Nainen! Jos huoltomies aamulla soittaisi ovikelloa
Nolottaisiko mennä avaamaan ilman meikkiä ja tukka aivan unenpöpperössä ja takussa?
Kommentit (38)
Ei niinkään, mutta se nolottaisi, että menisin ovelle kääriytyneenä ensimmäiseen käteen osuneeseen vilttiin tai pyyhkeeseen, etten ihan alasti olisi.
Miks naisen pitäisi jotenkin nolostella. Nolompaa se tuolle miehelle on.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole meikkiä eikä tukka laitettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herra varjele.
Ei nolottaisi mikään siinä vaiheessa, jos joku soittaisi ovikelloa. Meillä nimittäin ei ole ovikelloa, ja jos kotonani sellaisen äänen kuulisin, jotain todella outoa olisi parhaillaan meneillään.
Onko tämä sinulle suurikin ongelma, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei yleensäkään ole meikkiä eikä mun hiukset ole normaalistikaan sen kummempaa kuin tyyliin letillä.
No ei, hölmö kysymys. Mitä ihmeen väliä?
Ainoa mikä tilanteessa häiritsisi olisi se, että suoleni toimii heti herättyäni ja voisi olla vaikeaa käydä vessassa, jos sen huoltomiehen työt olisivat juurikin vessassa tai kylppärissä. Huoltomies ei ehkä tykkäisi, jos tulisin sinne vääntämään päivän torttua?
Mulle ongelma on vain jos olen juuri silloin paskalla.
Sovin aina ajan, eli huoltomies ei yleensä tule silloin. Menisin keski-ikäisenä tukevana ovelle vaatteitta koska on kuuma sää, mies saisi trauman, terapian ja sanoisin että tuli väärään aikaan. No oikeasti en avaa ovea.
En menis avaamaan ellei huoltokäynnistä ole ilmoitettu etukäteen ja silloin on hampast pesty ja karvat suittu ojennukseen.
Vielä nolompaa sille huoltsarille tulla avaimilla sisään ja tavata ovella alaston keski-iän ylittänyt läski akka hullunkiilto silmissä ja vesuri iskuvalmiina
Vierailija kirjoitti:
No ei, hölmö kysymys. Mitä ihmeen väliä?
Ainoa mikä tilanteessa häiritsisi olisi se, että suoleni toimii heti herättyäni ja voisi olla vaikeaa käydä vessassa, jos sen huoltomiehen työt olisivat juurikin vessassa tai kylppärissä. Huoltomies ei ehkä tykkäisi, jos tulisin sinne vääntämään päivän torttua?
Voisi tykätä, riippuu huoltomiehestä.
En avaa ovea ellei aikaa ole sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole,teen vaan pyydetyn keikan ja poistun.
Ei. Ihan normaali kotityyli. Voin mennä niin lähikauppaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa muutenkaan ellei ole jotkut juhlat edessä. Ja hiukset on aina jollain sotkuisella nutturalla tms.
Minun tukka ei ole ikinä unenpöpperössä.
Ei!