Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita tiistaina lääkiksen valintakokeeseen menijöitä?

Vierailija
24.05.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aloin kuukausi sitte lukeen ens vuotta varten.. onko galenos hallussa??

Vierailija
2/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lukee ja pänttää edelleen. Aika intensiivinen vuosi ollut. Yhteinen aika on ollut kortilla. Pakko yrittää vaan täysillä jos sisäänpääsystä unelmoi. Hakijoita hirvittävä määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti vielä soveltuvatkin alalle

Vierailija
4/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisiin epäsosiaalisiin lääkäreihin sitä törmääkin. Ei katsekontaktista tietoakaan.

Vierailija
5/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsykokeet todella vaativat! ja eivät todellakaan mittaa millään tavalla soveltuvuutta alalle, että kaiken laista hiihtäjää sielä näkee... pahimpia ne just lukiosta päässeet urpot, joilla on isä lääkäri ja äiti lääkäri ja eno lääkäri jne... ja näillä tyypeillä ei minkään laista empatiakykyä, mutta tietävät muka kaikesta kaiken...

Vierailija
6/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskättää vaan miten käy. Tuskin maltan odottaa työnantajan ilmettä, kun kuulee lähdöstäni. Pitää työntekijöitään itsestäänselvyytenä, uhkailee yt-neuvotteluilla jne kun tietä alalla olevan työpaikkapulan.

Vierailija
7/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku valottaa, millaisia tehtävät / kysymykset on (valintakoepaikka Kuopio)... En ole (tyhmä minä) tilannut vanhojen vuosien kokeita.

Toisaalta, olen biotekniikka-alan tutkija ja perus- ja jatko-opinnoissani olen opiskellut jo lääketieteellistä biokemiaa, joten perusasiat tuttuja..?

Vierailija
8/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rottakokeita sen sijaan että kiusaisivat ihmispotilaita

Vierailija
9/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fysiikkapainotteisia tosiaankin on viime vuosina vissiin olleet.. että laskutekniikka kannattaa olla kunnossa.. ite aikoinaan en kirjottanu matikkaa (7 päästötodistuksessa:)) yo-kirjotuksissa, luin sairaanhoitajaksi ja sen jälkeen aikuislukiossa preppasin matikkaa, kemiaa ja fysiikkaa ja lääkikseen sisään valintakokeen tuloksella 32 vuotiaana:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi