Mitä mieltä olette poikani opettajan käytöksestä?
Poikani (9-luokkalainen) oli sanonut opettajalleen että häntä vituttaisi tulla kouluun autolla niin kaukaa kuin tämä opettaja tulee. Opettaja oli tokaissut takaisin että häntä vituttaisi tulla bussilla kouluun.
Kyseessä on nuori opettaja joka omaa vähän rennomman tyylin olla opettajan roolissa, mutta mielestäni tuo meni jo solvaukseksi.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näpäytys! Jos mun poikani laukoisi vittua opettajalle, miettisin kyllä tarkkaan mikä on mennyt kasvatuksessani pieleen.
Nykyään kielenkäyttö on vapaampaa.
Pitää puhua samaa kieltä,että asia menee perille. Eli ope toimi oikein .
Mitä ihmeen solvaus tuossa oli? Kiroilu toki vähän huonoa esimerkkiä, mutta muuten oikein hyvä näpäytys takaisin.
Pisteet opettajalle. Mun poika saattaisi sanoa juuri noin ja ihan todellakin saa opettaja vastata samalla mitalla. Ei ole pikkulapsi enää vaan varmasti tietää, miten kuuluisi käyttäytyä, vaan valitsee käyttäytyä väärin. Siitä saa näpäyttää. Hyvä ope!
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa. Ovelle pojot. Saa kilometrikorvauksia verovähennyksiä, tuskinpa vituttaa ajella töihin. Poikas on pikkumulkku.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella eräs poika lällätti minua tunnin alussa Anne-manneksi. Opettaja kuittasi siihen, että "Mika-sika on nyt hiljaa!".
Olin kyllä hiton tyytyväinen siihen nuoreen miesopettaja sijaiseen! :)
Just 🙈
Mitä mieltä sinä AP , olet poikasi käytöksestä ?
Kyllä on mielensä pahoittaminen mennyt yli tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä sinä AP , olet poikasi käytöksestä ?
Tässä vaiheessa ap käy vankilassa vierailulla poikansa luona. Aloitus oli 9 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa. Ovelle pojot. Saa kilometrikorvauksia verovähennyksiä, tuskinpa vituttaa ajella töihin. Poikas on pikkumulkku.
Ovelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovelle?
Ilmeisesti opettajan nimi on Ove.
Ammattitaidottomuutta. 90-luvulla opettajat olivat vielä ammattitaidottomampia ja kuolemantoiveita lähettelen heille edelleenkin. Hyville opettajilleni en lähettele kuolemantoiveita!