Ollako huolissaan miehen ihastuksesta?
Tunnusti mulle pitkän keskustelun jälkeen, että hänellä on tunteita yhtä naista kohtaan. Oli tosi vakava, muttei suostunut kertomaan paljonkaan enempää. Mitä mieltä, onko pikku ihastus vai pitääkö huolestua enemmänkin? On suudellut ja halannut naista ja pitänyt kädestä kiinni, muttei tehnyt muuta. Lisäksi sanoi, että tykkää keskustella naisen kanssa, kun heillä kuulemma on paljon juteltavaa. Mitä mieltä? Heivaanko ukon pihalle?
Kommentit (34)
huolestuttaa tietysti..toisaalta kertoi sinulle..kerro miehellesi miltä tämä sinusta tuntuu/mitä tunteita "tunnustus" herättää..voihan miehillä olla myös hyviä naispuolisia ystäviä..mutta ei kai niiden kanssa suukotella..
On kuulemma fiksu ja akateeminen nainen kyseessä :(
Jos siis jollain kolahtaa tämä kirjoitus, niin jätä mieheni rauhaan!
Ap
Mitkä teillä on pettämisen rajat suhteessanne?
että ei päästä itseään tuohon läheisyyden asteeseen saakka. Kännissä suoritettu vahinko pano olisi helpompaa niellä kuin se että mieheni nauttisi jonkun muun seurasta enemmän kuin minun. Rakkauden taimi on kasvamasa. Enkä tarkoita tällä lasta :/
Itse päästäisin vain menemään. Minulle jotain niin arvokasta ja tärkeää olisi rikottu juuri tuolla mitä miehesi sanoi. Lihan piilotus on kevyttä tavaraa tuon rinnalla. En voisi katsella miestäni ja kokea arvostusta ja rakkautta jos on toinen ihminen sydämessä, minulle kuuluvalla paikalla.
Tuo, jätä mieheni rauhaan kommentti on niin tyypillinen. Eihän niissä ukoissa mitään vikaa ole. Pahat naiset vain poimivat niitä itselleen, kuin marjoja.
Minusta kuulostaa että on jo pidemmällä kuin kevyt ihastuttava ohikulkija
että ei päästä itseään tuohon läheisyyden asteeseen saakka. Kännissä suoritettu vahinko pano olisi helpompaa niellä kuin se että mieheni nauttisi jonkun muun seurasta enemmän kuin minun. Rakkauden taimi on kasvamasa. .
Jos tykkää jostain ihmisestä, niin sitten tykkää. Sen sijaan fyysinen on helpompi jättää väliin.
Kun mä ajattelen näin myös et suurempi loukkaus on se, että en olisikaan mieheni ainut nainen, siis sydämessä... Tuostahan tulee kohta kilpajuoksua, koska miehesi valitsee tietenkin paremman.. aika kornisti sanottua, mutta käytännössähän näin on... En jaksaisi millään uskoa, että ihastus jää ihastukseen, ihan varmasti tilaisuuden tullen mennään pitemmälle, ja se on jo tunteiden palossa tehtyä... Tuo tilanne olisi kamala... todellakin pelkkä kännipano olisi niin paljon helpompi sulattaa. Pettäminen ei ole aina pelkkää panemista, vaan silloin olet pettänyt kumppanisi kun kumppani on loukattu tunnetasolla... Tunteet tekevät ihmisen ja suhteen niin paljon enemmän kuin fyysinen halu...
Tunteet tekevät ihmisen ja suhteen niin paljon enemmän kuin fyysinen halu...
a) suutele toisia naisia
b) kerro ihastuksistaan puolisolleen (olettaen, että kohta a) on täyttynyt.
a) suutele toisia naisia
b) kerro ihastuksistaan puolisolleen (olettaen, että kohta a) on täyttynyt.
Minä voisin olla tuo nainen ja mies työkaverini - suutelua lukuunottamatta. Juteltu on paljon monestakin asiasta ja työpaikan juhlissa viihdytty yhdessä, jopa niin, että kysymyksiä suhteen laadusta on tullut. Mutta ja iso mutta - pidän tuosta miehestä ihan oikeasti ja iso osa keskusteluista (kaiken muun höpinän seassa) on ollut miehen 'potkimista' rooliinsa isänä. Hän on käynyt jotain ikäkriisiä läpi ja ollut väsynyt ja jopa valmis luovuttamaan, minä eron kokeneena ( hyihyi paha yh-äiti!) olen kovasti kannustanut siihen, että vaikkapa vaimon raskaus- ja imetysaikana on syytä heittää omat tarpeet vähän sivummalle ja odotella ihan rauhassa, että suhde lähelle entistä palautuu. Ja minä oikeasti olen parempi vaihtoehto kuin eräs toinen, joka miehen seuraan hakeutuu - hän ei sinkkuna näe mitään syytä miettiä miehen perhettä ja minä en koskaan koskisi varattuun. Ja tuosta ihastuksesta: mies on välillä myöntänyt ihastuneensa, mutta kummallekin on selvää, että suhdetta ei ole eikä tule. Onko tuo nyt sitä henkistä pettämistä? En tiedä, mutta tarkoitus ei ole paha.
Ap:n tilanne sen sijaan vaikuttaa vakavalta.
Ap:n tilanne sen sijaan vaikuttaa vakavalta.
koska ei itse halua ottaa ratkaisevaa aaskelta. Nyt odottaa, että ap. alkaa vaahtoamaan ja purkamaan mieltään, jolloin ilmapiiri negatiivinen, ja sitten onkin helppo sanoa, että eihän tämä toimi, haluan eron. Tai vielä helpommalla pääsee, jos ap. hakee eroa.
Ap:n kannattaa varmaan ottaa aikalisä ja kärsivällisesti seurailla, miten asia etenee.
Kun miehen elämisestä on puhuttu, hän on siis myös kertoillut liittonsa kriiseistä, ei tietenkään mitään kovin intiimiä, vaan lähinnä omista tunteistaan, mutta silti... Tätä jäin miettimään kun jotkut tuon 'henkisen pettämisen' esiin nostivat, onko tämä sellaista, jos omasta suhteestaan ulkopuoliselle, eri sukupuolta olevalle tilittää? Toivottavasti ei!
Ihastus on mielestäni täysin ok, mutta mielestäni parisuhteessa oleva ei a) suutele, b) halaile (ellei nyt esim. duunipaikalla onnittele synttärisankaria) tai c) pidä kädestä kiinni. Onko nuo teidän parisuhteessa ok? Kysymys lienee se, että onko mies ylittänyt jo teidän parisuhteen pettämisen määritelmän?