Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette poikani opettajan käytöksestä?

Vierailija
06.02.2015 |

Poikani (9-luokkalainen) oli sanonut opettajalleen että häntä vituttaisi tulla kouluun autolla niin kaukaa kuin tämä opettaja tulee. Opettaja oli tokaissut takaisin että häntä vituttaisi tulla bussilla kouluun.
Kyseessä on nuori opettaja joka omaa vähän rennomman tyylin olla opettajan roolissa, mutta mielestäni tuo meni jo solvaukseksi.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:36"]Ap tässä, en sitten tiedä olenko itse turhan nipo kun olen sitä mieltä ettei opettajan kuulu provosoitua teini-ikäisten jutuista ja kiroilla. En väitä etteivätkö teinit kiroilisi, mutta tarvitseeko opettajankin esimerkkiä näyttävänä aikuisena tehdä niin? Vaikka ei kai tuosta pojalle mitään traumoja jäänyt. Kertoi tuon lähinnä asenteella - Tänään tapahtui koulussa eräs hauska juttu. Minun korviin ei vain kuulostanut ollenkaan hauskalta.
[/quote]
Opettajan vastaus oli mielestäsi solvausta, mutta poikasi kommentti ei, vaikka täysin identtisiä kummatkin olivat???? Miten sä päädyit tähän ajatelmaan? Olet kyllä erittäin takakireä ihminen.

Vierailija
2/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en kyselisi mitä mieltä ollaan opettajan käytöksestä, vaan olisin paljon enemmän huolissani pojan käytöksestä.

Sinuna pitäisi puhuttelun pojalle, ja pyytäisin poikaa pyytämään anteeksi opettajalta ja lupaamaan, ettei vastaava kielenkäyttö enää toistu. Varmistaisin asian koulusta vielä sähköpostilla ja pyytäisin vastausta, että näin on myös poika tehnyt. Ja ihan poikani parhaaksi, sillä hyväkäytös ja kielenkäyttö avaa monia ovia, niin opiskelussa kuin työelämässä, sillä hyväkään todistus ei riitä, vaan muut avut tarkaisevat enemmän.

ps. ja näin olen myös tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
06.02.2015 |