Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö lentolipussa yksi etunimi Norwegianilla?

Vierailija
07.07.2025 |

Siinäpä se kysymys tulikin. Laitoin kaikille vain etunimen lentolippuun riittääkö se Norwegianilla lentäessä? Parissa tulee etunimet ja siinä kaikki 2 tai kolme nimeä. Varausta tehdessä luki etunimi ja laitoin vain yhden..

1+1

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus löytynee Norwegianilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, mutta ei löytynyt. Eikä saa asiakaspalvelua sieltä. Onko jollain kokemusta?

Vierailija
4/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolipussa pitää  kai lukea samat nimet kuin passissa tai henkilötodistuksessa.

Vierailija
5/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin sivuilla luki selkeästi, että yksi etunimi riittää. Mutta tätä tietoa ei Norwegianilta löytynyt. 

Vierailija
6/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimi ja sukunimi ovat pakollista tietoa, muut nimet ovat vapaaehtoisia. Itse edellisellä kerralla merkitsin vain etu- ja sukunimen, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
7/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat vaan poika tai tyttö, riippuen henkilön sukupuolesta.

Vierailija
8/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laittanut minkään lentoyhtiön lippuun kaikkia nimiä. Vain etu- ja sukunimet. Koskaan en ole lennolta jäänyt.

Vierailija
9/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina laittanut ihan just sillei kuin passissa lukee eli molemmat etunimet ja sukunimen 

Mulla kutsumanimenä toinen etunimi joten se ei tietenkään ole myöskään passissa ekana 

Vierailija
10/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista. Toivottavasti nyt tosiaan yksi nimi riittää. Ei tullut varausta tehdessä yhtään mieleen, mutta nyt asia stressaa. 

Ennen lähtöä ehdin vielä stressata monesta muustakin asiasta. Tällaisia ne ihmiset on jotka ei ole päässyt matkustelemaan 😆

Vierailija
11/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentolipussa pitää  kai lukea samat nimet kuin passissa tai henkilötodistuksessa.

Olen lentänyt kymmeniä lentoja eri puolella palloa etunimi-sukunimi lipussa. Ei tarvita muita nimiä.

Vierailija
12/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittää yksi etunimi. Matkustin juuri pari viikkoa sitten näin Norwegianilla.

Vierailija
13/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää

Vierailija
14/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etunimi ja sukunimi riittää. 

T: paljon matkustava

Vierailija
15/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin Finnairilla, Norwegianin omien ohjeiden mukaan lipussa olevan nimen on oltava tarkalleen sama kuin henkilökortissa tai passissa. 

https://www.norwegian.com/fi/matkusta-kanssamme/lahtoselvitys-ja-konees…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan