*** TAMMIMAMMAT vko 19 ma-to ***
Pieniä vierotusoireita, kun palsta yhtäkkiä ei toimintukaan... Tästä uudistuksesta en vielä sano mitään, pitänee totutella.... Kirjautuminen oli ainakin työn ja tuskan takana... Piti rekistöryityä uudelleen, mutta onneksi se huoli saman tunnuksen...
Groove: Kaikki odottavat malttamattomina sun plussauutisia!!! :D Samaten kaikilta muiltakin piinailijoita, teitähän oli loppuviikkoon muutama?!?!
Omaa napaa: Ovis tuli, meni ja hyödynnettiin... :p Nyt vaan sitten saa odotella yli viikon, että tietää tuloksista... Miten mä kestän... :p Eilen tuntui ihmeellisesti nivusissa viiltävää kipua?!!? Muistan tunteen edellisestä raskaudesta, mutta sitä tuntui vasta paljon myöhemmässä vaiheessa. Mahdanko kuvitella, vai voiko se merkitä jotain!?!?
Sofi kp18/28 yk1 (dpo5?)
Kommentit (86)
Kun en oikeen vielä osaa mennä odottajiin.Olen siellä käynyt kurkkimassa,mutta tammikuisia siellä ei vielä näy,toivon teistä mahdollisimman monen siirtyvän sinne=).
Groovelle ja @lisalle onnea plussista!Ja onnea muillekin testailuun.Ja pahoittelut helmikuisiin tipahtaneille.
Minulla oli noita raskausoireita vaikka kuinka yli viikon ainakin,mutten niin seuraillut itseäni,enkä yhtään tajunnut,vaikka rinnat pitkään tosi kipeenä,hirveä väsymys,pinna TOSI tiukalla,itkuherkkyys(mietin et tajuaisin tämän itkuherkkyyden jos oisin raskaana...)niitä repiviä vihlomisia vatsassa...
Erojakin edellisiin raskauksiin verrattuna on,nimittäin aijemmin minulla on aina paino laskenut melkein pari kiloa raskauden alussa,nyt ei tule kyllä laskemaan,vaan minulla on kestonälkä!Mitähän tää sitten mahtaa tarkoittaa?
Kimmi rv 4+2
Varovaiset onnittelut @lise ja Groove!Toivottavasti plussat vahvistuvat!Pahoittelut helmikuisiin tippuneille :( Tsemppiä, uuteen kiertoon.
Sokerista; mä oon kanssa päättänyt, että ensi kierrossa vähennän sokerin syömistä (tarkoittaa vähentää rutkasti karkin syömistä), jos se auttaisin tärppiin.
Mä hiljenen reiluksi viikoksi, lähdetään Etelän lämpöön :) Tsemppiä sinä aikana testaaville, toivottavasti saan lukea monesta plussasta, kun palaan.
t.HOPE-a kp 19/26-29 yk 7
en ole tänne paljoa kirjoitellut, mutta taustaillut olen jonkin verran. ON:Aloitettiin toisen yrittäminen huhtikuussa 2007 ja sitten postitiivinen testi toukokuussa2007 josta seurasi keskenmeno heinäkuussa. Sen jälkeen on aktiivisesti yritetty. Kokeiltu lämmönmittailut, ovulaatiotestit ja omenaviinietikka. Ei mikään tuntunut auttavan. Sitten sanoin miehelle viime kuussa, että nyt riitti yrittäminen, ei lasketa päiviä eikä mitään vaan tulee jos on tullakseen. Hirveän stressaavaa on ollut. Ja tosiaan tänään sitten kp29 /(28-31) tein testin ja siihen tuli muutaman minuutin päästä haalea viiva, mutta selvästi väriä ja mieskin sen näki. Nyt sitten pitää pari päivää oottaa jos viiva siitä tummuisi. Uskomatonta jos se nyt sitten kun on luovuttanut yrittämisen niin se nappas! Mutta en nuolaise ennen kuin tipahtaa ja tahdon varmistaa että se testi todella vahvistuu. Ja keskenmenon kokeneena en huokaise helpoituksesta ennen kuin on sen 12 viikon yli päässyt. Koko ajan vaan on sellanen tunne, että kuukautiset alkaa ja ravaan vessassa aika usein ja sitten alavatsaa välillä vihloo, enemmän vasemmalta puolelta. Rupee heti ajattelemaan että jos se on väärässä paikassa...
Tulipas omanapainen viesti, anteeksi siitä.
Onpas hienoa, että niitä plussia alkaa tulemaan.:) Pahoittelut kaikille tädistä!:/
Joku muukin kyseli tossa voiko simpat elää montakin päivää. Itseä myös kiinnostais.
Mejän tilanne tämä. Pupuiltiin su kp18, eilen kp19 testasin ovistikulla ja hieman oli siis ihan vähän vahvempi kuin kontrolli. Tänään aamusta testasin kp20 ja t-viiva paljon vahvempi! Eli ovis olisi paikalla. Huono homma on siis se, että mies tulee vasta illalla kotiin ja illalla/yöllä saisin ehkä houkuteltua hommiin. Onko silloin jo liian myöhäistä. Oon ihan masentunut...:( Voiko olla, että sunnuntai illan simpat ois vielä hengissä? Vai ehtiikö illalla vielä tähän ovikseen? Lupasin itelle, että tästä kierrosta en tikuttele, mut eilen oli ihan pakko kerhon jälkeen käydä apteekin kautta.:D
Hassua, että moni jo tikuttelee raskaustestiä ja ite yrittää ovista tikutella..!!=D
T: Daim yk1 kp20/30
Mietin koko ajan voiko ne sunnuntain kaverit olla hengissä? Lupasin itselleni ottaa rennosti ja siltä kannalta, että tärppää jos tärppää ja nyt kun on ovis huomaan koko ajan miettiväni tota sunnuntaita. Oon lukenut, että ennen ovista on limaa, joka siis ei ole hedelmällistä ja on huonoa siittiöille..sitten tulee ovis..joten nyt mietin sitä, että miten sunnuntain kaverit voivat? nyt siis ovisplussa vahva sellainen..ehtiikö illalla vielä hommiin?
Joku laittoi, että miehellle kertoo aina oviksesta ja että halut menee miehellä? Itse en juuri tuon takia kerro. Parhaassa tapauksessa mies kieltäytyy kokonaan petipuuhista ja jos vaikka suostuisi petipuuhiin niin miehellä ainakin halut menee. Siis on puhunut, että ei halua stressata ja tuntuu, että on hyväksikäytetty olo jos aina vain oviksen aikana hommataan...Eli en kerro kun ovis on ettei tuu miehelle paineita. Mä stressaan sitten miehenkin puolesta!;D
Ihana ilma täällä treellä. pitäisköhän lähteä lenkille koirien ja pikkumiehen kanssa, jos vaikka unohtuis toi ovis siinä (niin varmaan joo)..;)
T: Daim yk1 20/30
Onnea plussanneille! =) Nyt vaan sitten muutkin perässä. :)) Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. Mutta yritetään. :)
Daim: Kyllä pitäisi tärpätä kun ovisplussa sulla tänään ja illalla puuhailut. Luulisin ainakin. Minulla itselläni sama kysymys: aamulla tuli ovisplussa ja myöhään illalla pääsisi vasta puuhiin. Vähän jännittää, että tärppääkö vai ei. Tsemppiä!! =)
Ostin sitten itse eilen itselleni synttärikakun... kiva. Mies tuli töistä vasta klo 19, joten ei jaksanut lähteä. Mutta eipä voi mitään. Tänään siis minulle 34v. täyteen. :) Sen takia ajattelinkin, että olisi kiva vielä raskautua vielä kerran ennen kun täytän 35.
Aurinkoista päivää! =)
kp 14/26-30, yk 9
Daim: Ovulaatiotestihän testaa LH-huippua, ja ovulaatio on tuosta LH-huipusta noin vuorokauden kuluttua. Ihan hyvin ehditte vielä, älä hätäile =)
Haluaisinpa herättää sellaista keskustelua, kun on palstalla tullut puheeksi miehen suoriutuminen tuosta itse asiasta, että kuinka paljon olette miehen kanssa vauva-asioista jutelleet? Moni mies taitaa sittenkin tietää aika vähän näistä asioista ja jos vauvaa ei heti tule, miehet helposti asettavat asiasta paineita itselleen ihan omatoimisesti. Jos siihen lisätään vielä ns. sanatonta painetta kumppanin puolelta (testien kera) rupeaa stressiä varmasti olemaan liikaa. Enkä todellakaan tarkoita, että kukaan tahalleen painostaa toista, joskus se vaan omissa täpinöissä tapahtuu ihan huomaamatta. Helpostihan se itselläkin menee stressin puolelle, kun laskee kiertopäiviä, mittailee lämpöjä, tikuttaa ovista... Ei ehkä huomaakkaan kun joko tartuttaa tai siirtää stressiä toiseen.
Mutta tottahan sekin, ettei kaikki miehet edes tahdo juuri mitään tietää! Ja kun naisilla on vielä tätä oman kehon tarkkailua äärimmillään (limat, napukat) niin on ihan hyvä, jos ei ihan kaikkea sentään miehelle selostakkaan ;) Onneksi on tämä palsta ja kaikki ihanat palstailukamut sitä varten! =D
[color=red]♥ONNEA PLUSSISTA Groove ja @lise!!♥[/color]
Amber04: Perhesuunnittelun kotisivuilla on taulukko hcg:n määrästä eri raskausviikoilla. Koitin ihan copy/pastettaa taulukkoa tähän, toivottavasti tästä saa selvää... Ekassa sarakkeessa siis viikot hedelmöityksesta, tokassa viikot edellisistä kuukautisita laskettuna ja siis hcg:n määrä kolmannessa sarakkeessa. Mulla yksi tuttava ei saanut testiin plussaa vielä 6+ viikoillakaan, jolloin raskaus todettiin verikokeella. Terve tyttö syntyi =)
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
[color=red]♥ Paljon Onnea Syntymäpäivänä =) ♥[/color] Ja tottakai onnittelut myös ovisplussasta! =)
2poj@näiti syntymäpäivänäsi! Toivottavasti saamme pian onnitella toisestakin syystä ;)
Daim, muistelin että simpat säilyisivät jopa 5vrk ja tämä teksti löytyi joltakin sivulta, olikohan joku nettineuvo tms..
" Ovulaation aikaan naisen hormonitoiminnan ansiosta kohdun kaulakanavan lima on kirkasta ja siittiöiden on mahdollista läpäistä se. Yksinäinen tai pieni joukko siittiöitä ei tähän pysty, vaan tarvitaan joukkovoimaa. Siittiöt väsähtävät nopeasti ja jäävät paikoilleen, mutta jatkavat häntänsä vispaamista ja auttavat siten seuraavia siittiöitä pääsemään helpommin eteenpäin, ja näin siittiöt muodostavat ketjun emättimestä munajohtimeen avustaen tovereitaan perille. Munajohtimessa siittiöt pysyvät hengissä jopa 4-5 vuorokautta. Ne odottavat tulevaa munasolua. Parhaiten hedelmöitys onnistuu, jos yhdyntä on ollut samoihin aikoihin kuin munasolun irtoaminen. Tähän aikaan nainen onkin erityisen halukas yhdyntään."
Eli aika pitkä aika. Mutta lienee maksimi. Voivat ne teidän sunnuntaiset kaverit siis voida vielä ihan hyvin! :)
Tinttana 14/32tms..
No nyt tein sitten vielä yhden Acon 10 kasetin, en olis itse niinkään halunnut, pelotti niin että viiva on yhä vaaleista vaalein, mutta mies halusi kun häntäkin arvelutti se vaaleus, niin toi ruokatunnilla mulle testin, hermostui vähän jopa kun olin aamulla jo käynyt pissalla, no kiva pidätellä joku 4h hei.. :/
No tein sen äsken, ja siihen kyllä alkoi tulemaan ne viivat ihan samaa tahtia kun se kastui se näyttö ;) Eli tuli 2 viivaa, ja nyt on toinen jo ihan hyvän värinen, ei kyllä yhtä vahva kuin kontrolliviiva mutta sillähän ei olekaan merkitystä kun ihan selvä punainen viiva on nyt saavutettu :)
Shania, kiitos tuosta taulukosta, jos oikein ymmärsin, niin siis se hormonin määrä voi vaihdella noinkin suuresti samoilla viikoilla ja silti on ihan normaali? No ehkä mä tosiaan vaan kuulun tuohon heikkoon päähän ;) Syksylläkin tein kp33 vielä negaa keskellä päivää ja aamulla haamuja...Kiitos kun jaksatte kuunnella mun tyhmiä juttuja ja vielä jopa vastailla mulle =D Mites sun tilanne, ootko jo testauspäivää päättäny? ++
Hei sitä mietin, että jos ovis on vaikka kp12 ja pupuilut kp14 ja munasolu on elänyt säkällä siis tuon 48h, niin onko dpot siitä ovispäivästä vai hedelmöityspäivästä? ;) Ei nyt koske mua varmaan lainkaan tää mutta kaikkea sitä tulee ajateltua tässä kun palstoja selailee...Että siis alkaako se dpo-laskeminen anyway ovulaatiosta vaikka tietää ettei ole silloin voinut hedelmöittyä vaan myöhemmin? Vaikuttaakohan se siihen näkyykö r-testissä mitään tietyillä dpoilla? :)
Groove, toivottavasti tuo tuhru ei tarkoita muuta kuin että sun kroppa on vaan tottunut tuhrutteleman tähän aikaa kierrosta ja tekee sen vauvasta huolimatta vahingossa hetken aikaa ;) Jos muuten nyt kuitenkin täti tulee, niin antoi kyllä niin väärän tuloksen testi, että vaihda merkkiä jatkossa, tuohan on ihan kauheeta jos noin voi tapahtua, varsinkin jos oot aiemminkin saanu samalla viivanpaikkoja ja nyt ihan testiajassa ja selkeemmän haamun :/ Toivon niin kovasti että se viiva sulle huomenna on pysynyt ja tuhrukin laantuu ellei ole jo laantunut!! ++ Niin siis, kun eilen puhuin että oletkohan kuka luulen, niin en siis tarkoittanut mitään IRL-juttua, vaan kun olen täällä vuoden pyörinyt taustalla ja kirjautuneena muutaman kuukauden niin on jäänyt nikkien juttuja mieleen, ja ihan kuin oisin muistanutkin että oot kuka oot vaikka nikki onkin tuo, taisit siitäkin laittaa jotain kerran, toiset vaan jää mieleen niin hyvin ja sitä mä tarkoitin :) Oisitte kyllä todella plussan arvoisia nyt, miten ootkin niin positiivinen ja vahva nainen!!
Daim, mä en usko että noita kp18 simppoja edes tarvitaan ;), mutta kyllä uskon että ne elää tänne asti todellakin, tää ilta on kyllä tärkein ja huominen mä uskoisin, tärppionnea!! :)
amber rv4+ kai nyt sitten uskottava...En kuitenkaan vielä ilmoittaudu plussanneisiin kun en uskalla jos saan täällä vielä vaan pyöriä teidän turvallisessa seurassa...
Ihana ilma. Kylmä tuuli, mutta aurinko paistaa ja muutenkin ihanaa kun kesä tulee ja alkaa kukat kukkimaan ja tulee virheetä! Oon ihan fliilareissa!:D
Onnea 2pojanäidille syntymäpäivänäsi ja tärppionnea illalle.;D Meillä ovikset samaan aikaan ja sama kiertopäivä n.30. Mulla vaan näyttää tää ovis olevan aika loppukierrosta. toivottavasti ei vaikuta hedelmöittymiseen.
kiitos Tinttana selvennyksestä. Tieto lisää tuskaa ja kyllä onnea tarvitaan raskautumiseen on meinaan niin monen mutkan kautta toihedelmöittyminen..huhhuh..
Amber onnea paljon plussasta!=) teitkö siis acon early detection testillä ton plussan? Mulla polttelee toi acon ja joku analyx exact testi kaapissa.:) Mitenkä se siis meni, jos nyt ovisplussa niin millon voi testata plussan siis raskautestillä? Montako päivää siihen tarvitaan, että hormoonit näkyvät? Mullakin kierron loppupäässä vasta ovis..:/
Ei malta oottaa iltaan..mitä jos mies ei ookaan sillä tuulella(yleensä ei kieltäydy;))? Sitten pitää pitää sormia ristissä, että sunnuntain kaverit hoitavat homman kotiin..:) Huh eletään jänniä aikoja..
Taidan lähteä päiväunille, kun to poitsukin vielä tuhisee vaunuissa..:)
T: Daim
Kommentoimaan tulin.. Joten ensin Pai-81 ONNEA!!
Hope-a:lle ihanaa, mukavaa ja hauskaa reissua!!!!!
Ja Daim, kyllä mäkin uskoisin, että tänään illalla olis vielä juuri hyvä aika varmistella homma kotiin :)
Omaan napaan kuuluu toispuoleisia jomotuksia ja limaa, et oiskohan se ovis jo. Toisaalta voiskin jo olla, mut kuvittelin kyllä sen olevan loppuviikosta.. Mulla kyllä on ollut nyt aikas säännöllinen kierto, mut joskus ennen yritystä oli joka toinen 28 ja joka toinen 30, et jos se taas rupee muuttuun niin.. ja voihan se mikä_lie_vaihe (?) olla 10-16 päivää, vai miten se meni? Et jos mulla ois nyt sit vähän pitempi se ja tänään tärppi kävis, jos saan miehen kellistettyä. Täytyy tänään yrittää ja vie loppuviikostakin, ei se niin vastenmielistä oo kuitenkaan ;D
Groove: Joo niin se terkka sano, se on semmonen terveys/diabetesterkka (sitä ei mulla oo, mut menin sinne, ettei vaan koskaan tuliskaan, kun on ollu toi raskaudenaikainen DM ja pitäis saada painoo putoon!) ja arvatkaapas vaan mitä illalla sit kuitenkin söin.. suklaajätskiä :/ No pikkuhiljaa yritän vähentää ;) Ja enskierros en syö mitään hyveitä, kun sinne kuitenkin mennään.. en usko taaskaan tärppiin :(
Pupuiluintoa ovisplussanneille ja muille ++++ tuulia, tulkaahan kertomaan hyvät uutiset :)
Emmuli kp 14/30 yk 10
Ihanaa, että plussia on tullut jo monta! Onnea myös 2pojanäidille synttäreistä! (meniköhän nimi oikein...)
Tinttana: Olen edelleen noista ovistesteistä ymmälläni. Kolmena päivänä sain haamun ja nyt eilen ja tänään puhdasta negaa. Lämmöt taas viittasi siihen, että ovis olisi ollut eilen, mutta tuskin oli. Toivottavasti se ovisplussa löytyisi meille kaikille sitä etsiville.
Suorituspaineista: Meidän miehellä ei ole ollut minkäänlaisia suorituspaineita, vaikka ollaan täysin avoimesti puhuttu kaikista testeistä ja lämmöistä ja muista. Tällä hetkellä mennään joka toinen päivä -taktiikalla, joten romantiikka on todella tipotiessään, mutta me ollaan otettu tämä huumorilla ja hoituu tämä näinkin. Meillä se on niinpäin, että minua ei huvita silloin, kun pitäisi huvittaa. Miestä huvittaa aina kun sinne päin vihjaisee. Mutta työstähän tämä lapsen teko käy. Tärppäispä nyt nopeasti...
Daim, ovistikut näyttää vasta lh-huipun ja siitä 24-48 h kuluttua tulee itse ovis. Eli ihan hyvin vielä ehditte, ei mitään syytä masennukseen ;)
amber04, ihanaa!! :) Mä tiesin että saat sen vahvan viivan! Kiitos sulle rohkaisusta... Oon tosiaan siis Majita-nimellä palstaillut, kaikki nää vuodet. Pysyn vahvana, koska yksinkertaisesti USKON, että vielä tulen raskaaksi, ja uskon myös että kaikella on aikansa... vaikka välillä onkin vaikeaa.
).( Usko tärppiin alkaa hiipua. Aamulla oli menkkamaisia kipuja ja tuhrua on tullut eilisestä asti. Välillä myös punertavaa, mut pääasiassa ruskeeta... Ihan ku menkat ois alkamassa etuajassa. Jos ne ei ala tänään, testaan kuitenkin vielä huomenna. Ja jos alkavat, testimerkki menee todellakin vaihtoon. Tosin, voihan kyse olla siitäkin että mulla on kiinnittymisen kanssa ongelmia, eli jospa tää oli nyt sitten kemiallinen.
Groove alakuloisena kp 24/25 dpo 12
Groove: Uskotaan viimeiseen asti, että tuhruttelu on sitä harmitonta ja asiaan kuuluvaa (niin monellahan sitä alkuvaiheessa on)!
2poj@näiti: (kirjotettiinkohan se noin..?) Paljon onnea synttärisankarille!
( . ): Tämä tyttö testaa sitten huomenaamuna! Rinnat on kipeytyny, mutta niin ovat kipeytyneet ennenkin, ilman raskautta. Pinna on tosi kireällä ja mies ärsyttää ihan suunnattomasti, teki hän niin tai noin ;) Mutta nuokin " oireet" voi laittaa opiskelustressin piikkiin.
Palaan linjoille sitten huomenna, heti aamusta :)
-PP (kp25/27-28)
peukutuksia Pinkspinksille huomisaamuun!!!! Tuuhan sitten heti kertomaan, miten vahvat viivat ilmaantui! Muuhan ei ole mahdollista, eihän ;)
Toivotaan Groove tosiaan parasta, että se on vain tuhrua!
ON: ei ollut kai ovista eilen, vaikka niin epäilinkin. Tänään tein toisen ovistestin ja viiva oli siinä jo vahvempi kuin eilen. Mutta ei niin tumma kuin testiviiva. Eli odotellaan, odotellaan. Jospa se sieltä vielä loppuviikkoon mennessä tulisi!
Nyt jatkettava töitä, oli vaan pakko piipahtaa täällä välillä.. Addiktio? :)
Tinttana kp14/32tainiinpoispäin
Onnea plussanneille! =)
Ja kiitos kovasti onnitteluista. :)
Minun gyne soitti äsken verikokeen tuloksista (jotka jo tiesin) ja mitä sitten seuraavaksi tehdään. Joudun nyt kilpirauhaskokeeseen. Sanoi, että kun on prolaktiini vähän ylhäällä, niin silloin voi olla kilpirauhas- arvotkin yläkantissa ja kun sitä vielä minun suvussa on. Voi blaah... :( En jaksaisi enää... Kyllä alkoi masentamaan. :(( Ja sanoi vielä, että minulla voi olla niin ettei raskautta noiden takia pääse alkamaan. No siltä kyllä alkaa vaikuttaa... No, täytyy tänään vielä yrittää petihommia ja sitten riittää. Tärppää sitten tai ei. Kyllä kyrsii..... !! :/ Ja gyne sanoi , että voisi miettiä Teroluteja myöhemmin. Tai sitten kun on kilpirauhaskokeet otettu.
ETtä näin.
kp 14/26-30, YK 9 (!!)
Juu-u, kyllä ne rinnat vaan on kipeät. Ja ihan erilailla kuin menkkoja ennen. Nyt ovat jotenkin kokonaan kipeät, niin, että sylissä, kun jotain kantaa, niin tuntuu ja turvavyö ahdistaa työmatkoilla.
Ja itkuherkkyyttä tuntuu olevan. Saattaahan olla, että se johtuu väsymyksestä, samoin palelu.
Onnea plussanneille! Teitä olikin nyt useampi, ihanaa!
Näin lyhyesti tällä erää...
-Joie kp 22/25-27
Voi kunpa kunpa nyt olis sun vuoro. Olet niin sisukkaasti jaksanut yrittää. Pidän oikein kovasti peukkuja sulle!!!!
T. Koralli & Aarre 10+5
Olin pitkästi kirjoittanut viestiä niin kaikki hävis. No, nyt kai sitten vähän lyhyemmin. Tai sitten ei...
Amber, oon varmaan se joksi mua luuletkin, eli todella kauan ollaan esikoista yritetty, ja oishan se kyllä ihan mieletöntä jos nyt ois sitten viimein tärpännyt... Mutta en vain itse vielä uskalla uskoa siihen. Testi oli Wondfo liuskatesti. Samalla testillä oon saanut viivanpaikkoja, mutta en muista että olisin koskaan saanut testiajan sisällä. Nyt viiva tuli n. 3 min sisällä (testiaika on 5 min). Ja minusta siinä on väriäkin.. LA ois muistaakseni 15.1. Tuuthan amber sit huomenna kertomaan minkälaisen viivan testi antoi! :) Äläkä huoli jos dpo 30 oli haalea viiva, jotku saa sen vahvan vasta jotain kp 40, toiset ei ollenkaan, ja silti raskaus menee ihan hyvin.
Emmuli, mielenkiintoista mitä terkkari sanoi sulle sokerinsyönnistä. Mä yritän kyllä välttää sokeria, mut sit välillä annan periksi ja syön oikein kunnolla karkkia tai jäätelöä yms... Nyt kun kerroit tuon niin taidan kyllä pistää sokerin kokonaan pannaan seuraavassa kierrossa, jos siis tulee seuraava kierto.
Pinkspinks, mun siskolla näytti noilla kp:llä puhdasta negaa, vaikka oli raskaana. Eli voi vielä muuttua tulos, jos nega tulis. Mut vois toisaalta tulla myös plussa. Onhan se hassua ettei voi sitä muutamaa päivää odottaa, mut malttamaton on naisen mieli. ;)
Lila82, älä masennu! Kyllä ne simpat jaksaa elossa muutamankin päivän, eli on sulla mahiksia tässäkin kierrossa! Jos mies ottaa paineita niin kannattaa testailla ovista salaa ja sitten vaan vietellä mies sanaakaan hiiskumatta oviksesta ;)
Mimmi1975:lle pahoittelut tädistä :(
Täällä olisin muuten varmaan aika toiveikkaanakin mutta... tuhrua tulee :-/ Se on ainoa juttu joka vähän tuppaa laskemaan toiveita. Mutta, katsellaan. Keskiviikkona pääsee taas testailemaan...
Groove