Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset n. 30v. joko teissä näkyy ikääntymisen merkit? ev

Vierailija
06.12.2008 |

.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmikymppinen näyttäisi samalta kuin 14 vee????????????

Oon 29v (pian 30v) ja mulle myytiin 2 vkoa sitten LASTENLIPPU bussissa (täällä ikäraja 13v) ja myös elokuvissa on kysytty ikärajaa (oli K15 leffa)

Mutta kuitenkin: naurunryppyjä on tullut silmäkulmiin :) muuten oon IHAN samannäköinen kasvoista kuin 14-16v... hiustyyli aikuisempi ja meikkaan,mut muuten... meikin kans olenkin hieman jo aikuisemman näköinen,mutta noi esimerkkitapaukset oli juurikin ilman meikkia :)

Oon 29v (pian 30v) ja mulle myytiin 2 vkoa sitten LASTENLIPPU bussissa (täällä ikäraja 13v) ja myös elokuvissa on kysytty ikärajaa (oli K15 leffa)

Mutta kuitenkin: naurunryppyjä on tullut silmäkulmiin :) muuten oon IHAN samannäköinen kasvoista kuin 14-16v... hiustyyli aikuisempi ja meikkaan,mut muuten... meikin kans olenkin hieman jo aikuisemman näköinen,mutta noi esimerkkitapaukset oli juurikin ilman meikkia :)

Vierailija
2/59 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäraja meillä 16 vuotta. 25-vuotiaaksi sai aina olla henkkarit mukana, että sain ostettua tupakkaa (en polta enää), viinakaupassa papereita kysyttiin kolmikymppisenäkin muiden asiakkaiden vaatimuksesta! No, pienikokoisuuden piikkiin nuo väärinkäsitykset kai menivät. Ikää on nyt 43, silmäryppyjä tulee nauraessa ja otsikkoon on ilmestynyt hentoinen sibelius-ryppy silmien väliin, yksi kappale. Aamuisin suupielessä näkyy myös yksi uurre, joka oikenee muutamassa minuutissa. Harmaita hiuksia ei ole tai ei näy vaaleasta tukasta. Kiloja tulisi vain ruokaa ajattelemallakin, on pakko liikkua. Olen ajatellut, että menisin meikkikouluun opettelemaan aikuista naisen meikkiniksejä, ainakin sitten kun peiteltävää alkaa olla enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mun mielestä ikä alkaa näkyä. Olen 31v. Ikä ei ilmeisesti näy kaikkien mielestä... tän paremmaksi ette pistä... multa kysyttiin viikko sitten baarissa papereita!!!

Olen 33 ja multa kysyttiin Alkossa paperit pari kuukautta sitten.

Minussa ei ikä näy. Olen paremman näköinen ja paremmassa fyysisessä kunnossa kuin 20-vuotiaana. Mulla ei ole ryppyjä. Hyvä iho, kroppa ei roiku. Kaikki kehuvat nuoren näköiseksi. Kiitos tupakoimattomuuden, liikunnan, ulkoilun, terveellisen ruuan.

Vierailija
4/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin kuullut "käyväni" 10 vuotta nuoremmasta. Kasvoissa ei ole ryppyjä eikä roikkumaa. Pieni ryppy on ainoastaan kulmien välissä. Muutami harmaita hiuksia puskee päästä silloin tällöin. Vartalo ei yhden synnytksen jälkeen ole ihan entisensä, hoikka tosin nytkin. Pinnalliset verisuonet lisääntyneet koivissa :-(

Vierailija
5/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ryppyjä, mutta näkyy kyllä että jossain vaiheessa niitä tulee. Muutamilla minun ikäisillä (tai nuoremmillakin) tutuilla on jo tukevat otsa- ja silmäkulmarypyt. Ihotyyppi tosin on muuttunut vähemmän rasvaiseksi. Vartalossa ei ole näkynyt sen kummempia ikääntymisen merkkejä, ei ihossa eikä kropan muodoissa.



Selkein ikääntymisen merkki on ettei voi (enkä kyllä haluaisikaan) juoda samoja määriä kuin opiskelijana :)

Vierailija
6/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri viime viikolla minulta kysyttiin ikääni ja kysyjä oli tosi hämmästynyt ja totesi melko tahdittomasti, että näytän kyllä paljon vanhemmalta!



Olen raskaana, lihonut ja turvonnut ja stressin harmaannuttama. Ei tunnu kivalta.



Normaalisti ikä näkyy siinä, että en ole enää hoikka, vaikka miten haluaisin olla. Olen keskipainoinen, mieheni mielestä jopa iso (siis silloinkin kun en ole raskaana).



Minulla ikä tuo univaikeuksia, jotka toden totta eivät ainakaan ulkonäköä nuorenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitää katsojan kyllä olla puolisokea tai itse iältään 145-vuotias jos heille LASTENlippua myisi bussissa..!

Vierailija
8/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa,



Minulta kysyi yks vanhempi mies että mitä aijon tehdä kun tulen isoksi, vähä katsoin ihmeissäni ja sanoin että saapi nähä. No keskustelimme enempikin niin tuli ilmi että piti minua jonain parikymppisenä opiskelijana.



No tähän varmasti vaikuttaa se kun en meikkaa niin näytän kai sitten ihan pikkutytöltä. Iho pysynyt hyvänä kun en ole meikkejä käyttänyt ja en tupakoikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi tulla harmaita myös kun 30v täytin. Ei niitä nyt paljon ole mutta siellä täällä erottuu harmaita... Siis vasta ihan muutamia tullut. Jos isääni ja mummooni tulen niin luultavasti hiukseni ovat 40v harmaat. Enkä usko värjääväni.:)



Miksi vanheneminen ei saisi näkyä? Miksi meidän tulisi näyttää aina joltain 20v? Miksi ihminen haluaa olla aina sen näköinen? En minä ainakaan. Haluan että minusta näkee että olen elänyt.;) Rypyt kuuluu elämään.. Niitä ei kyllä vielä ole mutta varmasti tulee.

Vierailija
10/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

papereita, voi johtua teinimäisestä pukeutumisesta. Mikä taas ei ole hyvä merkki. Tuttavani 35 v. pukeutuu kuin lukiolainen ja papereita kysytään yhtenään. On ihan ikäisensä näköinen, mutta nuorisomuoti hämää.



Pukeutuminen on vaikuttanut itsellänikin papereiden kysymiseen. Urheiluvetimissä alkossa kysyivät, jos menen töiden jälkeen eivät todellakaan kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvenevinä juonteina, mustina ja kuoppaisina silmänalusina, lisääntyneinä harmaina hiuksina. Jotenkin paikat vain roikkuu, vaikka kuinka urheilisi. Laihduttaminen aiheuttaa lisäroikkumista. Muutama kilo lisää siloittaa, mutta vaatteet eivät istu niin hyvin sitten. Hiukset ohentuneet, kengänkoko kasvanut. Jalat paksuuntuneet ( ei voi ajatellakaan minihameita enää + katkenneita pieniä sinisiä verisuonia jalat täynnä puhumattakaan suonikohjun aluista. Nämä nyt ainakin.



Pahemmat krapulat, vähemmän jaksamista, lisääntyvä kankeus vaikka kuinka joogais ja kävisi pilatessa. Ikää siis 30v.

Vierailija
12/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minuakin luullaan usein nuoremmaksi, mutta uskoisin että se johtuu pukeutumisestani, hiuksista yms. jotka ovat nuorekkaita (ei teinixiä kuitenkaan) ja minulle hyvin sopivia. Lisäksi olen hoikka ja paremmassa kunnossa kuin koskaan nuorempana. Aloitin liikunnan harrastamisen vasta pari vuotta sitten.

Ikääntymisen näen ainakin itse siinä että hienon hienoja ryppyjä alkaa silmien ympärille tulla, ja valvotun yön jälkeen näytän tosiaan siltä että olen valvonut kun nuorempana saattoi valvoa vaikka monta yötä putkeen ja näyttää freesiltä.

Syömisiäkin pitää pikkaisen tarkemmin katsella, mutta onneksi en ole helposti lihovaa sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kerrat ruuhka-aikaan kun mulla oli päällä klassinen villakangastakki ja tummat boot-cut farkut. Ostin toisella kerralla pullon viiniä "lippulaiva-alokosta", toisella kerralla 2 pulloa kuoharia kaverin 30-v bileisiin. Olin yksin liikkeellä, eli ei mitään kiherrystäkään :) Syytän sitä, että leikkasin taas pitkästä aikaa otsiksen (sellaisen pidemmän sivumallin), teinityyliin en pukeutunut edes teininä ja meikkiä käytän hyvin hillitysti.

Pukeutuminen on vaikuttanut itsellänikin papereiden kysymiseen. Urheiluvetimissä alkossa kysyivät, jos menen töiden jälkeen eivät todellakaan kysy.

Vierailija
14/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omasta mielestäni. Tosin ei varmaan ihan järjettömästi, kun viime viikolla kysyttiin paperit Alkossa ja ikää 32 v.



Mutta minun mielestäni olen ikäloppu akka: ei meinaa pysyä hoikkana (olen hoikka mutta ei saa syödä paljon mitään), selkäkipu jäi pysyväksi raskauksista, selviä ryppyjä otsassa ja kohta koko naama kulahtaa, mahanahka odottaa kirurgin veistä, pinna lyhyempi kuin nuorena, kiljunta ottaa korviin, muisti on huonontunut jne.



Toisaalta elämä on nyt ihanaa, seesteistä ja mukavaa. On rahaa, töitä ja tarpeeksi isot lapset. Ei tule stressattua enää pikku jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Oikeasti olen siis 30v.)

Multa ei todellakaan ole koskaan kysytty papereita!

Ja ostan alkoa ja tupakkaa, baareissa käyn muutaman kerran vuodessa. edes alaikäisenä ei ole koskaan kysytty!

Vierailija
16/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asiaan saattaa vaikuttaa erittäin hyvä iho ("sukuvika",hyvä niin) ja runsaat,paksut hyväkuntoiset hiukset. Kulmakarvatkin on luonnostaan hyvänmalliset ja tummat,ei tarvi niitäkään ikinä nyppiä eikä meikata (oon huomannut et meikatut kulmat saa ihmisen usein näyttään "terävämmltä" kasvonpiirteistä...)



Hiukset on "kleopatrapolkka" otsiksella,kasvot pienet ja "suipot" (ns "keijunaama") ja tosiaan arkena käytän max ripasaria (käännän ripset ja pari kerrosta ripsiväriä).



Vaatetus: tyypillisimmillään tummat perusfarkut,tavalliset talvikengät (nyt on mokkaiset saapikkaat,mustat) ja musta duffelitakki (H&M kokoa 36,kun oon tosiaan aika pieni kokoinen),kaulahuivi (nyt sellainen kudottu raidallinen)



Ja vaikka olen pieni kokoinen niin se ei selitä tosiaan sitä että myös lääkärit yms luulevat nuoremmaksi... tiedän siis hyvinkin,että mulla ON nuoret kasvot,ei ryppyjä (muutama silmäkulmassa aamulla...) ja muutenkin vaan nuoren näköinen... ja tosiaan se ei aina enää edes naurata...



En nyt KUITENKAAN 29v halua näyttää 14v,joku 20-22v saattais jo imarrella...



Mutta tää on geeneissä,mun äiti on 55v ja menee myös ihan reippaasti 40-45v ikäisestä ja on todella "vähäryppyinen",hiukset kyllä on alkanut harmaantuun jo 42v,kuten usein luonnostaan tummatukkaisilla,mutta se on hoidettavissa hiusväreillä :)

Vierailija
17/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kysyttiin papaerit kun ostin siideriä kaupasta! terv. 29-v kolmen lapsen äiti

Vierailija
18/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkossa tosiaan kysytään paperit melkein kaikilta alle viiskymppisiltä kun valvontaa on tehostettu.

Vierailija
19/59 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkossa tosiaan kysytään paperit melkein kaikilta alle viiskymppisiltä kun valvontaa on tehostettu.

Vierailija
20/59 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa kasvoissa on silmien ympärillä muutama ryppy mutta niihin en ainakaan itse kiinnitä huomiota. Mikä on kurjempaa on että tummanruskeissa hiuksissani on jo paaaaljon harmaata.



Menetin lapsen vuosi sitten keväällä rv32+3 (kohtukuolema) ja parin kuukauden kuluessa huomasin että hiuksissa on paljon harmaata. :(



Saattoi tietenkin olla yhteensattumakin mutta itse pidän stressiä syynä.