Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi "harrastaa" seksiä jos et saa yhdynnässä orgasmia?

Vierailija
07.02.2009 |

.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan aiemmin kenenkään miehen kanssa.. oman käden kautta kyll kykenen saamaan

mutta rakastelen mieheni kanssa koaka tunnen silloin hänen kanssaan läheisyyttä ja saan tietylä tapaa henkisen orgasmin kun mieheni laukeaa.. minusta on ihanaa saada jakaa hänen kanssa hänen tuntemuksensa.. onneksi mieheni ei heti lähde pois vaan jää vähäksi aikaa lähelle ja pitää minusta kiinni...

Vierailija
42/45 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin siis vasta tuossa vaiheessa (hormonit?) jonkinsortin seksuaalisen heräämisen, seksi alkoi kiinnostaa aivan toisella tavalla. Ja tämä mielentila jatkuu...

Myös meillä on vain parin minuutin jyystö. En ole ennen edes mitään muuta osannut vaatia, orgasmi ei ole ollut mulle seksin pääasia. Nyt olen alkanut jutella miehelle minun nuolemisesta + sormettamisesta. Hän ei millään viitsisi, ei pidä kielijutuista juurikaan, mutta ryhtyy kyllä hommaan. Mutta koska tiedän että hän ei kamalasti siitä pidä, en osaa itsekään oikein nauttia.

Olen miettinyt, että millainen on ihminen, joka ei ajattele toisen, rakkaansa, nautintoa. Muuten meillä suhde aikalailla ok. Omituista, minä ainakin haluan miehelleni nautintoa. Ehkä tilanne alkaa meillä muuttua, kun itse ryhdyn aktiivisemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja olen itsekkin tuossa samassa veneessä.

Onko kukaan onnistunut opettamaan miehelle uusia juttuja vuosia kestäneen liiton aikana ts. voiko huono seksi muuttua hyväksi, jos molemmat paneutuisivat sen opetteluun ja asiasta puhuttaisiin suoraan?

Vierailija
44/45 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kun mies nauttii! =) Mies hoitelee sitten minut erikseen nuolemalla sitä klitorista, josta saan sen orgasmin, aivan ihanan jalat tärisyttävän. <3

Meillä on tällä hetkellä hyvä seksielämä, molemmille on tärkeetä että toinen nauttii. Ja se yhdyntä on kuitenkin muuten niin ihana läheisyyden kokemus, vaihdellaan asentoja, mies hyväilee ja nuolee miun rintoja samalla jne.

t. 28 v. kolmen lapsen äiti

Vierailija
45/45 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ainakin tunnin kerrallaan.