Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko toinen vanhempi olla oman sairauden vuoksi sl, jos toinen vanhempi hoitaa kipeää lasta kotona?

Vierailija
27.01.2009 |

Meillä tytöllä vesirokko, jonka vuoksi soitin tk:hon ja sain sairaslomaa ad.3pvä, No mieheni kävi tänään lääkärissä ja tosettiin v.kädessä lihastulehdus eikä hän saa nostaa mitään painavaa, vaan joutui sairaslomalle käden lihastulehduksen vuoksi. Rikotaanko me lakia jos olemme molemmat kotona yhtä aikaa, ja toisella todistus lapsen hoidosta ja toisella oman sairauden vuoksi?Jos jollakin tietoa vastatkaa!Mieheni on todella harvoin sairaslomalla, vaan nyt sattui nämä molemmat. Itse tein päätöksen että olen kotona koska lapsi tosi kipeä, ja mies ei saa kantaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on 1.5 v

.

Vierailija
2/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sairaslomatodistus joka iikalle.

Koko perhe kipeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Niin kai se on, mut tuntuu että miksi juuri minun työnantaja on niin tarkka kaikessa, aina olen todistukset sairastumisen johdosta vienyt, ja kaikki ollut ok, mut tuntuu välillä että jotkut töissä kuvittelee että se on ns."loma" kun on lasta hoitamassa...

Vierailija
4/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänen täytyy rauhassa saada parantua, eikä hoida silloin sairasta lasta, eli ihan ok, jos äiti on lasta samaan aikaan hoitamassa.

Vierailija
5/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..työnantajat vaativat toisen vanhemman työpaikalta todistuksen siitä, että on ollut töissä kun toinen on kotona hoitamassa sairasta lasta.Eikä ole auttanut vaikka on itse ollut kipeänä ja oma lääkärintodistus.

Näin meillä ainakin.