua ja että rahat menevät kokoomuslaisten hyväveli-järjestöjen laariin jotka järjestävät näitä kursseja. Tukia pitää tietysti leikata, kuinka moni kokoomuslainen kansanedustaja on valmis tulemaan 590 euron työttömyyskorvauksella. Vaalit on kohta tulossa, miettikää tarkkaan ketä äänestätte.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan veroja 45% ja demarit ulisee ettei me osallistuta tarpeeksi.

Vierailija
2/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun etuja tarvitse ajaa. Pärjään ihan itsekin. Riittää, että laiskat lusmut saavat enemmän keppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 9 euron toimenpiteet työttömille pitäisi lopettaa. Siinä säästyisi yli miljardi mutta sitten näkyisi todellinen työttömyys. Äänestäjät on kyllä todella hölmöjä kun eivät sitä muuten ymmärrä. Ne työkkärin höpöhöpö kurssit ovat ajan ja rahan tuhlausta. Työkokeilut on ilmaista työvoimaa. Huonoa hyväksikäyttöä.

Vierailija
4/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sama euromääräinen verolasku joka vuosi niin ei tarvitse sen perusteella valita puoluetta, vaan voisi puhua oikeista asioista.

Vierailija
5/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille sama euromääräinen verolasku joka vuosi niin ei tarvitse sen perusteella valita puoluetta, vaan voisi puhua oikeista asioista.

Arvelinkin ettei demareille kelpaa

Vierailija
6/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisverotuksen pitäisi olla euromääräisesti sama kaikille. Ei sen rikkaan lapsen opiskelu ole ole sen kalliimpaa kuin köyhänkään, miksi siis varakkaiden pitäisi maksaa enemmän?

Vierailija
7/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoomuslainen ja ei kelpaa.

Vierailija
8/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina äänestänyt Kokoomusta ja teen niin vastedeskin.

Paras puolue, sen olen tiennyt aina.

Vierailija
9/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoomuslainen ja ei kelpaa.

Kerro syy siihen

Vierailija
10/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että laiskat lusmut saavat enemmän keppiä.

Juuri tuollaisiin tyyppeihin se kokoomuksen suosio perustuu ja noita on Suomessa ja paljon!

Vierailija
11/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on brändännyt hienosti itsensä. Jotkut kuvittelevat, että on jotenkin "hienoa" äänestää keskiluokkaisena tai jopa alempikeskiluokkaisena kokoomusta. Esim. köyhät lapsiperheet tarttuneet hienosti syöttiin, että ko. puolue ajaisi heidän asioitaan. Juu ei ole kumpaakaan, eikä kukaan jolla oikeasti omaisuutta kokoomusta äänestä. 

Vierailija
12/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainakin kohta menossa vankilaan ja tuomarille huudan ainakin koko ajan että haista vttu saatanan kommari ja nauran niille loisille iloisena kun pääsee sinne riehumaan.

Vierailija
13/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi

Sannan taloudenpito on sellaista että mummotkin tajuaa perikatoon mentävän

Vierailija
14/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä valitse puoluetta sen perusteella, että se ajaisi juuri minun etujani. Aivan naurettava ajatus. Olen aina äänestänyt sillä perusteella, minkä uskon olevan tälle yhteiskunnalle parhaaksi. Ja voin kertoa että tämä yrittäjien hengiltä verottaminen ja hyvinvointivaltion lepääminen harvoilla rikkailla olkapäillä ei todellakaan tee tälle yhteiskunnalle pitkällä aikavälillä hyvää. Julkinen sektori on aivan valtava ja sen palkkakulut ovat suurimmasta päästä Euroopassa. Nämä palkat maksatetaan niillä jotka tuottavat rahaa (viimekädessä hyvinvointia, koska rahalla ne sairaalatkin maksetaan). Silloin tuottavuus alenee, eikä ole järkeä yrittää tai mennä yksityiselle sektorille töihin. Julkisen sektorin paisuessa meillä ei vaan yksinkertaisesti ole rahaa maksaa sitä. Tämä on ongelma, jota demarit eivät ole halukkaita ratkaisemaan.

Ei ole tullut mieleenkään miettiä, mitä itse tästä hyödyn/en hyödy. Olen nyt enemmän kuin keskipalkkainen, mutta olen äänestänyt myös köyhänä opiskelijana kokoomusta. Äänestän sen mukaan, millaisen maan haluan jättää jälkipolville. Haluan jättää Suomen, jossa on varaa ylläpitää hyvinvointia. Kokoomus ottaa myös ilmastonökökulman huomioon politiikassaan, mutta ovat realisteja toisin kuin vihreät.

Vierailija
15/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin vasemmistolaista puoluetta kuin kokoomus kyllä kehtaa äänestää. Olet oikeassa.

Äänestän liberaaleja.

Vierailija
16/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain epäonnistunut ihminen äänestää Kokoomusta.

Vierailija
17/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallinen Sekoomus.

Vierailija
18/18 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto hallinnut kohta kokonaisen vaalikauden. Luulisi, että maan asiat olisi jo mallillaan. Vaan ei. Lisää velkaa on onnistuttu tekemään niin ettei kohta pystytä ikinä maksamaan takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä