Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut Sharm el sheikissä finmatkojen kautta ja osallistunut

Vierailija
05.02.2009 |

heidän järjestämälleen Kairon reissulle? Millainen oli? Tärkeä tieto olisi, jos viime aikoina olet ollut, että minä viikonpäivänä tekevät reissun?

Kiitoksia etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sharm el sheikistä kävin kairon matkalla. oli valita 2 päivän linja-auto retkiä tai päivän matka lentokoneella. olin lentomatkalla, maksoi muistaakseni 150 euroa. Reissu kannatti ehdottomasti. minusta ei ole Egyptin matka mitään jos ei nää pyramideja. Käytiin myös kansallisessa museossa, oli muuten suurin koskaan näkemäni museo ja sit basaareilla. Kairon liikenne monine kaistoineen oli myös nähtävyys. En kuitenkaan muista, mikä se viikonpäivä oli, mutta mene sille retkelle, oli se minä päivänä hyvänä.

Vierailija
2/3 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten. Viikonpäivää en muista. Bussilla mentiin ja sekin oli aikas moinen kokemus; paikalliset huoltoasemat, liikennekulttuuri "maalais"maisemat jne. Matka on kyllä tosi pitkä ja meillä oli bussi ihan täynnä - nukkuminen oli hankalaa. Eli Kairoon kannattaa ehdottomasti mennä, mutta jos sulla on pieniä lapsia niin bussilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vrk reissu. oli rankka mutta bussissa voi nukkua. tyyny mukaan hotellista:). ja kokemisen arvoinen!! suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä