Nainen, miksi "harrastaa" seksiä jos et saa yhdynnässä orgasmia?
Kommentit (45)
jos ei sellasta oo tottunu saamaan. Tuntuu se silti hyvältä
Meillä seksi on pelkkää yhdyntää. Tai siis oli.. Siksikin se lakko. Mies tieten pärjäilee ihan ok, mä todella en. Nyt on jo ikävä sitä jyystöäkin, vaikkei siitä mitään saanukaan..
usein onkin pelkkää jyystöä. Tai sitten olen elämäni aikana vaan törmänny eniten sellasiin jyystäjiin.
Se on niiin per...tä että vain se miehen oma tyydytys on koko homman tarkoitus!
Se on niiin per...tä että vain se miehen oma tyydytys on koko homman tarkoitus!
-2-
millainen nainen on pelkän jyystön uhri???? Meillä seksielämä kuin vasta tavatessa. Millaisissa suhteissa ihmiset muka ovat??? En usko. Jos ei seksi pelaa ei kai kukaan yhdessä ole!
En käsitä kuinka monelle homma on pelkkää jyystöä. Minä ja mieheni olemme tosillemme ensimmäiset seksikumppanit, mikä voi kuulostaa säälittävältä. Ja lähes alkuajoista asti olemme kyenneet tyydyttämään toisiaamme. Hiukan (tai aika paljonkin) keskustelua ja mielikuvitusta peliin. En voisi kuvitellakaan suhdetta, jossa kumpikin miettisi vain omaa hyvää oloa (missään muussakaan asiassa). Kertokaas vielä "jyystäjät" puhutaanko teillä seksistä lainkaan ja oliko aiemmissakin suhteissa tilanne tuo?
orgasmi ei ole koko homma. Eikä yhdyntä. Seksi on ihanaa, ja sen orgasmin mies mulle hoitelee muuten kun en sitä yhdynnässä saa. Yhdyntäkin on kuitenkin useinmiten ihanaa.
että juuri aiemmissa suhteissa se oli sitä jyystämistä.
Nykyisessä suhteessa mies kyllä ajattelee muutakin kuin omaa napaansa tyydyttämisen suhteen.
että suhde pysyy edes jonkinlaisessa kuosissa ja kulissit kasassa.
T: muiden mielestä täydellisen miehen kanssa täydellisessä liitossa elävä nainen
Varsinkin kun itselläni on mies, joka ei puhu eikä pussaa, ei harrasta esileikkejä, ja heti seksin jälkeen (jolloin vain jyystää 1-2min, tuskin koskee minuun muuten,sitten laukeaa tuon ajan jälkeen) poistuu paikalta. Sanomatta mitään, hellimättä, koskematta...Tällaista jo 10 vuotta! Ei ihan kauheasti enää seksi huvita, jos suoraan sanotaan.
Minä harrastin seksiä saman miehen kanssa 7 vuotta saamatta kertaakaan orgasmia. Nautin silti läheisyydestä ja hellyydestä. Jos rakastelisin vain saadakseni orgasmin niin hommailisin ihan itseni kanssa.
Jos en kuitenkaan saisi edes sitä läheisyyden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta seksistä ja olisin vain miehen runkkaamista varten jättäisin kyllä hommat kokonaan sikseen.
On parisuhteessa muutakin ongelmaa silloin kuin vain seksi. Lämpö ja hellyys siis puuttuvat muutenkin kuin vain lakanoiden välissä.
Varsinkin kun itselläni on mies, joka ei puhu eikä pussaa, ei harrasta esileikkejä, ja heti seksin jälkeen (jolloin vain jyystää 1-2min, tuskin koskee minuun muuten,sitten laukeaa tuon ajan jälkeen) poistuu paikalta. Sanomatta mitään, hellimättä, koskematta...Tällaista jo 10 vuotta! Ei ihan kauheasti enää seksi huvita, jos suoraan sanotaan.
Näin juuri. Meidän suhteessamme ei ole mitään hellyyttä tai läheisyyttä. Mieheni ei halua keskustella kanssani eikä puuhata kanssani mitään. Tuskin koskeekaan minuun juuri koskaan.
Viimeksi harrastimme tätä "ihanaa" seksiä, kun olin kylpytakki päällä vaihtamassa lakanoita käytyäni suihkussa. Mies sitten tuli ja rupesi suoraan panemaan takaapäin. Piti vain käsillään minua paikallaan (mitään hellimistä tai muuuta niillä käsillä ei koskaan tee). Ja sen 2 minuutin kuluttua ilmoitti lauettuaan "Sä oot nyt likainen" ja lampsi katsomaan urheilua TVstä.
Olo on ihan kuin olisi jokin runkkausreikä.
Kuvottavaa! Miksi alistut moiseen?
Et taida kunnioittaa itseäsikään kovin korkealle..
Näin juuri. Meidän suhteessamme ei ole mitään hellyyttä tai läheisyyttä. Mieheni ei halua keskustella kanssani eikä puuhata kanssani mitään. Tuskin koskeekaan minuun juuri koskaan.
Viimeksi harrastimme tätä "ihanaa" seksiä, kun olin kylpytakki päällä vaihtamassa lakanoita käytyäni suihkussa. Mies sitten tuli ja rupesi suoraan panemaan takaapäin. Piti vain käsillään minua paikallaan (mitään hellimistä tai muuuta niillä käsillä ei koskaan tee). Ja sen 2 minuutin kuluttua ilmoitti lauettuaan "Sä oot nyt likainen" ja lampsi katsomaan urheilua TVstä.
Olo on ihan kuin olisi jokin runkkausreikä.
"Kuvottavaa! Miksi alistut moiseen?
Et taida kunnioittaa itseäsikään kovin korkealle.."
tässä siis nro 14. Ymmärrän ihan hyvin sinua, ja mitä tarkoitat. Mitään muutosta ei tule vaatimalla, kauniisti pyytämällä, pihtaamalla, antamalla joka päivä, ehdottamalla muutoksia, ostamalla tosi sexyjä alusvaatteita...(rakastan korsetteja ja seksikkäitä vaatteita ja seksileikkejä jne.). Mutta tällaista se nyt vain on ollut 10 vuotta. Jeejee. Lasten takia olen yhdessä, ja annan miehen toimia noin , koska olen käyttänyt kaikki konstit mitä tiedän...ja saanpahan sitten olla rauhassa kiukuttelulta ja äksyilyltä ainakin vuorokauden.
siis ei lastenkaan takia tarvitse kaikkea sietää.
että mies saa ennen kuin ehdin mukaan. Olen saanut orgasmin yhdynnässä
vain pari kertaa....miehet ovat sitten hoidelleet asian muuten ja kyllä minä olen aika aktiivinen itsekin orgasmin hankkimisessa. Nykyinen mies tuntuu parhailta ikinä, kun hän tunkeutuu minuun, mutta en vaan ikinä ehdi saada orgasmia, kun minusta alkaa tuntua siltä, että se lähenee, niin yleensä hän purkautuu saman tien. Hän tiedostaa tämän ja yrittää pitää luovaa taukoa jne.....Miehet ovat kyllä valitelleet, että tunnun liian hyvältä. En tiedä voiko siinä olla perää, olen yrittänyt olla myös liikkumatta lainkaan, mutta se ei tunnu itsestä luontevalta. Opin jo ensimmäisessä suhteessani yli 20 vuotta sitten käyttämään lantionpohjalihaksia, ehkä se on se ongelmani....oho tulipa kuvaava viesti.
Miehen vuoksi puuhaan ryhdyn kun en siitä itse saa mitään. Aiemmin homma toimi hoenosti vaikka en yhdynnästä orgasmia saanutkaan nautin suunnattomasti läheisyydestä ja kaikesta muusta seksiin liityyvästä ja tuntui itse yhdyntäkin ihan hyvältä. Nykyään homma on pääasiassa jyystöä joka olisi ihan muuten ok mutta mies haluaa hommaa pitkittää ja aika kyllä käy pitkäksi kun homma menee niin että jyystöä, jyystä, jyystä sitten mies huutaa "ole liikkumatta" ähisee naamapunaisena viisi minuuttia ja stten taas jatkuu jyystöä, jyystöä, jyystöä ja uudelleen taukoa. Mies haluaa pitkittää hommaa mutta se ei onnistu muuten kuin tuollalailla pidättelemällä ja minulta katoaa se orastava natnnon tunne sen tauon aikana. Olen yrittänyt miehen kanssa puhua mutta hän ei tätä ymmärrä vaan vailttaa että minä haluan päästä hommasta nopesti eroon kun en tykkää hänen pitämistä tauoistaan. Olen myös yritänyt kerto etä voisipa vaikka käytellä käsiään seksin akana ihan hellimiseen ja muuhunkin mutta ei sekään toimi. Joskus mies yrittää tyydyttää minua ennen yhdyntää mutta minun on vaikea rentoutua ja lauet tässä vaiheessa kun tiedän etä sen jälkeen pitäisi stten sietää tunnin vettan jyystöä miehen taholta ja siihen se nautinnon tunne sitten häviääkin ja paikat ovat kipeenä. Yhdynnän jälkeen taas miehen kiinnostus lopahtaa.
Itse en siis kaipaa seksiä mutta jotta suhde ei kaatuisi seksin puutteeseen kun se miehelle on tärkeetä niin harrastan seksiä vaikka en siitä saa muuta kuin sen että mies on hyvällä tuulella ja parisuhden muuten toimii.
..meilläkin se on alusta asti ollut tollanen mekaaninen suoritus, missä mies jyystää 2min ja se oli sitten siinä. Kun saaan aikaan se käyttäytyy kuin aivoton lapsi arjessa, niin voin kertoa, että kaikki, mitä se nykyään saa on säälipillua. MUN läheisyydensietokyky on mennyt nollille. mä en halua enää pussata enkä pitää kädestä enkä halia enkä istua vieressä kun kerran sekään ei halua olla kiltti mulle. niin että kun se kuitenkin sitten kehtaa ruinata niin mä riisun vaan housut ja makaan hiljaa paikallani sen 2 minuuttia.
Ois kauheen kiva edes kerran saada orgasmi, niin tietäis miten ihmeessä sekin yhdynnässä muka onnistuu....
..totaalilakon tein kuitenkin sitten vasta seitsemän vuoden turhan jyystön jälkeen.
Ja mikä siinä sit onkin, että mä, sängyssä erittäin innokas ja kokeilunhaluinen nainen, otin miehekseni tylsän frigidin.