Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta? mies yhtäkkiä sanoi että tunteet jäätynyt.

Vierailija
04.02.2009 |

Ikävä sanoa, mutta keskimäärin kun mies sanoo tuommoisen, niin se ei tarkoita sitä, että tunteet olisi hävinneet vaan siirtyneet johonkin toiseen.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hänen tukenaan, vaikka sinä itsekin tukea nyt tarvitsisit.. Toivon, että asiat järjestyvät parhain päin!

Vierailija
22/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi vaihtamassa vaatteensa ja lähti kaverilleen. Se varmaan vihaa mua niin paljon ettei pysty olee täällä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan

Vierailija
24/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän on masentunut. Hänellä ei ole nyt voimia kun sairaus on päällä. Nyt järkikäteen ei tähän soppaan enää lisää (toinen nainen tms. ei ei ). Anna aikaa ja tukea, keskity sinä nyt vaan olennaiseen.

Vierailija
25/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kauan sitten miehen kanssa semmonen tilanne, että se sanoi haluavansa tauon. se oli ihan kamalaa mulle, kuvittelin että sillä on joku toinen.. ja vaikka kuinka kaikki sanoi et järki käteen, sehän on vaan tauko, niin se SATTUU kun rakastaa toista ja toinen miettiikin ehkä jättämistä.. se tuntuu pahalta eikä sen ajattelemista voi lopettaa. tajuan, että sua itkettää.

meillä kuitenkin selvisi myöhemmin, että miehelläni oli tosi vakava ongelma ja hän ei sillä hetkellä pystynyt olemaan kenenkään kanssa. jo viikon päästä hän haki minut kotiin ja halusi selvittää asiat. mitään toista naista tms ei ollut. hän oli myös ajellut yöllä katsomaan mun ikkunoita ym.. ei vaan pystynyt sillon puhumaan.

se miten selvisin oli, että lähdin yhden sukulaisen luo vähän kauemmas. purskahtelin välillä itkuun, mut sit välillä pystyin unohtaa, koitin pitää hauskaa ja tehdä muita asioita. annoin miehelle aikaa. sulla on siis jo yksi lapsi? nyt olis tärkeetä että lähtisitte vaikka sun vanhemmille tms jotta lapsi saisi positiivista seuraa. kun lapsi nukkuu voit puhua vaikka äitisi tai jonkun ystävän kanssa ja saat tukea. käy shoppailemassa tai vaikka taidenäyttelyssä. ajattele sitä, että sulla on kohta kaksi ihanaa lasta. kerro miehellesi mistä sut löytää sitten kun on valmis siihen. selviät kyllä!!!!!!

Vierailija
26/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon tosiaan että tässä on vaan masennus taustalla. Koitan kuitnekin varautua pahimpaan, mun täytyy olla kunnossa kun lapsi syntyy. Kiitos kaikille viesteistä.

Vierailija
27/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pystysit tekemään sen minkä kehotan sut tekemään, vie sut ja sun lapsi nyt johonkin missä vaikka mummi ja ukki voi teitä viihdyttää ja piristää.

miehesi ehkä tokenee kaipaamaan sua pikemmin kun olet kauempana.. hän voi tajuta että tarviikin sun tukea? ja toisaalta annat hänelle silloin sitä tilaa mitä hän kaipaa. sun on parempi olla pienen välimatkan päässä, susta välittävien ihmisten luona! asiat voi vielä ihan hyvin selvitä!

Vierailija
28/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi melko samoin toisen lapsen raskauden aikana. Mies etääntyi, kävi kavereiden kanssa ulkona jatkuvasti. Olin ihan hajalla. Sitten mies kertoi ihastuneensa toiseen naiseen mutta tulleensa siihen tulokseen että rakastaa minua ja haluaisi jatkaa kanssani. Annoin hänelle kuukauden aikaa muuttaa käytöstään ja sitten harkitsisin jatkoa uudelleen. No, me selvisimme siitä kriisistä ja olemme edelleen yhdessä ja onnellisempia kuin ennen tuota kriisiä. Miehellä tämä selvästi liittyi toisen lapsen tuloon vaikka olikin yhdessä suunniteltu. Olen kuullut monelta kaverilta että toinen lapsi on se todellinen koe parisuhteelle. Mutta halusin kertoa sinulle että asiat voivat vielä kääntyä parempaan. Tsemppiä!

Vierailija
29/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanon miten asia on, toivottavasti saan sieltä jotain apua.

Vierailija
30/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei olekaan, niin se, mitä tässä ihmettelen olette te naiset (olen itsekin)!!!

Jos mies ei rakasta tai on löytänyt toisen, ihan sama, MIKSI TE HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ SILTI ROIKUTTE MIEHESSÄ???

"En tule toimeen ilman sitä", "Mä rakastan sitä, miten saisin sen ymmärtämään sen" tai "Jo lasten takia voisin vääntyä tuhannelle mutkalle, kunhan mies ei vaan lähtisi ja jättäisi"

Mikä on se syy, miksi joku ei pärjäisi ilman miestään? Tässä tapauksessa uskon, että rakkauden tarve ja jätetyksi tulemisen pelko. Miksi?

Eli ap, laita tai laitata itsetuntosi kuntoon ensin, siitä vahvistut ja sen jälkeen voit antaa toisten ihmisten (jopa rakkaittesi) tehdä omat ja tärkeät päätökset elämänsä suhteen.

Vierailija
31/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä kakkaa sanon minä. Se on sitten miehen ongelma jos tunteet on mennyt pois, olisi pitänyt omana tietonaan. Jos on lapsi ja toinen tulossa, niin ihan sama mitkä on miehen tunteet, ei mitään oikeutta ole yhtäkkiä ottaa ja häipyä. Niin rasittavia nämä ihmiset, jotka luulevat voivansa tehdä lapsia vaan oman huvinsa vuoksi ja sitten yhtäkkiä päättää, että erotaanpas lasten äidistä. Hänellä on nyt velvollisuus pitää turpansa kiinni ja juoda sitä kahvia minkä on itse keittänyt.

Ja täytyy kyllä sanoa, että tuollainen "tunteet meni pois" yleensä kyllä tarkoittaa joko sitä, että niitä tunteita ei aikaisemminkaan oikein ollut tai sitten nyt niille tunteilel on tullut uusi kohde... Varovaisuutta tuollaisen miehen kanssa!

Vierailija
32/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä kovasti yritän, mutta mulla tosiaan ON ihan kamala olo ja tiedän kun järkevästi ajattelen etten tarvitse tollasta miestä! mulla on itku todella herkässä nyt ja kaipaan sitä mitäen ole ikinä ennen kaivannu eli läheisyyttä. Mä olen miestä pyyytänyt kertomaan asian oikean laidan etten siinä turhaan roiku ja ettei anna mulle turhaa toivoa, koska meinasin toipua tästä ennen vauvan syntymää.

Vierailija
33/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu kelpaa nyt ku se että on kavereiden kanssa missä lie. Ei tänne tule ollenkaan, jotta vois edes vähän avautua.

Vierailija
34/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei kiinnosta, pää on todellakin sekaisin, tunteet tavallaan kuolleet. vaikka toisaalta taas oma mielialani menee aika laidasta laitaan kiukunpuuskien ja syvän alakulon välillä.

mutta minusta oikeasti kuulostaa ennemmin siltä, että miehesi sanat johtuvat masennuksesta, ja vähän ap hiillostuksestasi. en epäilisi ensimmäisenä mitään toista naista.

totta kai tuollainen satuttaa kuulla, oli syy sitten masennus tai mikä tahansa. olen itsekin syyllistynyt siihen, sanonut miehelle ettei meidän suhteesta tule mitään vaikka oikeastaan se tunne on ettei omasta elämästäni tule mitään. (joten ei mistään siihen liittyvästäkään)

koita jutella rauhassa ja hiillostamatta miehesi kanssa vielä. hakekaa hänelle yhdessä apua. ole tukena sen minkä jaksat, mutta ota myös itse apua vastaan jos sitä esim. neuvolan kautta on saatavilla. tai ystävien, sukulaisten, kenen vaan. masentuneen vierellä on varmasti raskasta elää, etenkin raskaana. mutta jossain siellä häämöttää valoa tunnelin päässä, uskokaa siihen. pitäkää huoli toisistanne. halaus.

Vierailija
35/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että painostus ja syyllistäminen ei edesauta masennuksesta toipumista. koita siis ap ymmärtää miestäsi, ja toki kerro myös miltä itsestäsi tuntuu. jutelkaa, jutelkaa. rauhassa ja syyttelemättä, ilman tunnekuohuja.

Vierailija
36/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, välinpitämätön eikä rakasta.

Huh huh.....

Vierailija
37/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli muutama lapsi pienellä ikäerolla. Mies masentui työn ja muiden asioiden takia. Hän ilmoitti ettei tiedä tunteeko mua kohtaan mitään, lapsia rakastaa. Menin sokkiin tietysti. ENsin painostin häntä juttelemaan, mutta se ei ollut hyvä tapa. Sitten aloin tehdä niin että keskityin itseeni, en kysellyt jne. Miehellä meni 2-3 kk että tajusi kuinka tärkeä olenkaan.

Usein se tunteettomuus johtuu omasta pahasta olosta, omasta ahdistuksesta. Tärkeintä sinun olisi tukea miestäsi, olla hänelle tukena ja tsempata häntä johonkin sellaiseen josta saa voimaa. Vain sitä kautta miehesi voi arvostaa sinua ja ymmärtää kuinka rakas hänelle olet. Syyttely ei auta.

Vierailija
38/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaransa, että tämä ei ole mikään varapaikka missä käy vaihtaa vaatteensa ja menee sitten sinne missä on paremmat oltavat. Eihän tässä munkaan mielenterveys kestä jos joka alan sellasta kattoo, että se ravaa täällä välillä ja mä vaan toivon jatkoa meidän suhteelle. t ap

Vierailija
39/75 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkö sitten hylkäät puolisosi jos hän sairastuu?!!

Vierailija
40/75 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paha olla että tuntuu ettei jalat kanna enää. Mä en voi ymmärtä miksi mies käyttäytyy näin mua kohtaan, ei halua jutella eikä puhua puhelimessa :( mä en jaksa taas alottaa sitä itkua. Vien lapsen tarhaan ja kun pääsen kotiin niin varmasti tulee taas. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi