Mies tuossa läpsytteli poskiani kaksin käsin
Mä haluaisin tietää ap miten sä jakselet? Toivottavasti sä tämän ketjun avustamana ymmärrät että jotain on tehtävä!
Kommentit (95)
Vierailija:
Tuntuisi ylimitoitetulta tai jotain lähteä turvakotiin, repäistä lapset kodistaan.. En tiedä mikä olisi järkevintä. Olisin kuvitellut jo kämpän saaneeni, mutta mitään ei ole kuulunut.
Ap
Edes lastesi vuoksi; lähde HETI!!! Enemmän lapset traumatisoivat nähdessään miten oma isä käyttäytyy äitiä kohtaan kuin jos he pääsisivät hetkeksi rauhaan esim. turvakotiin. Miehesi on selkeästi jo väkivallan kierteessä ja se tulee pahenemaan koko ajan vaikka hän muuta väittäisikin.
Vierailija:
Tällä kertaa kyllä erityisesti vavahdutti, kun mies lähti uhkaavasti kohti, niin esikoinen huudahti " älä, ei saa" tmv. Eli tiedosti kyllä, että nyt on " isi aikeissa läpsytellä" :((.Mummilat ja kummilatkin ovat aika huonot vaihtoehdot. Ulkopuolisista olen yhdelle ystävälleni tilanteesta puhunut viimeksi isomman riidan ollessa (jolloin laitoin ne asuntohakemuksetkin vetämään), mutta hänkin asuu pienessä yksiössä jossa vieläpä on putkiremontti kesken..
ap
.. selkeästi jo vahingoittuneet väkivallan näkemisestä ja kuulemisesta. Älä aiheuta heille enempää. Tuossa olisi jo aihetta lastensuojeluilmoitukseen!
Vierailija:
Edes lastesi vuoksi; lähde HETI!!! Enemmän lapset traumatisoivat nähdessään miten oma isä käyttäytyy äitiä kohtaan kuin jos he pääsisivät hetkeksi rauhaan esim. turvakotiin. Miehesi on selkeästi jo väkivallan kierteessä ja se tulee pahenemaan koko ajan vaikka hän muuta väittäisikin.
Loputtomalla nalkutuksella ym. myrkytän koko perhettä. Olen ollut kai masentunut jo jonkun aikaa ja sen takia helposti miehelle jäkätänkin, vaikka tekee paljon asioita yhteisen hyvinvoinnin eteen. Siksi kai silläkin alkaa paukkumaan vähitellen. En tiedä.
ap
ensin äitiä ja sitten meitä kaikkia lapsia ajan mittaan vuoron perään. Olen ja sisarukseni ovat joutuneet aikuisiällä kaikki käymään terapiassa, yksi käyttää huumeita ja kaikilla on ollut masennusta. Jos ja kun rakastat lapsiasi, lähdet, etkä selittele " isin tekosia" itsellesi ja lapsillesi enää päivääkään. Neuvon kokemuksen tuomalla syvyydellä.
He voivat saada sinulle asunnon nopeammin kaupungilta. Olen itse nähnyt perheväkivaltaa lapsena ihan riittävästi tietääkseni että, lapsesi pelkäävät varmasti isäänsä, toisin sanoen ei uskalla häntä uhmata/ ärsyttää, koska pelkäävät hänen reaktioitaan. Ja luuletko tosiaan että tuon ikäiset lapset pystyvät ymmärtämään että isi nyt on vaan työstä stressaantunut ja siksi käy äidin päälle..?
Lopetahan nyt se urpomiehesi puolustelu ja anna lapsillesi turvallinen koti jossa kasvaa ilman turhaa pelkoa.
Vähän taas ylpeyttä nainen kaivataan! Miksi annat hänen kohdella itseäsi noin??
En kylläkään pitkään aikaan, vaan ollessani henkisesti pahemmassa kunnossa. Se tässä pelottaakin, että mies alkanut " pimahtamaan" suht helposti, vaikkei mitään isoa väkivaltaa käytäkään, niin silti kynnys uhkaavaan käytökseen on matalalla :(.
riitely oikeuta fyysiseen väkivaltaan! Jo lasten kannalta ole järkevä ja soita sinne sossuun ja hommaa asunto ja lähde ennen kuin on liian myöhäistä!
Vierailija:
Miksi annat hänen kohdella itseäsi noin??
ap
Tuolle väkivallalle pitää saada stoppi. Ja ainoa, jonka sen voi teidän perheessä saada aikaan olet SINÄ - lapsesi eivät siihen pysty (he ovat todella avuttomia uhreja) ja miehesi on kierteessä väkivaltaisuutensa kanssa (häneen ei voi luottaa). Lähde, lähde, lähde!!!
tee asialle jotain! Katso peiliin ja mieti tarkkaan että tuollaien äiti/ puoliso haluat oikeasti olla?
Mieti millaista seuraa olet? Viihtyisitkö itse itsesi seurassa?
Hanki jokin harrastus, ota omaa aikaa, lataa akkujasi. Keskustele miehesi kanssa rauhallisesti, järkevästi ajan käytöstänne. Älä nalkuta ja syyllistä.
" Maailman terveysjärjestön WHO:n mukaan seuraavasti: Lapsen kaltoinkohtelu käsittää kaikki sellaiset fyysisen ja psyykkisen pahoinpitelyn muodot, seksuaalisen hyväksikäytön, laiminlyönnin taikka kaupallisen tai muun riiston, jossa on kyse vastuusta, luottamuksesta tai vallasta ja josta seuraa todellista tai mahdollista vaaraa lapsen terveydelle, kehitykselle tai ihmisarvolle"
Onko ylimitoitettua sinusta suojella lapsiasi?? Vaikka mies ei fyysisesti heitä satuttaisikaan niin henkisesti tuo on jo niin pahaa katsottavaa pienelle lapselle!!!
Mieti mistä repäisisit lapsesi ja mihin?? Turvalliseen paikkaan, pois ihmisen luota joka satuttaa heille rakkainta, sinua, äitiä!!
Kämppää et odottamalla hetkessä saa!! Nopeutat asunnon saamista kun menet turvakotiin ja haet apua!! Siellä olette turvassa mieheltäsi. Eikö lastesi turvallisuus ja hyvin vointi ole sinulle kuitenkin tärkeää
Nyt jos et ole jo pakannut tavaroitasi, tulen ne pakkaamaan ja vien sinut itse turvakotiin!!
Vika ei ole sinussa, ylpeys esiin ja naaras tiikerin vaistot lastesi suojeluun!! Sinulla ei ole mitään hävettävää!!
Vierailija:
tee asialle jotain! Katso peiliin ja mieti tarkkaan että tuollaien äiti/ puoliso haluat oikeasti olla?
Mieti millaista seuraa olet? Viihtyisitkö itse itsesi seurassa?
t sen tarpeessa.
on oikeus väkivallattomaan elämään!
Millä ajattelit asian parantuvan? Sillä että olet kotona nyhjöttämässä yksin, välillä mies käy kuristamassa, lapsesi seuraavat kauhusta vieressä.. No sitten taas seuraava päivä koittaa ja kuka tietää mitä kauheeta se tuo tullessaan.
Nyt ota itseäsi niskasta kiinni LASTESI vuoksi jos et muuten pysty?!
Menet turvakotiin, pakkaat välttämättömät mukaasi! Ennen kuin tilanne pahenee siihen että miehesi uhkaa tappaa teidät jos lähdette!
Itku melkein tulee sinun ja etenkin lapsienne takia. Yritä kerätä voimia ja riuhtaise itsesi irti, turvaan.
Totuus kuitenkin on, että vaikka olisit kuinka veemäinen tahansa, ei miehelläsi ole oikeutta nostaa kättä sinua vastaan.
Ehkä et sitä voi ymmärtää, mutta lapsille tulee tuollaisesta huono olo ja traumoja hyvin helposti.
Miksi mummot/vaarit/kummit on huono vaihtoehto yöpymispaikalle? Valehteletko nyt itsellesi?
Mikä sinusta muka tekee huonomman kuin muut? Ei mikään! Kaikissa meissä on jotain " virheitä" , mutta lyödä ei saa ketään. Opeta se lapsillesikin kiltti ja näytä hyvää mallia.
Puh. 0203-445 566
ma - pe 9 - 06, la 15 - 06 ja su 15 - 22 .
olostaan sinun niskaasi! Herää nyt jo ja lähde pois, vaikka oisit miten enkeli, niin aina löytyy syy väkivaltaan!
Tällä kertaa kyllä erityisesti vavahdutti, kun mies lähti uhkaavasti kohti, niin esikoinen huudahti " älä, ei saa" tmv. Eli tiedosti kyllä, että nyt on " isi aikeissa läpsytellä" :((.
Mummilat ja kummilatkin ovat aika huonot vaihtoehdot. Ulkopuolisista olen yhdelle ystävälleni tilanteesta puhunut viimeksi isomman riidan ollessa (jolloin laitoin ne asuntohakemuksetkin vetämään), mutta hänkin asuu pienessä yksiössä jossa vieläpä on putkiremontti kesken..
ap