Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette poikani opettajan käytöksestä?

Vierailija
06.02.2015 |

Poikani (9-luokkalainen) oli sanonut opettajalleen että häntä vituttaisi tulla kouluun autolla niin kaukaa kuin tämä opettaja tulee. Opettaja oli tokaissut takaisin että häntä vituttaisi tulla bussilla kouluun.
Kyseessä on nuori opettaja joka omaa vähän rennomman tyylin olla opettajan roolissa, mutta mielestäni tuo meni jo solvaukseksi.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sanottu opettajalta. Kyllä tuon ikäisen pitää jo ymmärtää että vittuiluun vastataan vittuilemalla.

Vierailija
22/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimittu opettajalta! Mutta täähän onkin provo, eihän nyt kukaan oikeesti tuu tänne itkemään että ope kiroilee kun omakin pentu kiroilee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 110% varma että kukaan muu ei ole järkyttynyt tuosta, paitsi sinä itse. Todennäköisesti poikasi luokkalaiset ovat ottaneet tuon humoristisena heittoa ja mitä poikaasi tulee niin eiköhän se virne ole hänenkin kasvoille piirtynyt kun on saanut enimmät jauhot pois suusta.

Vierailija
24/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, en sitten tiedä olenko itse turhan nipo kun olen sitä mieltä ettei opettajan kuulu provosoitua teini-ikäisten jutuista ja kiroilla. En väitä etteivätkö teinit kiroilisi, mutta tarvitseeko opettajankin esimerkkiä näyttävänä aikuisena tehdä niin? Vaikka ei kai tuosta pojalle mitään traumoja jäänyt. Kertoi tuon lähinnä asenteella - Tänään tapahtui koulussa eräs hauska juttu. Minun korviin ei vain kuulostanut ollenkaan hauskalta.

Vierailija
25/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, relax! Ei varmasti jäänyt traumoja. Hyvä että opettaja iski takaisin, paremmin tuommoinen voi toimia vittu sitä vittu tätä-teiniin kuin mikään hys hys älä kiroile-soopa.

Vierailija
26/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:36"]Ap tässä, en sitten tiedä olenko itse turhan nipo kun olen sitä mieltä ettei opettajan kuulu provosoitua teini-ikäisten jutuista ja kiroilla. En väitä etteivätkö teinit kiroilisi, mutta tarvitseeko opettajankin esimerkkiä näyttävänä aikuisena tehdä niin? Vaikka ei kai tuosta pojalle mitään traumoja jäänyt. Kertoi tuon lähinnä asenteella - Tänään tapahtui koulussa eräs hauska juttu. Minun korviin ei vain kuulostanut ollenkaan hauskalta.
[/quote]
no joo, tuo tuli selväksi, että mielestäsi opettaja teki väärin.
mutta kerro nyt jo ihmeessä meille, mitä mieltä olit poikasi käytöksestä? kerroitko sen hänelle?

Vierailija
27/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, toivottavasti sun ysiluokkalainen ei nyt saanut pieneen ja viattomaan lapsensieluunsa säröä :'(

Vierailija
28/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella nipo! Jo 10-vuotiaat käyttävät todella härskiä kieltä, joten eivät teinitkään järkyty "opettajan v*tusta".

Vierailija
29/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän aloituksen kotona, kipeänä olevalle 9-luokkalaiselle pojalleni ja kysyin mitä mieltä hän on. Poikani vain naurahti ja totesi tämän sinun poikasi opettajan olevan "juast rento maikka". Moni opettaja heidän koulussaan olisi saattanut antaa tuollaisesta kuulemma jopa jälki-isuntoa. Se asiallinen linja ei tosiaan aina ole paras linja teini-ikäisten kanssa, joskus pieni näpäytys voi olla hyvästä. Kyllä tuon ikäinen sitä paitsi tietää ettei mitä tahansa voi laukoa ilman että joskus saa vähän takaisinkin.

Vierailija
30/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:36"]

Ap tässä, en sitten tiedä olenko itse turhan nipo kun olen sitä mieltä ettei opettajan kuulu provosoitua teini-ikäisten jutuista ja kiroilla. En väitä etteivätkö teinit kiroilisi, mutta tarvitseeko opettajankin esimerkkiä näyttävänä aikuisena tehdä niin? Vaikka ei kai tuosta pojalle mitään traumoja jäänyt. Kertoi tuon lähinnä asenteella - Tänään tapahtui koulussa eräs hauska juttu. Minun korviin ei vain kuulostanut ollenkaan hauskalta.

[/quote]

Niin, eli toisin sanoen tämä nuori opettaja sai näpäytyksellään mitä luultavammin vain hieman hyvän tyypin mainetta. Sinultako se on pois, jos nykypäivän opettajien pitää alentua kiroilemaan saadakseen kakarat kunnioittamaan itseään?

Vierailija
31/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:36"]

[/quote]Kerro, miten olisit halunnut opettajan vastaavan.

Vierailija
32/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja veti fiksun vastaheiton. Lapsesi yritti provosoida, mutta opettaja otti tilanteen haltuun monimerkityksellisellä vastauksellaan. Pisteet hänelle ja sinä voisit keskustella lapsesi kanssa siitä, miten ihmisten kanssa keskustellaan.

Vierailija
33/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli mukavan rento vastaus. Näpäytti sopivasti suunsoitosta tavalla, jonka teini kokee luontevaksi, mutta vältti turhan virallisen kaavan mukaisen ja kaikille hankalan byrokratian (tyyliin Wilma-merkintä ruokottomasta kielenkäytöstä). Veikkaanpa, että on pidetty opettaja.

Vierailija
34/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään... Jos "Jami" 15-16v sanoo opettajallensa että häntä vituttaisi tulla kouluun x-matka autolla ja opettaja sanoisi tähän jotain Älä-viitsi-kiroilla-soopaa niin mitä luulet käyvän? A) Jami juoksee omatoimisesti nurkkaan häpeämään ja tulee hetken päästä pyytämään anteeksi rumaa kielenkäyttöään. B) Jami provosoituu lisää ja jatkaa opettajalle haistattelua.
(Voin vähän auttaa, oikea vastaus ei ole A-vaihtoehto.)
Sen sijaan, jos opettaja vähän näpäyttää Jamia niin todennäköisesti Jami ymmärtää, ainakin hetkellisesti ettei opettajalle, tai kenellekkään voi laukoa mitä tahansa ilman että saa maistaa omaa lääkettään. Ellei ole tätä jo tätä jostain syystä oppinut.

Vierailija
35/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo opelta ihan oppikirjojen mukaan mennyt, mutta antaisin regressiivisen käytöksen anteeksi, sillä poikasi oli melkoisen provosoiva ja huonokäytöksinen.

Vierailija
36/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut opettajalta asiallisesti hoidettu kasvatustilanne! On jotenkin niin perisuomalaista, että opetetaan näpäyttämisen ja nolaamisen kautta.

Vierailija
37/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus :D Missä todellisuudessa elät? Teinit sanovat useammin vittu kuin joo. Se alkaa tosi nuorena, joten kyllä 9-luokkalainen osaa kiroilla jo ilman opettajan esimerkkiäkin. Jotain rajaa nyt siihen teinin hyysäykseen. Minusta opettaja teki vain palvelulsen palauttamalla hänet takaisin maan pinnalle. Parempihan se oli että sen teki turvallinen aikuinen eikä joku luokkakaveri nyrkein.

Vierailija
38/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tuossa oli ope ylimielinen ja halventava asenne julkisten käyttöä kohtaan. Huono esimerkki nuorille.

Vierailija
39/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa todella kireäpipoiselta. Itse olisin vain nauranut jutulle jos oma yläkoululaiseni olisi kertonut sen. Tosin hän ei ikinä sanoisi tuollaista opettajalle. Eikä sano meille vanhemmillekaan.

Vierailija
40/72 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauotko ap itsekin näitä naisten jalkovälissä sijaitsevia elimiä muiden naamalle? Muuten en ymmärrä, miksi olet näreissäsi opettajan sanavalinnoista. Ilmeisesti tämä oli havainnut aikaisemmista tilainteista, että sivistynyt puhe ei poikaasi pure, joten päätti sitten maksaa potut pottuina ja osoittaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Pitäisikö meidän vielä sääliä mammaa, jonka pikkupojulle ope sanoi niin kauhean rumasti? Ei tulisi mieleenikään. Voi olla, että pojan kasvatus kunnon tavoille on jo liian myöhäistä. No, kyllä oppii aikanaan työelämässä puhumaan kunnioittavasti toisille ihmisille, olivat ne sitten herroja tai narreja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan