Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TAMMIMAMMAT vko 19 ma-to ***

05.05.2008 |

Pieniä vierotusoireita, kun palsta yhtäkkiä ei toimintukaan... Tästä uudistuksesta en vielä sano mitään, pitänee totutella.... Kirjautuminen oli ainakin työn ja tuskan takana... Piti rekistöryityä uudelleen, mutta onneksi se huoli saman tunnuksen...

Groove: Kaikki odottavat malttamattomina sun plussauutisia!!! :D Samaten kaikilta muiltakin piinailijoita, teitähän oli loppuviikkoon muutama?!?!

Omaa napaa: Ovis tuli, meni ja hyödynnettiin... :p Nyt vaan sitten saa odotella yli viikon, että tietää tuloksista... Miten mä kestän... :p Eilen tuntui ihmeellisesti nivusissa viiltävää kipua?!!? Muistan tunteen edellisestä raskaudesta, mutta sitä tuntui vasta paljon myöhemmässä vaiheessa. Mahdanko kuvitella, vai voiko se merkitä jotain!?!?

Sofi kp18/28 yk1 (dpo5?)

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko siitä nyt niin pitkä aika? ehkä kirjoitin jotain viime viikon alussa. Lukenut kyllä olen melkein joka päivä.

PÖTKÖ05: samaa mietin minäkin oviksesta. oon saanut muutaman päivän just ja just HAAMUA... Että muuttuuko se sit yhtäkkiä plussaksi vai pikku hiljaa. Mulla on nyt kyl viä pari päivää aikaa bongata se LH-huippu, kun nuo laskurit sanoo et ovis olis ti-ke-to tai jopa vasta pe. viimekierrossa se oli lämpöjen ja kierron pituuden perusteella kp19-20. Nyt on kp17; jännittää ihan sikana. Vaikka aika pessimistinen olen: en usko että mitään viivoja saan. En saanut viime kierrossakaan ku vasta kp24 tai jotain tuli puolivahva viiva... eli jotenkin on hormoonit sekaisin meikällä. No, on mulla tuota PCO-taustaa, jotta ei mikään ihme.

Greippimehua olen kans juonut. Lisäksi menee tuplat foolihappoa, sinkkiä, c-vitamiinia sekä kalaöljyä, mis on A- ja D-vitskut luontaisesti (kai?)... Ja tietty yritän syödä terveellisesti ja liikkua jonkin verran (pyörällä töihin(6,5kmx2) ja kävely lähikauppaan sekä vesijuoksua väh. kerran viikos tunti)

KAAKA: toivotaan oikein mojovaa plussaa sitten vklna!!! :)

anna061: onnea oviksen bongaukseen. Samoin tarvittais täälläkin!

SYRE: höh. toivotaan nyt että siellä alavatsalla olis vaan normi-tuntemuksia. voihan se olla mitä vaan; olematta mitään vakavaa. Mulla oli viime kierrossa koviakin kipuja oletetun oviksen (kp19-20) jälkeen, mut ne katos sitten tädin tultua. Toivottavasti ne helpottais sulla ja muuttuis vauvan tarraus-nippailuiksi! :)

HÖH - MIMMI75. Ärsyttävää jos kierto venuu. sitä ei toivois kellekään; joskin NEGA on vielä epätoivotumpi! blääh!

no, mut tuossa alussa tais olla mun kuulumisia - eli ovista odotellessa. :)

Admini78

Vierailija
42/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: kp 27 menossa ja kovasti tekisi mieli jo testata. Kierukka on poistettu 2.4. ja 9.4. alkoi kuukautiset. Mielestäni paikansin ovulaation ja siihen yritettiin tähdätä. Tiedä sitten onko onnistunut, kierron pituudesta ei ainakaan ole tietoa. Todellinen piinaviikko siis menossa :-(

Kerran aikaisemmin olen näihin ketjuihin kirjoittanut... Ei ole ketään kenelle " livenä" näitä asioita voisi purkaa, mieskään ei jaksa paneutua ihan tällä tasolla :-)

Hirmuisesti onnea plussaneille ja toivonsäteitä piinailijoille!!

Hilperiina kp 27, ovulaatiosta 13 päivää

ikää 31v, kaksi lasta (-99 ja -00)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mun täti viesti hävis.. Vai oonko mä jo ihan sokea. Noh anyway, tää häippäsee kuumeilemaan helmikuisiin. Perjantaina tuli täti ja otti päähän tosi kovasti. On ollu kyllä tosi niukat kuukautiset. Voisko sitten olla niin että edellisestä kierrosta tuli kunnon tyhjennysvuoto ja nyt sitten vaan rippeet.. Noh, ovista odotellessa.. Taas.

Plussia paljon kaikille!!

kolmekamua kp4/26-28 yk3

Vierailija
44/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaka, toivotaan ettet tipu helmikuisiin. Samaa toivon myös Hilperiinalle!

Mimmille pahoittelut negasta. :( Ja sinulle kolmekamua, pahoittelut tädistä.

Täällä on sitten testailtu, ja juu kyllä siinä hyvällä mielikuvituksella jonkinlaisen viivan näkee... ja se jonkinlainen viiva tuli testiajan sisällä. Mutta jälleen kerran niin haalea että ei voi varmuudella sanoa onko siinä väriä vai ei... nyt kun testauksesta on kulunut jo tunti, näkyy tuo viiva selkeämmin. Voi olla vain viivanpaikka, tai sitten ei. Ennen testausta ajattelin että viitsiikö edes testata, kun on niin varma olo siitä että menkat alkaa torstaina. Mutta nyt en taidan malttaa odottaa edes sen toisen testin kanssa torstain yli, niinkuin aiemmin lupailin. Taidan testata keskiviikkoaamuna uudestaan.

Groove varovaisen toiveikkaana, kp 23/25 dpo 11

Vierailija
45/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nipistely kohdussa on jatkunut, ja se on kyllä oire, jota en muista aiemmin kokeneeni. Lisäksi pissattaa ihan jatkuvasti, en tiedä mistä sitä riittää ;D

Vierailija
46/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hei kaikille!!=) Uusi viikko, uudet kujeet ja toivon mukaan läjäpäin plussia...=) Taidat Groove olla viikon eka plussaaja!!!=) Kyllä se viiva siitä vielä voi vahvistua, aika aikasinhan sä testasit!?! bdbdbbdbdb, että se siitä vahvistuu!! Peukkuja muillekin piinaaville!!

Pahoittelut tädin yllättämille!

ON: Tiedän, että eka yk pilsujen jälkeen vasta menossa, mutta tuntuu, että kovaa ja korkealta tipahtaa, jos ei tärppääkään! Ja tiedän varsin hyvin sen vähän todennäköisyyden, että jo ekasta tärppäis, mutta oon saanut itseni niin toiveikkaaksi, ettei tosikaan...

Mutta mieskin eilen saunassa mietti jo, että mitenkähän siihen vauveliin osaa sitten alussa suhtautua ja saakohan sän tuuraajaa töihin (yks.yrittäjä) isyyslomaksi yms.. Ja käskipähän tuo vielä nostaa nostaa hommailun jälkeen jalat ylös, että pääsee simpat varmasti perille, että pisti oikein miettimään, kummalla meillä vauvakuume pahempi onkaan...;)

Että jo ihan miehenkin vauvakuumeen takia, haluaisin pian tärppäävän..

Ompa sekavaa tekstiä, mutta oon koko päivän istunut koneella tehden kouluun yhtä raporttia ja alkaa jo ajatus katkeilemaan...

Tulipa omanapainen viesti...=/

Sofi kp15/28 yk1

Vierailija
47/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, täti tuli!! En ovuloinu tässä kierrossa kun lämmöt oli kokoajan suht samaa.. ei kunnon laskua ja sen jälkeistä nousua, mutta hyvää asiassa se ettei kierto venynyt kuitenkaan ihan kamalasti vaan täti tuli kuin tulikin nyt kp41.

Tästä onkin hyvä jatkaa ja uskon että mahdollisuudet vaan paranee, kun nyt tää kiertokin on ees jotenkuten palutunut!

Tässä kierrossa alan mittaamaan lämpöjä sitten ihan tositarkkaan ja toivon niistä huomaavani mahd. oviksen tapahtuneen. Tikkuja meinasin kans tilata, tai sitten ottaa ihan lunkisti :D

mammmaa kp1/30-40 yk3/(2)

hih, hieman paremmalta saa noi yk:t näyttämään kun laittaa sulkeisiin tuon kakkosen.. meinaan jos ei lasketa sitä miljuunan päivän pituista " kiertoa" jossa yriteltiin tärppiä vaikkei ekat menkat olleet tulleetkaan.. sehän oli vähän niinkuin harjoituskierto, sillä harva nainen vissiin ovuloi synnytyksen jälkeen enneku ekat menkat on sit tulleet :DD Tää on vaan tätä itsensä psyykkaamista :D

Vierailija
48/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä nuhassa ja kamala yskä. :( Muuten tässä ovista vaan odotellaan. Parin päivä päästä pitäisi olla. Tänään ainakin ovislimat lisääntyi, joten eiköhän kohta ovis ole.

Pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä piinailijoille! =)

Sää todella muuttui äkisti. Mutta onhan tuo ihan kiva, että välillä vähän viileämpää. Taidan olla kummajainen, mutta en pidä kauhean kuumasta säästä. :)

Siirtyyköhän ovis nyt kun on tämä flunssa? Mietin vaan.

En nyt ehdi enempää kirjoittaa, mutta ei minulla tämän kummempaa ollutkaan. :) Huomenna tulee 34v. täyteen. Saas nähdä mitä mies keksii... ;-)

Kp 13/26-30, yk 9

Vierailija
49/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin, että molempia rintoja vähän aristaa. Se nyt voi olla oire suuntaan jos toiseenkin, mutta positiivista on, että aristus on alkanut vasta pitkälti oviksen jälkeen.

Koko päivän on ollut, oikeastaan jo eilisillasta lähtien vähän huono olo. Ei oikein tee mieli syödä mitään. Luulen, että tämä kova yskä on tehnyt sen. Useemmankin kerran on yskittänyt niin kovasti, että on oksu meinannut tulla. Saattaapi olla vatsa hieman ärtynyt siitä.

Mimmille pahoittelut negasta!

Ja pahoittelut tädin yllättämille!

Groovelle varovaiset onnittelut!

-Joie kp 21/25-27

Vierailija
50/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä merkki, toivottavasti se on sitä miltä alustavasti näyttäiskin!! Mulla oli nimittäin samansuuntainen kokemus tossa viikko sitten ja se povas hyvää :)

Mä testasin herkällä Aconin 10 kasetilla kp27/26-30, oisko ollu dpo11-12, ja sain roskishaamun minäkin ;) testiajan puitteissa ei tullut mitään, mutta 2,5h testaamisesta alkoi tulla vaaleaa toista viivaa...

Ja siitä jatkoin testailua ja toinen testi (RFSU liuska) näytti negaa, seuraavana päivänä Acon näytti haaleaa viivaa ja RFSU näytti todellista haamua, mikä näkyi vain kun katsoi valkoista taustaa vasten sitä testiliuskaa :D

Ajattelin odotella hetken ja kp30 testasin että saisin vahvemman viivan, meinasin että silloin olis jo kp15 ainakin tai 14, mutta haalea tuli yhä, tosin se tuli ihan heti testiajan sisään ja näkyi kyllä vessankin valossa ilman tiirailuja, mutta meni mieli ihan maahan enkä nyt ole osannut iloita lainkaan koko mahdollisesta raskaudesta kun en jaksa toivoa että noi haaleat viivat mitään hyvää enteilee kun ei tummu kerta...

Nyt on kp34/26-30 eikä tätiä vieläkään näy, kyllä mä pidän itseäni toistaiseksi ainakin raskaana olevana, alunperin meinasin että tänään oisin tehny yhden testin tänään aamulla vielä että oisko viiva vahvistunut, mutta en mä nyt sitten tehnytkään, pelottaa jos se viiva on yhä vaalea, syksyllä tuli km vaaleista viivoista alkaneessa raskaudessa rv7+4...Haluan ennemmin pitää tän ajatuksen että olen mä nyt ainakin raskaana ja eiköhän se viiva jo ole tummunut, nimittäin jos se viiva olis edelleen haalea niin en tiedä mitä ajatella...En siis ota selvää...

Odottelen tässä siis jotain. Ehkä että vuoto alkaa tai että se ei ala. Oireita ei ole muuta kuin hermot todella kireällä ja ärtynyt olo lähes koko ajan, voi toki johtua ihan vaan tästä hermopaineestakin tai olla raskausoire, ja alamasua juilii ja kirpoo välillä ja valkovuoto on lisääntynyt, joka kerta kun meen vessaan laitan silmät kiinni ja tosi varovasti sitten raotan niitä ja kurkkaan syrjäsilmin henkeä pidätellen pikkupöksyihin ja paperiin että joko on punaista...

No, odotetaan me kaikki tässä pinossa jotain, kuka o-plussaa kuka r-plussaa kuka jotain vaan kuten minä...Ja toivotaan että kaikki saa haluamansa tuloksen :)

amber kp34/26-30 yk7 tai rv4+

Vierailija
51/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkuun tulee sit heti omaanapaa...oon niin innoissani ja onnellinen :)

Valittelin tossa viime viikon lauantai aamuna täällä että kun rinnat ei ole yhtään kipeenä ja ei paljoo oireita ole. Noh, la illalla sit alkoi jomottaa rintoja ihan älyttömästi. Alkoi toiveet nousta aika lailla. Tänään olis menkat pitänyt alkaa ja koko päivän niitä odottelin ja kun tulin töistä päätin sit testata ja selkee PLUSSA tuli RFSU:n liuskaan. Ei ihan yhtä tumma kuin testiviiva muuta lähes. Eli raskaana tässä kai sit ollaan :D Toivottavasti vaan pikkunen on siellä oikeessa paikassa pysyis mukana loppuun saakka, ainahan sitä jännää ja pelkää.

Ostin eilen vielä apteekista clearbluen varalle ja testaan huomen aamulla vielä sillä.

Aika uskomaton tunne kyllä vallitsee nyt. Mitenkähän sitä miehelle asian kertois illalla, olis kiva keksiä jotain kivaa :)

Groove: Sunkin tilanne näyttää lupaavalta. Mulla on tänään kp 34/33 eli aika hyvin jaksoin odottaa, varmasti se sullakin pian muuttuu vahvemmaksi. Pidän peukkuja oikein kovasti.

Amber04: Oliks se niin että kaikilla sitä raskaushormonia ei erity niin nopeesti. Toivoahan on kun menkat ei ole vielä alkaneet. Sinnekin peukkuja ja päästäis kaikki siirtyyn tonne odotus puolelle :)

Vielä pahoittelut niille joilla täti saapui ja negoista :(

Ja tsemppiä kaikille piinailijoille ja oviksen metsästäjille!!

Vierailija
52/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu!

Amber, kuulosti tutulta tuo valkosta taustaa vasten testin tiirailu :D Etköhän sä kuule raskaana ole. Sinuna testaisin vaan uudelleen, eipähän sitten tarvis enää stressata, jos tulis vahva viiva... Mutta ymmärrän kyllä pelkosi.

Mä tuun kyllä pettymään todella raskaasti jos mun viiva ei vahvistu tai jos täti tulee. Nyt on nimittäin ehkä toiveikkaampi olo kuin koskaan. Oon mä ennenki viivanpaikkoja saanu, mut en juuri testiajan sisällä tulleita ja tollasia jotka näkyy jälkeenpäin noin selkeenä. Yritin ottaa kuvaakin siitä mut ei tuo meidän kamera tarkenna tarpeeksi läheltä. Niin ja oireet nostaa myös toiveita... nyt on vähän lievää etomistakin.

Ois ihana kun tulis pinoon plussia roppakaupalla tällä viikolla! Saa nähdä joutuuko itse poistumaan häntä koipien välissä... :-/

Groove

Vierailija
53/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tohon samaan liuskaan niin haamun kp28/26-30 että tosiaan vaan valkoista vasten sen viivan näkyy siihen " tummuneen" ;)

Groove, ootkohan se nimimerkki minkä luulen sun olevan, nimittäin toihan ois ihan uskomattoman hienoa että nyt olis sulle tullu se plussa!! =) Mikä testi sulla on millä teit? Mikä sulla on LA? Mä en usko että värillisiä ja tummenevia viivanpaikkoja mikään oikea testi voi antaa, ja sä et ole edes mitenkään järkyttävän ajoissa testannu että vois olla silleenkään mikään hämäys, millaisia ne aiemmat viivanpaikat on sulla ollu ja onko ollu sama testi? Kyllä tuon nyt täytyy olla sitä itseään, eiks oo ihanaa <3

Mulla tosiaan oli ihan nega testi, sitten 2,5h päästä siihen oli ilmestyny haalean punainen viiva ja täällä pohdittiinkin onko väärä viiva, moni oli saanut noilla Aconin 10 kaseteilla roskishaamuja tarkoittamatta plussaa, mutta mun roskishaamu kyllä vahvistui tai ei itseasiassa vahvistunu mutta aikaistui se ilmestyminen :)

Kyllä mä nyt sit aattelin jos huomenna testaisin kuitenkin, ei nyt ole aamuksi testiä mutta jos päivällä haen ja teen, niin jos sitten on vahvistunut viiva niin voisin jo vähän ehkä alkaa uskoa raskauteen...

Miten hitaasti se r-hormoni voi nousta, mulla oli ne kunnon limat kp14 ja kp15 yöllä lopetettiin pupuilut ja alkoi kuivuminenkin, että oiskohan mulla ollu ovulaatio kp15? Viimeistään kp16 (oli kyllä jo aikamoisen kuivaa)? Miten voi olla normaalia, tai siis voiko olla, että kp30 tulee vielä haalea viiva jos ovis oli jo kp15 vaikka? Eikös se ole jo dpo15?!

No, äsken taas meinasin että täti tuli, mutta eipäs ollutkaan vaan runsasta valkovuotoa kuten jo sanoinkin että on lisääntynyt, sekin pilaa kun aina saa pelästyä kun tuntu että nyt ne alkoi, ei ole kivaa missään olla missä ei ole vessaa lähettyvillä, kun on varma että kulkee veret housuissa tuolla, ei pysty keskittymään mihinkään enää ja on niin hermot kireällä että kellään ei ole kivaa mun kanssa, tiuskin ja vittuilen kaikille vaan, taidan laittaa siteen illaksi kun lähdetään ulos kotoa vaikka ei se tuota pelkoa poista mutta edes sen verisen tunteen kai :(

Mutta, mitään en enemmän toivoisi kuin että me tästä nyt yhdessä tuonne o-puolelle lähdettäis ketkä nyt plussas, eli Groove @lise ja minä :)

Ja missäs meidän palstaemo eli Lila82 on? Mitähän sinne kuuluu?

amber edelleen joko kp34 tai rv4+

Vierailija
54/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA tasapuolisesti kaikille plussanneille!!!

Mä oon taas täällä pk-seudulla töissä, ollut jo kohta kaks viikkoa ja kotiin ihan hirveä ikävä :( No torstaina pääsen taas kotosalle ja netin äärelle. Ja mikä parasta niin ovis osuu just kotona olo ajalle eli noin to-su. Ei oo ees oikeestaan huono juttu, että ei päässyt tänne palstalle höyryymään, koska nyt päätin ottaa rauhassa tästä eteenpäin, eli koitetaan aktiivisesti, mutta kaikki ovistikut yms. saa lentää roskakoppaan. Mä ainakin rupesin stressaamaan niiden kanssa ihan liikaa ja ei varmasti ainakaan auta tavoitteen saavuttamisessa...

Plussatuulia kaikille niitä tarvitseville!!!

Palailen taas asiaan loppuviikosta...

Em

Vierailija
55/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada plussauutisia heti alkuviikosta! Vautsi. Ja onnittelut myös sinulle Groove, eiköhän se ole jo onnittelun paikka! Kyllä se viiva varmasti vahvistuu!!

Admini ja Pötkö miettivät ovisviivojen vahvuuksia.. Minä tein tänään elämäni ensimmäisen ovistestin ja kyllä kävi mielessä, että voi kun kyseessä olisi ollut raskaustesti ja olisi tullut sellainen viiva.. :) Oli pakko tehdä, vaikka piti aloittaa testailu vasta keskiviikkona. Tänään juili mahaa vasemmalta puolelta ihan samaan malliin kuin oviksen aikoihin ja pari kertaa tuli kunnon kananmunalimoja vessakäynnin aikaan.. (Sori kuvaus!!!) Joten oli pakko testata. Eikä siihen (kotitestien herkkään puikkotestiin) tullut kuin sellainen tosi hailakka viiva. :(

Mitähän tää oikein on? Joko mulla on alkamassa sellainen megalomaaninen märkä kausi kp 13 vai voiko olla niin että ovis oli jo näin aikaseen ja lh:t romahti jo????? Edelliset kierrot keskenmenon jälkeen oli 42 ja 32, kiertopäivät tuli tosi vauhdilla alaspäin (oli ennen keskenmenoa aina 28-29). Odotin ovista tulevaksi vasta loppuviikosta. Noh, jatkan oviksen metsästystä jos se on vasta tulossa ja varmuuden vuoksi kellistän miehen petiin kun tulee töistä.. Voisiko joku viisaampi kommentoida..? Ja näkyykö siinä ovistestissä tuo vaalea viiva koko kierron ajan vai joskus vain pelkkä testiviiva?

Ymmällään oleva Tinttana kp13/32 tai jotain..

Vierailija
56/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA @lise!!!

Sekä myöskin Groove, toivottavasti ne viivat siitä vahvistuu ja kaikki menee niinkuin tääl toivotaan eli pienokainen olisi teille tulossa!

( . ) Täällä oon vähän ihmeissäni.. Alavatsakipuilua nyt ollut jo vapusta saakka ja tänään tuli oikein kunnon limat kerralla (semmonen limatulppamainen juttu, sori kuvaus!). Mut oviksen pitäis laskureiden mukaan olla vasta loppuviikosta ja mun kierrot on nyt ollut 30-31, joskus aiemmin olikin välillä 28, et voiskohan nytten tulla lyhyempi kierto.. tai sitten se ovis vasta on tuloillaan ja noi limat oli jotain vanhaa tavaraa, jäk ;)

Ja eipä se kohdunnapukkakaan oo mitenkään laskeutunut, et tuntüu ihan samalta kuin muullonkin.. en oo sitä kylläkään vielä tutkinut kuin kierron aina_sillon_tällön vaan. No täytyy tutkia olotilaa tässä.. Mut toiv nyt tärppäis!!!

Jätin muuten nyt karkit yms. makeat vähän vähemmälle, kun mulle terkka sano, että ne sokerihypyt voi vaikuttaa OIKEESTI raskautumiseen. Niin nyt uskoin, kokeillaan auttaako ja jos sais muutaman kilonkin pois samalla. Nyt on pakko tehdä jotain itselleen, on tässä sen verran jo yritystä takana!!

Plussaonnea kaikille!

Sekä 2poj@näidille synttärionnittelut huomiselle!! Me mennäänkin samoissa kp:ssä :) Ja yk:ssakin :(

Emmuli kp 13/30 yk 10

Vierailija
57/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä mukavia nuo plussauutiset :)

Sanokaapa nyt minulle, että onko minun mitään järkeä testata jo keskiviikkona?? Sillon ois kp 26/27-28. Jos noilla kp:llä saa negan, niin onko peli sitten menetetty vai voiko parissa päivässä vielä muuttua plussaksi? Ääh, tää on tätä kuumeisen hourupään sekoilua. Miksei voi vaan odottaa muutamaa päivää ja testata sitten kun on oikeasti sen aika!?

-sekoileva PP (kp24/27-28)

Vierailija
58/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille tasapuolisesti!!

Pahoittelen, että on ollut vähän esittelypinon päivittämisessä hitautta. Olen ollut hieman vähemmän kirjoittelemassa tänne ja sitten kun yritin kirjoittaa sivut eivät toimineetkaan kunnolla.

Ensinäkin onnittelut plussanneille ja tosi tosi isot pahoittelut tädin yllättämille! [color=blue]Pieni pyyntö, että voitteko laittaa viestin tammimammat-esittelypinoon jos tulee plussaa tai täti kurvaa paikalle. Helpompi päivittää kun ei tarvitse näistä pinoista etsiä pudonneita ja plussanneita. Kiitos kovasti!! [/color] Ja sinisellä, että kaikki huomaisi. :)

amber04 kiva kun joku muistaa ja kyselee minuakin :) Toivottavasti sinulla plussa pärähtää testiin kunnolla!!! dbdbdbdb

ON: On kyllä niin turhautunut fiilis tästä kierrosta, että en usko että tärppää. Keskiviikkona kp 16 oli melko vahvat plussat ovistestissä ja silloin tuli pupuiltua. Torstaina/perjantaina taisi olla ovis eli kp17-18 ja silloin ei pupuiltu. Tai torstaina yritettiin kahdesti...mut ei oikein onnistanut. Onks teidän miehillä tullut " ongelmia" kun on ovistikut käytössä ja niitä heilutellaan silmät kiiluen miehelle, että nyt pitäis vähän peittoa heilutella...meillä ainakin näyttää olevan.. Eli todennäköisesti tämä tyttö siirtyy helmikuisiin kun täti tulee parin viikon sisään kyläilemään. Masentavaa :(

Ei ainakaan kannata tehdä testiä ennen kuin menkat on myöhässä. Terolutitkin menee periaatteessa turhaan..noh pitävät kierron vähän lyhyempänä jos jotain positiivista pitää keksiä.

Lila82 kp21/29-38 yk9

Vierailija
59/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryn siis helmikuisiin:(

plussanneille hurjasti onnea ja muillekin tsemppiä ja plussatuulia!!

Vierailija
60/86 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Groovelle ja @lisalle onnea plussista! Varmistelkaahan vielä, mutta kyllä nuo plussilta kuulostaa! Pahoittelut tädin yllättämille, aina se on yhtä kurjaa kun se ärsyttävä täti tulee :(

Lila82: Meillä on välillä ollu samantyyppistä onkelmaa havaittavissa kuin teilläki. Varsinki jos mies tietää, että on tärppipäivät käsillä niin saattaapi olla, ettei sitten oikein meinaa ihan onnistua...Nyt vähän aattelin, etten höpise mitään mistään oviksesta tms. Enkä taida niitä tikkuja tähän kiertoon tilatakkaan.

Onkos teillä sitten ollut sellaista, että tietää että ovis on suurinpiirtein kohdillaan, mutta itsellä ei hirveesti haluta? Mulla oli edellisessä kierrossa tällasta havaittavissa, luulin että on ovis, mutta ei tehny kyl yhtään mieli pupuilla. Enpä kyl muista nyt, että pupuiltiinko sitten.

Mulla ainakin tää työstressi vaikuttaa siihen, ettei kyllä aina tee mieli peittoja heilutella, varsinki jos tuun iltavuorosta 9 tunnin työrupeaman jälkeen!

ON: Mulla tuntus nyt, että hieman on vuotoa tullu lisää tänään, toivotaan, että lisääntyy vielä. Alavatsaa on myös nippaillut tänään, taidan houkutella tuon miehen puuhiin nyt illalla, mutta en kyllä puhu mitään mistään mahdollisesta oviksesta, ettei tuu suorituspaineita :D

Tulin iltavuorosta vähän aikaa sitten niin täällä vielä kukutaan. Ja nyt jopa saattas meikäläistä haluttaa, toivotaan, että mieskin on mukana :D

Hyvää yötä tyttelit! Piinailijoille tsemppiä ja meille oviksen odottajille myös onnea:)!

Kitteni kp12/? yk2