*** TAMMIMAMMAT vko 19 ma-to ***
Pieniä vierotusoireita, kun palsta yhtäkkiä ei toimintukaan... Tästä uudistuksesta en vielä sano mitään, pitänee totutella.... Kirjautuminen oli ainakin työn ja tuskan takana... Piti rekistöryityä uudelleen, mutta onneksi se huoli saman tunnuksen...
Groove: Kaikki odottavat malttamattomina sun plussauutisia!!! :D Samaten kaikilta muiltakin piinailijoita, teitähän oli loppuviikkoon muutama?!?!
Omaa napaa: Ovis tuli, meni ja hyödynnettiin... :p Nyt vaan sitten saa odotella yli viikon, että tietää tuloksista... Miten mä kestän... :p Eilen tuntui ihmeellisesti nivusissa viiltävää kipua?!!? Muistan tunteen edellisestä raskaudesta, mutta sitä tuntui vasta paljon myöhemmässä vaiheessa. Mahdanko kuvitella, vai voiko se merkitä jotain!?!?
Sofi kp18/28 yk1 (dpo5?)
Kommentit (86)
Groove: Oikein kovasti peukkuja, että saat huomenna plussan! :) Olet sitä niin kauan odottanut, että nyt olisi jo sinun vuorosi!
Oviksesta sen verran, että syön Clomifenia ja seurantaultrassa olen ollut nyt kahden kierron ajan. Ovisplussapäivänä on ultrassa näkynyt juuri puhkeamaisillaan ollut folli ja lapsettomuuslääkäri painotti, että edellisenä päivänä olisi ollut jo hyvä olla yhdynnässä. Näin myös sanoi tässä kierrossa toinen lääkäri. Tätähän onkin sitten tosi vaikea ennakoida, jos ei ole päivälleen tarkka kierto. Minulla on päivälleen tarkka kierto Clomien ansiosta ja aina saan samana päivänä ovisplussan. Tässä kierrossa kun plussa tuli aamulla kp 15, niin kp 16 aamulla ultrassa oli folli jo irronnut.
Koralli: Aivan ihanan pitkälle on jo sinunkin raskaus edennyt. Tule kertomaan meille kuulumisia, jos ehdit. :) Minulla on sinun juttujasi ihan ikävä.
Rizza kp 24/30, dpo 8, yk 25
Sun tilannetta mä tulinkin katsomaan oikeastaan Groove, toivoin niin lukevani juuri tuon mitä laitoitkin, eli että tuhru ei ole runsaantunut ja jopa vähentynyt!! Voi että, mä jännään sun tilannetta melkein nyt kyllä jopa enemmän kuin omaani ;) Ihan tuntuu tuossa rinnassa pala ja toivon niin kovasti sulle plussaa huomennakin, ehkä nää r-hormonit mulla aiheuttaa tätä herkistelyä, ihan kirposi vedet silmiin tosiaan kun luin että sun tuhruttelu on laantunut eli toivoa todellakin vielä on ja paljon :) Tuu kiltti heti aamulla kertomaan mitä testi näytti, vai missähän sä ees oot onkohan siellä aamu samaan aikaan kun täällä...No heti kuitenkin tule kertomaan kun testaat oli aamu tai ilta, jos se mun tahdonvoimasta on kiinni niin saat edelleen toisen viivan siihen liuskaan :)
Mä tota haaleaa viivaa edelleen jäin itselläni pohtimaan, pengoin esikoisen odotusajalta kalenterin esiin äsken, ja katsoin siitä, niin
mä oon testannu kp32/27 (säännöllinen kierto ihan) ja sain haaleahkon mutta näkyvän viivan Apteekin omalla, tein vielä toisen samana päivänä ja sekin oli haaleahko mutta plussa, sitten kp33/27 olin vielä testannut ja se oli jo vahvempi viiva. Silloin oli touhuiltu kp6 kp15 ja kp23 että luulen oviksen olleen ennemmin tuolla kp15 kohdin, jolloinhan mulla olis ollu dpo17 peräti kun testasin ekan kerran eikä tullu mikään tumma viiva silti...
Syksyllä (siitä mikä meni kesken) testasin kp31/28-31 hyvin haalean plussan pari kertaa, kp33/28-31 tein illalla näköjään negan jumpan jälkeen ja seuraavaksi sain taas vahvemman viivan mutta en oo merkannu oliko kp34 vai 35 peräti...
Eli jos mä oon tosiaan ihminen jolla se hormoni nousee hitaasti. Tässä raskaudessa (?) mä tein tänään vasta ns hyvän plussan vaikkei mikään tumma sekään, kp35/26-30 ja kp30 vielä tuli ihan haaleaa...Kp27 tuli siis kunnon roskishaamu :) Ja limat tuli kp14 jolloin pupuilut sekä kp15 varmistelut :)
No, siis, onnittelut vielä kaikille plussanneille ja tärppionnea ovuloiville ja positiivista tulosta jo piinaileville :)
amber, edelleen täällä puolella, rv4+, husuttakaa mut vaan pois jos siltä jo tuntuu, muuten jatkan täällä ns turvassa edelleen :)
Onnea onnea pai-81 plussasta ja Groovelle tuhrun loppumisesta, sormien ja varpaidenkin peukut ojossa huomiselle. Ja tietysti 2poj@näidille synttäri onnittelut :)
Itse testasin clearbluella tänä aamuna vielä ja sain vanhvan plussan silläkin eli uskottava se on. Nyt vaan jännitän ja pelkään koko ajan että jos alkaakin vuoto tai menee kesken. Esikoisen aikana en muista ajattelleeni edes moisia mutta nyt koko ajan pelko perseessä. Osais vaan nyt alkaa nauttia tästä onnesta kun näin ihana asia on meille suotu. Mut kai aika normaalia pelätä vaikka en koskaan ole keskenmenoa kokenutkaan.
Tsemppiä kaikille taas uteen päivään huomiselle :)
Nyt sänkyyn, kauhee väsymys.....
Piti tulla äkkiä synttärionnittelut toivottamaan ennen kotiinlähtöä :D
pai-81:lle onnea plussasta ja Groovelle hirveesti peukutuksia huomisaamuun(?) bdbdbd
Pika ON: Nippailu lisääntyny alavatsalla, samalla kyllä on sellasta ihan lievää menkkamaista jomotusta, en nyt muista, että onko se ollu aiemmin ovisoire, on saattanu ollakki. Tänä aamuna miehen kans pupuiltiin, mutta vaikka en sanonu mitään, niin silti mies tajus, että vauvan toivossa meikä sitä liehittelee:D No en kyllä liehitelly pelkän vauvan toivossa vaan ihan kyllä tykkään noista petipuuhista muutenkin :D:D Ei sitten ihan nappiin menny, mut eipä se haittaa. On tässä vielä aikaa, kun mulla tuskin se ovis kuitenkaan tänään tai huomennakaan vielä on. Kierto on yleensä ollut 30-32pv.
Jahas, yönainen tuli vaihtoon, kotia kohti siis. No, mähän kuitenki jumitan koneelle kotonakin, niin ku eilen hehe!
Amber, asustelen Ranskassa eli aamu tulee tänne tunnin myöhässä teistä :) Mutta mulle tulee oppilas aamulla (piano-oppilas), niin en tiedä ehdinkö heti aamulla kirjoittamaan! Mut viimeistään puolenpäivän maissa. Jatka vaan tällä puolella kirjottelua! Oispa mahtavaa jos päästäs yhdessä odotuspuolelle sitten. Mut pitäs nyt varmaan laittaa jäitä hattuun. Täti voi vielä tulla. Sieluni silmin näen itseni negatikku vieressä kirjottamassa teille allapäin. Plaah, kun vois olla ajattelematta näitä juttuja.
Groove kp 24/25 dpo 12
kiitos kun tulit kannustamaan, ja kiitos muillekin kannustajille! Ihanaa että sun raskaus on jo noin pitkällä. Mahtava juttu. :) Toivottavasti olet voinut hyvin. Kaikkea hyvää loppuraskauteen! :)
No, tuhru on vähentynyt huomattavasti, punaista ei enää näy, vaan on vaalentunut myös, ja siis lähes loppunut kokonaan. Eli näillä näkymin on sitten testin teko aamulla edessä. Hui... pelottaa niin että tulee vaan kirkas nega.
No, nyt ruoanlaittoon!
Groove