Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BBA-koulutuksen omaavat, missä työskentelette?

Vierailija
05.05.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monikansallisessa logistiikkayhtiössä töissä vientiassarina. Vastavalmistunut.

Mun opiskelutovereista yksi johtaa jotain kehitysapuprojektia jossain Itä-Afrikassa, toinen toimii kirjanpitotehtävissä eräässä Suomen suurimmista firmoista, pari koulukaveria pisti pystyyn omat yritykset jo opiskeluaikana ja heillä menee hyvin, yhdestä tuli HRM-assari ja toisesta sitten taas valmennuskonsultti. Kaikenlaista mahtuu mukaan, koulutus antaa laajat valmiudet tehdä paljon kaikenlaista.

Vierailija
2/4 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Tukholmassa suuren vaateliikkeen keskijohdossa, toinen Etelä-Amerikassa valvomassa amerikkalaisen tehtaan perustamista, muutama Suomessa logistiikkafirmoissa, muutama perusti oman firman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan pitänyt jättää kauppakorkea väliin?!

Vierailija
4/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tuttava on BBA:n jälkeen päässyt interniksi (harjoittelijako suomeksi?) joko kotimaiseen tai kansainväliseen lafkaan. Sitä BBA-koulutusta on näin jatkettu firman tarpeiden mukaan 1-2 vuodella ja sitten ehkä muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen firma kustantaa MBA:n, niin kyllä sillä ihan kivasti pääsee eteenpäin.

Ei ole ennenkuulumatonta, että BBA-opiskelija ottaa työharjoittelupaikan, jossa ei saa mitään palkkaa, mutta joka edistää uraa. Yhden tiedän meidän koulusta päässeen näin diplomaattiselle uralle, toinen politiikkaan.

Aika moni tietysti menee ihan perustason töihin vaikkapa taloushallintoon, henkilöstöhallintoon, johdon assariksi tms., mutta kyllä sellanen 3000-4000 euroakin kuussa on ihan mukava perustulo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi