Nainen, miksi "harrastaa" seksiä jos et saa yhdynnässä orgasmia?
Kommentit (45)
ja se tuntuu silti mukavalta. Olen kyllä useimmiten kiihottunut ja märkä, vaikka en saisikaan orkkua. Musta on kiva halia ja olla halittavana.
usein onkin pelkkää jyystöä. Tai sitten olen elämäni aikana vaan törmänny eniten sellasiin jyystäjiin.
Se on niiin per...tä että vain se miehen oma tyydytys on koko homman tarkoitus!
Pääasia seksissä on muuta, kuin pelkkä orgasmi. Itselleni rakastelu merkitsee niin paljon enemmän. Tietenkin myös toivon saavani ja usein saankin, mutta en ole kovin pettynyt, jos joskus niin ei käy.
..mutta yhdenillan pikapanoja en voi ymmärtää! en siis ymmärrä, miksi jotkut naiset lähtee sellaiseen???
Minäkään en ole saanut KOSKAAN orgasmia yhdynnässä mieheni kanssa! Ja meilläkin seksi on lähinnä vaan sitä jyystöä, joka tähtää vain ja ainoastaan yhteen asiaan, eli miehen laukeamiseen. Suostun silti seksiin lähes aina kun mies sitä ehdottaa (ehkä parisen kertaa viikossa, välillä on pitempiä taukoja ettei harrasteta mitään).
Itse en (yllätys yllätys) tee aloitetta oikeastaan koskaan, ja mies huomauttelee tästä välillä. Mutta minkäs teet kun ei seksi kiinnosta, tiedän että luvassa on vaan pikainen jyystö ilman esileikkiä! Ei siinä paljoa kiinnosta alkaa aloitetta tekemään. Ja silti tunnen huonoa omatuntoa, tiedän että mies olisi mielissään jos joskus tekisin aloitteen seksiin.
Alussa meilläkin oli todella intohimoista ja seksiä harrastettiin monta kertaa vuorokaudessa. Mutta pikkuhiljaa tilanne on mennyt tähän. Ilmaisu "säälipillu" kuulostaa aika surulliselta, mutta näin se vaan meilläkin on... :/
Ehkä pitäisi vaan jotenkin kiinnostua taas miehestä seksuaalisesti... mutta mies ei ole jostain syystä innostunut minun tyydyttämisestäni. Kuuden vuoden parisuhteen aikana mies on suostunut suuseksiin ehkä yhteensä viisi kertaa (enkä ole sitä sitten viitsinyt pyytää), esileikit ovat aivan olemattomia (tai sitten pikainen tissien puristelu ja sormettaminen) enkä muutenkaan saa minkäänlaista hellyyttä seksin aikana, ennen sitä tai varsinkaan sen jälkeen.
No joo, tulipahan "purkauduttua" ;)
En kyllä minäkään varmaan harrastaisi seksiä mieheni kanssa kovin innoissani/usein, jos se olisi tuollaista!
Onneksi ei ole. Ollaan oltu yli 12v yhdessä ja mies on alusta asti ollut enemmän kuin halukas antamaan minulle nautintoa. SE on hänelle se pääasia seksissä. Hän nauttii eniten kun näkee minun nauttivan ja tulevan. Tuollaisia pelkkiä jyystöjä tai pikapanoja ilman esileikkejä hän ei kovin usein halua edes harrastaa, vaikka itse joskus ehdotankin silloin, kun en ole kovin halukas ja voisin vain tyydyttää hänet sillä kertaa. Mutta en todellakaan valita, koska näin saan joka kerta orgasmin tai useammankin seksisessiomme aikana, vaikka äärimmäisen harvoin olen saanutkaan yhdynnässä. Mieheni tulee niin nopeasti etten ehdi siinä vaiheessa muuten kuin, että jos tulossa on sarjassa orgasmeja ekan orkun jälkeen, jonka mies on tehnyt minulle suulla/sormilla ja sauvalla. Edelleen harrastetaan seksiä ainakin se 2-3 krt viikossa, ja se on ihanaa.
Miksi ihmeessä orgasmi pitäisi saada vain ja ainoastaan yhdynnässä sitä paitsi? Aika vanhanaikainen ja aikansa elänyt ajatus! Suurin osa naisista saa sen muuten kuin yhdynnässä, klitoris kun on niiiiin tärkeä osatekijä siinä sekä riittävän pitkä kiihotusaika. Ylipäätään nainen tarvii keskimäärin vähintään 20 min kiihotusta sille alueelle, jotta orgasmi olisi mahdollinen (tämä jossain tutkimuksessa selvitettyä)...
jos kieltäydyn, saan kärsiä kiukuttelusta ja parisuhde huononee. Kun annan, mies on hyväntuulinen ja hellii muutenkin, kehuu ja paijaa. Minulla on hyvä mies mutta en vaan saa orgasmia yhdynnässä, mikä ei ole miehen syy.
se että harva nainen saa edes orgasmia emätinyhdynnässä,koska useempi nainen tarvitsee glitoriksen ärsytystä orgsmiin!
Sälistä minäkin seksiä harrastan nykyään. Miehen vuoksi puuhaan ryhdyn kun en siitä itse saa mitään... jne. jne.
Säli, säli. Harmi, että minä en harrasta enkä tule harrastamaan seksiä säälistä eli vähiin jää meitin perheessä sitten petipuuhat. :D
haluan miehelleni tehdä hyvää. Miksi ihmeessä pitäisi olla seksittömässä aviosuheessa??
Saan orgasmin sillon tälöin, riippuu monista asioista.
on olemassa kaksi erilaista orgasmia, naisilla siis...
emätinorgasmi ja klitorisorgasmi
emätinorgasmeja saa vain 5% naisista
klitorisorgasmeja saa 96% naisista
Nimitys tulee siitä minne ärsyke/hyväily kohdistuu...
usein onkin pelkkää jyystöä. Tai sitten olen elämäni aikana vaan törmänny eniten sellasiin jyystäjiin.
Se on niiin per...tä että vain se miehen oma tyydytys on koko homman tarkoitus!
Ei välttämättä .. Pitää vaa löytää se juju / henkilö joka hakee samaa ja elämä maistuu taas makoisalle..
Itse saan erittäin harvoin orgasmin yhdynnässä mutta nautin silti kovasti seksistä. Nautin siis myös itse yhdynnästä, kyllä se silti tuntuu hyvältä vaikka se iso O ei tulekaan. Mieheni osaa kyllä tyydyttää minut muutenkin ja vaikka aina välillä orgasmi jääkin kokonaan saamatta, ei se tee seksistä huonoa. En ikinä suostuisi olemaan suhteessa, jossa mies ei ajattele kuin itseään ja omaa tyydytystään. Enkä usko että voi olla hyvin toimivaa suhdetta muutenkaan, jos seksi on tuollaista jota monet teistä kuvailevat.
Miten joillakin voi olla noin ankeaa seksiä että pari minuuttia jyystetään, mies laukeaa ja se on siinä? Kannattaisi vähän enemmän paneutua asiaan niin siitä saisi kumpikin enemmän irti.
Meillä koko homma kestää useimmiten puolesta tunnista tuntiin, orkkuja yhteensä 3 tai 4 ja lopulta molemmat ovat hyvin tyytyväisiä ja tyydytettyjä. Seksipuuhia harrastellaan suunnilleen joka toinen päivä, itsetyydytys on meillä harvinaista.
Ikää meillä on yhteensä noin 80 ja lapsia on useita.
... 41 ihana kuulla tuollaisia kommentteja!
Seksi ja pari suhde ovat sellaisia joka vaatii molemmilta työtä, omistautumista ja hoitamista ja toisen huomioimista. Pätee eritoten pitkiin liittoihin. Jos molemmat ymmärtävät asian ja haluavat ymmärtää asian mitään ongelmaa tuolla saralla ei tule. Perhe ja lapset ovat huono tekosyy, sille että ei ole aikaa. Aikaa on aina jos vaan haluaa sitä järjestää.
mutta haluaisin sanoa ettei se itsetyydytys ole pois yhteisistä hetkistä. Meillä on seksiä kerran pari päivässä lähes aina, mutta silti kumpikin meistä masturboikin melko usein. Seksi vaan on kivaa sekä yksin että yhdessä. Ja saan siis miehenikin kanssa orgasmeja. Mihinkään minuutin jyystöliittoon en suostuisi, kuulostaa ihan kamalalta
Miten joillakin voi olla noin ankeaa seksiä että pari minuuttia jyystetään, mies laukeaa ja se on siinä? Kannattaisi vähän enemmän paneutua asiaan niin siitä saisi kumpikin enemmän irti.
Meillä koko homma kestää useimmiten puolesta tunnista tuntiin, orkkuja yhteensä 3 tai 4 ja lopulta molemmat ovat hyvin tyytyväisiä ja tyydytettyjä. Seksipuuhia harrastellaan suunnilleen joka toinen päivä, itsetyydytys on meillä harvinaista.
Ikää meillä on yhteensä noin 80 ja lapsia on useita.
Orgasmi on myös kivaa, mutta en luovu seksikivasta vain sen takia että orgasmi jää yleensä saamatta.
orgasmi ei ole koko homma. Eikä yhdyntä. Seksi on ihanaa, ja sen orgasmin mies mulle hoitelee muuten kun en sitä yhdynnässä saa. Yhdyntäkin on kuitenkin useinmiten ihanaa.
Se ilmeisesti miehen hoideltava aina nainen ja itsensä?? eikö naisella ole mitään vastuuta omasta orgasmistaan ja nautinnostaan?
Eikö ole vähän yksisilmäistä rajata seksi suoritukseksi, jonka ainoa hyväksyttävä päämäärä on orgasmi? Mies saa kyllä mut orgasmiin vaikka joka kerta (kielellä), mutta joskus mä itse haluan pelkkää yhdyntää. Jos ei ikinä saisi orgasmia mitenkään, se olisi mulle ongelma, mutta kun mä saan sen ihan milloin sitä haluan, niin mitään ongelmaa ei ole. :)
Surullista on mielestäni se, että mies ei vieläkään, yli 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, tiedä kuinka saisi minut laukeamaan. Yritystä kyllä on mutta ohjeet ja neuvot kaikuvat kuuroille korville. Se ei vaan tajua, yksinkertaisesti.
Heipä hei!
Tämähän on jo ratkaistu sillä, että miehesi ei enää sinulta tule seksiä pyytämään/haluamaan/ehdottamaan. Säälistä ei seksiä harrasteta ja kyllä hätä keinot keksii.