Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä pienistä häistä, joissa ei juuri mitään ohjelmaa? (ov)

Vierailija
04.05.2008 |

Meillä pienet, alle 30 hengen, häät tulossa elokuussa. Tarkoitus vain syödä hyvin ja saunoa (juhlapaikassa ihana sauna!). Varmaan siis miehet saunovat, naiset ei varmaan, koska ovat juhlatällingissä. :) Ohjelmassa myös muutama akustinen biisi. Muuten vaan yhdessäoloa ja seurustelua. Ei tule olemaan häävalssia, kimpun heittoa, sukkanauhan heittoa, kakun leikkausta tms. Näistä tulee just meidän näköiset häät. Hääpaikka sinänsä jo nähtävyys, ihana tunnelmallinen paikka järven rannalla.

Mitä mieltä?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa jos häihimme olisi tullut porukkaa, joka tulee paskaisina ja pyyhe kainalossa juhlimaan.

Mutta jokainen tavallaan. Minä en ole ollut koskaan sellaisissa ja toivottavasti en joudukaan.

Vierailija
62/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli ihmettelen tätä ihme mielipidettä siitä, että häihin ei kuulu saunominen ja että porukka jakautuu kahtia ja kellään ei ole juttukaveria yms.

. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun mies on mennyt kaikkiin juhliin silitetyssä puvussa, suihkussa käyneenä ja erittäin tyylikkäänä. Mutta sitten joskus aamuyöstä kun hereillä on vaan innokkaimmat, on saunonut juhlaporukan kanssa ja sitten ollaan lähdetty kotiin. Miten hankalaa sun elämä on?

Ei se saunominen ole sen juhlan (häiden) pointti, vaan ns. illan päätös ihmisille, jotka tykkää saunoa.

Vierailija
64/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän häissä ei ollut mitään muuta ohjelmaa kuin ruokailu. sitä ei millään tavalla kaivattu koska porukkaa oli noin 40 ja kaikki tunsi ainakin puolet porukasta joten juteltiin ja meidän suvut tutustui toisiinsa... kaikki kehui miten ihanat häät kun sai jutella rauhassa ja tutustua. mut osattiin tehä se ratkasu kun tunnemme kaikki.

Vierailija
65/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että erehdyin olemaan aluksi rehellinen. Tässä nyt se haluamasi vastaus:

" Ai kun ihanaa. Just tollaisiin haluisin, enkä mihinkään tylsiin isoihin pönötyshäihin, joihin kutsutaan vieraita vaan, että saataisiin lahjoja. Ihanan originelli-idea. Sä olet varmaan tosi cool ja rento ja upee. Kellään ei ole ikinä ollut noin hauskoja ja erilaisia häitä!!"

Ole hyvä.

19

Vierailija:

Emmeköhän huomaa, jos joku on poissa ja sitten odotellaan hetken.

Voiko ihmisillä elämä olla näin hankalaa!!??? Ihan mua alkaa jo naurattaan. :)

ap

Vierailija
66/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä ainakin mun mies on mennyt kaikkiin juhliin silitetyssä puvussa, suihkussa käyneenä ja erittäin tyylikkäänä. Mutta sitten joskus aamuyöstä kun hereillä on vaan innokkaimmat, on saunonut juhlaporukan kanssa ja sitten ollaan lähdetty kotiin. Miten hankalaa sun elämä on?

Ei se saunominen ole sen juhlan (häiden) pointti, vaan ns. illan päätös ihmisille, jotka tykkää saunoa.

aika nuori. Toinen on, että et voi ymmärtää, että kaikki ihmiset ei tykkää saunoa juhlan päättäjäisiksi vaan kokevat sellaiset jutut junttimaisiksi, varsinkin sellaisessa juhlassa kuin häät. Eri asia on tosiaan jotkut mökkibileet, mutta ei todellakaan häät.

Vierailija
67/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ja lipi lipi, ihanaa kun on saunahäät. Mikä sen ihanampaa kuin originellimpaa kuin lähteä häihin ja panna parasta päälle ja pikaisesti saunaista puoli tuntia juhlan välissä ja kiskoa puku ja paita päälle. Miehet ovat varmaan aivan innoissaan jos sulhasen suku on tottunut siihen.

Oih ja voih. Tulee kyllä juuri teidän näköiset häät ja niitä vuosia muistellaan ihaillen, kuinka ihanat saunomishäät teillä oli.

Vierailija
68/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tai ei=) Mutta siis eihän siellä ole pakko saunoa! Jos esimerkiksi sulhanen ja hänen lapsuuden ystävänsä haluavat saunoa, niin mitä se sinulle kuuluu? Varmasti hekin ovat panostaneet juhlaan pukeutumalla tms, eikä tulleet sinne likaisina. Ja yleensähän se saunominen todellakin tapahtuu vasta sitten yön pikkutunneilla, kun ne pönöttäjät on siirtyneet jo kotiinsa=)

Minä aion mennä naimisiin vuoden päästä ja suunnitelmissa saman tyyppiset häät kuin ap:llä. Ja en muuten aio kutsua sellaisia wannabe-seurapiiri-ihmisiä paikalle:D

Vierailija
69/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuori tai ei=) Mutta siis eihän siellä ole pakko saunoa! Jos esimerkiksi sulhanen ja hänen lapsuuden ystävänsä haluavat saunoa, niin mitä se sinulle kuuluu? Varmasti hekin ovat panostaneet juhlaan pukeutumalla tms, eikä tulleet sinne likaisina. Ja yleensähän se saunominen todellakin tapahtuu vasta sitten yön pikkutunneilla, kun ne pönöttäjät on siirtyneet jo kotiinsa=)

Minä aion mennä naimisiin vuoden päästä ja suunnitelmissa saman tyyppiset häät kuin ap:llä. Ja en muuten aio kutsua sellaisia wannabe-seurapiiri-ihmisiä paikalle:D

Tuo kyllä ja tyhmittelysi kuvastaa sinua aika paljon.

Hyvää tulevaa hääpäivää vain teille saunomisen merkeissä. Älä sitten ihmettele jos kaikki pönöttäjät ei ole kamalan innoissaan.

Vierailija
70/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään hääparille romanttisempaa ja parempaa paikkaa päättää hääpäivä kuin hipsiä saunaan pitkän päivän päälle nautiskelemaan toisistaan saunan lämmössä.

Vierailija
71/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ihmiset on jäykistelijöitä. Pyydän anteeksi, että sanoin sinua tyhmäksi, mutta olet itsekin varmasti siihen joskus sortunut=)

Hassua muuten, että jos pidät minua niin epäkypsänä ja teininä ja muutenkin huonona ihmisenä, niin jaksat vetää herneen nenään, siitä mitä sanon. Minusta sinä vaikutat juuri sellaiselta ihmiseltä (teennäinen esittäjä), jollaiseksi minä en halua tulla, joten jätän kommenttisi omaan arvoon ja naureskelen niille täällä kavereideni kanssa:D

Vierailija
72/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ainakin originellia

Vierailija
73/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä henkilökohtaisesti en kokisi hirveän romanttiseksi kimppasaunaa häävieraiden kanssa hääjuhlan päätteeksi. Vielä vähemmän romanttista olisi istuskella yksin odottamassa, kun tuore aviomieheni saunoo hääyönämme kavereidensa kanssa.

Vierailija:

myöskään hääparille romanttisempaa ja parempaa paikkaa päättää hääpäivä kuin hipsiä saunaan pitkän päivän päälle nautiskelemaan toisistaan saunan lämmössä.

Vierailija
74/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

missä ihmiset on jäykistelijöitä. Pyydän anteeksi, että sanoin sinua tyhmäksi, mutta olet itsekin varmasti siihen joskus sortunut=)

Hassua muuten, että jos pidät minua niin epäkypsänä ja teininä ja muutenkin huonona ihmisenä, niin jaksat vetää herneen nenään, siitä mitä sanon. Minusta sinä vaikutat juuri sellaiselta ihmiseltä (teennäinen esittäjä), jollaiseksi minä en halua tulla, joten jätän kommenttisi omaan arvoon ja naureskelen niille täällä kavereideni kanssa:D

Ihmiset ovat tottuneet erilaisiin tapoihin ja minä ja ystävämme emme ole tottuneet häissä saunomisiin. Sille voit aivan rauhassa naureskella.

Saunajuhlat ovat erikseen.

Mutta kukin tavallaan. Minä toivon, että meitä ei kutsuttaisi sellaisiin häihin ja sinä toivot, ettei meidänlaisia tule sinun häihin.

En ymmärrä, miksi teet siitä ongelman?

Eri ihmiset kulkevat erilaisissa porukoissa ja voivat olla eri mieltä. Minä en ole kutsunut kavereita naureskelemaan sinun mielipiteille. Sinä taas olet. Se kuvastaa sinun ajatusmaailmaasi aika paljon.

Vierailija
75/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne kaikki häävieraat jotenkin pakotettaisiin kimppasaunaan. Taitaa olla likaista mielikuvitustasi.

Ap kuvailee kesäisen luonnonkauniin paikan elokuussa, jolloin illat jo hämärtävät.

Vierailija
76/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa:D

Vierailija
77/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä henkilökohtaisesti en kokisi hirveän romanttiseksi kimppasaunaa häävieraiden kanssa hääjuhlan päätteeksi. Vielä vähemmän romanttista olisi istuskella yksin odottamassa, kun tuore aviomieheni saunoo hääyönämme kavereidensa kanssa.

Vierailija:

En vain ole osannut ytimekkäästi asiaa esittää. Minusta olisi lähinnä hämmentävää jos tuore sulhanen häipyisi sukulaismiesten ja miesvieraiden kanssa saunomaan loppuillaksi ja morsian juhlavaatteisiin pukeutuineiden naisten kanssa jäisi viettämään aikaa erilleen.

Mutta olen ehkä jäykkä jöpöttäjä ja en ymmärrä hääjuhlaan tällaista. Mökkibileet menee, missä kukaan ei ole tällännyt itseään ja kaikki saunovat mielellään.

Häissä saunomisen ymmärtäisin, että vieraiden lähettyä sulhanen ja morsian haluaa saunoa kahdestaan. Mutta sulhanen haluaisi rientää kavereidensa kanssa saunaan jättäen tuoreen vaimonsa seurustelemaan naisien kanssa.

Mutta olen tyhmä ja mitä lie tuo yksi minusta sanoi naureskellessaan kavereidensa kanssa. Minä vain olen tottunut erilaisiin juhliin, missä morsiuspari juhlii yhdessä vieraiden kanssa loppuun asti.

Vierailija
78/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on nimenomaan jotain mitä sinä ajat takaa. Ei kukaan sitä noin kuvaa.

Vierailija
79/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hääpari juhlii vieraiden kanssa tappiin asti. Heidän kuuluu lähteä sieltä ennen vieraita.

Vierailija
80/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kerroin omani. Miksi se sinua ja kavereitasi nyppii?

Miksi asia tuntuu sinua niin ahdistavan? Kerro minulle, se saattaa helpottaa oloasi.