Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollako huolissaan miehen ihastuksesta?

Vierailija
05.12.2008 |

Tunnusti mulle pitkän keskustelun jälkeen, että hänellä on tunteita yhtä naista kohtaan. Oli tosi vakava, muttei suostunut kertomaan paljonkaan enempää. Mitä mieltä, onko pikku ihastus vai pitääkö huolestua enemmänkin? On suudellut ja halannut naista ja pitänyt kädestä kiinni, muttei tehnyt muuta. Lisäksi sanoi, että tykkää keskustella naisen kanssa, kun heillä kuulemma on paljon juteltavaa. Mitä mieltä? Heivaanko ukon pihalle?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastu sinäkin johonkin. Nainen kestää kyllä kaiken mitä miehet keksii.. Pettämiset ja kaikki. *huokaus*

Vierailija
22/34 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se on kiinni. Itse en pettureita katsele. Mieluumin ja todellakin paljon mieluummin ilman miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 23:lla on "suhde" juuri mun mieheen. Ole kiltti, ja kerro pieni vinkki missä olet töissä, että voin unohtaa tän..

Vierailija
24/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannehan on hyvin selvä; suhteen laatu loukkaa ap;tä. Jos suhde on miehelle niin tärkeä, että hän ei siitä piittaa, niin ohi on teidän suhteenne ap. Jos hän taas ymmärtää, että suhde tuntuu suhsta pahalta, lopettaa sen ja pyytää anteeksi, niin sittenhän asia on ok- ja anna ihmeessä anteeksi.

Olen mäkin keskustellut työkaverimiesten kanssa heidän ongelmistaan ja kannustanut vaimon ymmärtämiseen, ihan naisnäkökulmasta, mutta ei siihen todellakaan liity mitään kädestä pitämistä ja suutelua. Miehesi haluaa nauttia suhteesta toiseen naiseen. Sä voit kertoa hälle, että et kestä sitä, että hänen on valittava.

Vierailija
25/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntisin itseni petetyksi. en pystyisi hyväksymään tuollaista.

Vierailija
26/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirjoitus kolahti kyllä -vastaavassa tilanteessa olen, siis ihastuksen kohteena. Minuun ihastunut / ihastukseni on sitoutunut avioliittoonsa eikä minulla ole mitään aikomusta kammeta kenenkään liittoon. Yhteistyömme päättyi emmekä enää tapaa -mutta sille en voi mitään että ikävöin miestä. Enkä pysty tuntemaan huonoa omaatuntoa kädestä pitelystä, muutamista halauksista ja siitä hyvästelysuudelmasta.

Toivon todella, että mies ja vaimonsa ovat onnellisia yhdessä.

On kuulemma fiksu ja akateeminen nainen kyseessä :(

Jos siis jollain kolahtaa tämä kirjoitus, niin jätä mieheni rauhaan!

Ap

Vierailija
27/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pysty tuntemaan huonoa omaatuntoa kädestä pitelystä, muutamista halauksista ja siitä hyvästelysuudelmasta.

Vierailija
28/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän yritti kaikki mahdoliset vaihtoehdot, ja kertoi totuuden vasta kun sanoin, että kerron sen sitten itse. Ensin oli vaan ystävyys muka, sitten vaan yksi pano "vahingossa", sitten pari enemmän ilman tunteita jne- kunnes sai kerrottua koko stoorin joka ei tosiaan ollu pelkkää kädestä pitämistä.

Ehkä miehesi haluaa vähän keventää omaatuntoaan ja tunnustelee millä raivo-asteikolla liikut.

Vierailija
29/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kasn tuli ekana mieleen että mies nyt vaan alkaa kertoilla juttuja kokeilee kepillä jäätä miten vaimo reagoi jne. Sit kun saadaan vaimo epäluuloiseksi ja oikeanlainen tunnelma alkaa "sä olet aina niin kiukkuinen" ja bla bla bla saadaan oikeen syy hakeutua sen toisen luo. Se tavallinen tarina.

Asia tietysti eri jos mitään ei OIKEASTI ole tapahtunut. Siinä tapauksessa mies tunnusti koska rakastaa vaimoaan ja tahtoo myös ettei mitään tapahdu, kun pisti ittensä näin tarkkailun alle.

Vastaus: olisin huolestunut

Miksi sanoit tuon, että "mies on luvannut ettei koskaan jätä..." Hei haloo voisithan sinä itse olla se joka joskus vaan tulisesti rakastuis ja lähtis. Tämä vain mun mielipide mutta ei aikuisten suhteissa puhuta tyyliin ethän koskaan jätä mua.

Mitä tulee henkiseen pettämiseen... 23:ko se oli. Mielestäni tuo uskottuna oleminen ei ketään haittaa kun tietää rajat. Aina jomman kumman täytyy tietää jos ei molemmat tiedä. Raja kulkee just tossa, ettei lähde tahalleen rikkomaan perhettä. olen itse ollut täsin samassa tilanteeessa. Itse olin sinkku ja mies kahden lapsen isä. Olin rakastunut, mut pidemmälle ei menty koska knenkään isää en halua koskaan viedä. Ihan sama mitä aikuiset keskenään, mut heti kun on lapsia. Ja varsinkin nuoret isät on niin pihalla tos vaihees.Tulihan sekin mies aikanaan järkiinsä ja mulle jäi muisto ihanasta tunteesta, osittain varmaan siksi kun mitään ei tapahtunut. Tuli kyllä myöhemmin nähtyä tilanne toiselta kannalta kun oma mies petti. Kaikki naiset ei ole yhtä lojaaleja naisia ja etenkin lapsia kohtaan.

Vierailija
30/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella samanlaiset kokemuksetkin sekä minulle uskoutuvista, että minua pettävistä miehistä. (Enkä todellakaan - edelleenkään - voisi ajatella sekaantuvani varattuun mieheen!!)

Vierailija
31/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mielestäni mietitte tätä nyt ihan väärältä kantilta. Yleensä mies ei koskaan tunnusta, jos on pettänyt. Tämä on miesten kirjoittamaton sääntö: älä tunnusta missään vaiheessa. Mies tietää miten nainen lähtee asiaa käsittelemään. Eli miehen elämästä tulee helvettiä......se, että miehesi kertoi sinulle on mielestäni hätähuuto. Onko teidän suhteessa asiat vialla? Oletko miehellesi hellä, ymmärtävä ja rakastava? Onko teillä hyvä seksielämä ja muutenkin annatko miehellesi tarpeeksi huomiota. On aika epänormaalia, että ihminen kertoisi ihastuksen alkuvaiheessa kumppanilleen. Miehesihän vaikuttaa oudon rehelliseltä, ettei vain halua tehdä sinusta mustasukkaista tahallaan. Onko miehelläsi huono itsetunto?

Vierailija
32/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkita suhdetta naisen kanssa. Hän ei silti tule tekemään ratkaisevaa askelta (aloittamaan seksisuhdetta) ennen kuin olette eronneet.

Puhukaa ja miettikää yhdessä mitä haluatte. Haluatteko selvitä tuosta vai kokeilla onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen.

Vierailija
33/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin päästää jutun noin pitkälle ja sitten tulee kertomaan vaimolle, mitä on tullut tehtyä?? Odottaa varmaan ap:n ratkaisevan asian suuntaan tai toiseen; jos hyvin käy, mies saa anteeksi ja jää ap:n luokse (salasuhde siihen toiseen naiseen on kylläkin enemmän kuin mahdollinen), jos ei- ukko kertoo sille naiselle kuinka kävi ja nainen ottaa ap:n exän.

Vierailija
34/34 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti he menevät vielä pidemmälle eli seksisuhteeseen asti. Sinun itsesi pitää nyt päättää mitä haluat. Haluatko miehesi takaisin? Tunteet tulevat heidän välillään laantumaan viim. puolen vuoden kuluttua. Jaksatko odottaa? Ja antaa anteeksi?

Miehiä tuntien tod.näköisesti miehesi ei tule tekemään itse päätöstä ottaako vai jättääkö sinut tai tämän toisen naisen. Päätös on siis sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi