Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä pienistä häistä, joissa ei juuri mitään ohjelmaa? (ov)

Vierailija
04.05.2008 |

Meillä pienet, alle 30 hengen, häät tulossa elokuussa. Tarkoitus vain syödä hyvin ja saunoa (juhlapaikassa ihana sauna!). Varmaan siis miehet saunovat, naiset ei varmaan, koska ovat juhlatällingissä. :) Ohjelmassa myös muutama akustinen biisi. Muuten vaan yhdessäoloa ja seurustelua. Ei tule olemaan häävalssia, kimpun heittoa, sukkanauhan heittoa, kakun leikkausta tms. Näistä tulee just meidän näköiset häät. Hääpaikka sinänsä jo nähtävyys, ihana tunnelmallinen paikka järven rannalla.

Mitä mieltä?

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hääpari juhlii vieraiden kanssa tappiin asti. Heidän kuuluu lähteä sieltä ennen vieraita.

Vierailija
82/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääjuhlassa niin sais etsiä morsiamen jostain muualta.

Siis mun pitäis jäädä kökkimään sukulaisnaisten ja anopin ja miehen kavereiden puolisoiden kans yksin. Hohhoijaa....

Ei muuten onnistuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, jota näkee noin kerran vuodessa. Minä käytin sen ajan tehokkaasti juoruilemalla omien ystävieni kanssa. Minusta hääjuhlan tarkoitus on juhlia rakkauttaan rakkaiden ihmisten kanssa. Olisi hieman omituista, jos hääpari seurustelisi vain keskenään ja kaason sekä bestmanin kanssa. Tiedän kyllä että etikettimokahan se oli, kun ei lähdetty ekana paikalta, mutta haluttiin nähdä niitäkin rakkaita kunnolla, jota niin harvoin nykyään näkee.

Vierailija
84/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joutuu miehelleen tärkeiden ihmisten kanssa olemaan. Voi kamala.

Vierailija
85/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jotenkin kornia, että mies odottaisi hääpäivästä sitä, että pääsee saunomaan kavereiden kanssa. Minä sitten hoitaisin seurustelun anopin, miehen puolisoiden kanssa yms.

Olen ehkä tiukkapipo, mutta odottaisin, että mies haluaisi juhlia ja viettää sitä päivää minun kanssa, eikä kavereidensa kanssa.

Parisuhde vaatii joustoa kummaltakin osapuolelta ja minä en tykkäisi jos mieheni häipyisi ainutlaatuisena päivänä saunomaan. Saunoa ehtii muulloinkin, mutta hääpäiviä on vain yksi elämässä.

Se yks tuleva morsian, en muista numeroa.

Vierailija
86/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakenemaan morsmaikkua miestensaunavuorolle...

Vierailija
87/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

myöskään hääparille romanttisempaa ja parempaa paikkaa päättää hääpäivä kuin hipsiä saunaan pitkän päivän päälle nautiskelemaan toisistaan saunan lämmössä.

Siis saunaan morsiuskampauksen kanssa? Monilla morsiamilla kuule on oikeasti hiuksia päässä ja niihin hiuksiin on kampaaja tehnyt ihan oikean kampauksen, ja tiedäks vielä mitä, naamassa taas on meikkiä!

Menee varmaan tunti valmistautua sinne saunaan... Joten ei kiitos. Vähän liian työläs päätös hääpäivälle!

Vierailija
88/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten liittosi tulee onnistumaan.

Itke sitten katkerana kun miehesi ei huomioinut sinua hääjuhlassa vaan biletti sukulaismiestensä kanssa ja sinä uhrauduit rakkaudesta viihdyttämällä naisia.

Onneksi mun mies haluaa siitä meidän yhteisen päivän, eikä omaa biletyspäivää kavereiden kanssa.

Se yks tuleva morsian.

Vierailija
89/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hän tuntee vieraat hyvin ja tietää, että kaikki siitä tykkää niin kaipa se käy.

Vierailija
90/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista on sitten taas sen verran kauniita omasta takaa, että pynttäytymisen purkamiseen ei mene tuntikausia.

Nuo ne vasta dorkat häät on!

Vierailija
91/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ne häät ei niinkään olleet se juttu, vaan se että saamme viettää loppuelämämme yhdessä. Jos olisimme halunneet juhlia kahdestaan, olisimme pitäneet sitten juhlat kahden kesken. Mitä järkeä on kutsua paikalle ihmisiä, joiden kanssa ei ehdi edes jutella?

Minä olen ylpeä avioliitostani ja siitä, että se rakentuu rakkaudelle eikä kliseille=)

AP hei, vaihdetaanko kavereita? Tulisin mielummin sinun häihin, kuin menisin ensi viikonloppuna yhden tuttavan häihin. Siellä on a) hirveästi ihmisiä, b) tosi paljon leikkejä, c) kaksi sukua joissa on runsaasti pieniä lapsia. Ja sen lisäksi hääparin lahjatoivelistan halvin lahja maksaa 250 euroa ja sinne on toivottu iltapukua. Ja ne ihmiset on ihan tavallisia duunareita!

Vierailija
92/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetus yms voisi olla hieman rennompi kuin viimesen päälle juhlatällinki, vaikka kyseessä häät ovatkin.

Jotain yhteistä ohjelmaa pitää olla, niin kuin teillä onkin. Jonkinlainen aikataulu täytyy olla ohjelmalle, syömiselle, ja se ohjelma jossain esillä, että ihmiset tietävät olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Jos saunoa halutaan, niin ehdottomasti mahdollisuus saunaan myös naisille eli naisten vuoro ja miesten vuoro. Ja se saunominen vasta sinne loppuiltaan ohjelmaksi.

Meillä oli myös pienent häät, hieman eri konseptilla, mutta sen etikettivirheen teimme, että viimeisenä poistuimme juhlapaikalta. Halusimme siksi niin, koska emme seuraavana päivänä enää palanneet juhlapaikalle tarkistamaan paikkoja. No eivät häämme olleet muutenkaan mitenkään perinteiset ja täysin etiketin mukaiset.

Vierailija
93/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskea ne tupeeraukset ja viritelmät ja pestä naamat meikistä?

Jos tuollaisissa systeemeissä on kärvistellyt koko päivän, sitä ihanampaahan se on päästä niistä eroon!

Vierailija
94/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osa naisista on sitten taas sen verran kauniita omasta takaa, että pynttäytymisen purkamiseen ei mene tuntikausia.

Nuo ne vasta dorkat häät on!

etkä sitten kammannut sitä tukkaa sen jälkeen suoraksi, etkä pessyt lakkoja ja hiusvahoja pois. Ja tällä ei ole kauneuden kanssa mitään tekemistä, vaan ainoastaan sen hääkampauksen kanssa eli jos on pitkä tukka, niin kyllä se vaan on sinne häihin jotenkin laitettava.

ELi sinun mielestäsi sellaiset häät on dorkat, jossa morsian on laittautunut? Lehdissä olevista hääkuvista päätellen, 95% morsiamista on sitten inhoamiasi dorkamorsiamia, koska kyllä nyt suurin osa tuppaa laittautumaan sinne omiin häihinsä.

Vierailija
95/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Ja siihen menee noin tunti. Joten mielellään ei enää saunaa siihen päälle.

88

Vierailija
96/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tila oli yhtenäinen. Ohjelmaa oli ruokailu ja kakku ja kahvit. Perinteiset puheet ja pari lasten esitystä. Pienellä porukalla oli tanssia vapaamuotoisesti.

Jonkun mielestä varmaan maailman tylsintä, mutta kun oli tuttu porukka koolla niin juttu luisti ihan mukavasti sen muutaman tunnin.

Itse poistuimme juhlista ennen muita ja vieraat olivat jatkaneet samassa rakennuksessa olevaan yökerhoon.

Saunomisen hoidimme hotellihuoneessa kahdestaan.

Mökkihäissä emme ole koskaan olleet, joten niistä ei ole kokemusta.

Vierailija
97/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on sauna niitä vieraita varten, joita kiinnostaa niin ei sun varmaankaan tarvi mennä sinne=) Ota rauhallisesti.

Vierailija
98/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä aiotte saada juhlavuuden ja juhlan tunnun aikaan? Muulla kuin pukeutumisella. Mä laittaisin kutsuun, että rennossa asussa voi tulla, koska mun mielestä vieraiden tälläytyminen menee vähän hukkaan tuollaisessa " mökkibile" meiningissä..

Vierailija
99/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On muuten etikettimoka tuo,

että hääpari juhlii vieraiden kanssa tappiin asti. Heidän kuuluu lähteä sieltä ennen vieraita.

Me juhlimme omia häitämme aamukuuteen parhaiden ystäviemme seurassa. Näin oli suunniteltu alusta alkaen. Häitä juhlittiin saaressa, josta ei noin vain olisi pois lähdetty. Juhlat olivat unohtumattomat ja valtavan tunnelmalliset. Ja kyllä, seuraavana aamuna saunottiin rantasaunassa!

Juuri kaikkia " etikettejä" tiukimmin seuraavat häät, joissa kaikki tehdään " kuten kuuluu" , ovat pahimmillaan hemmetin tylsiä. Me olisimme kokeneet epäonnistuneemme juhlan järjestäjinä, jos vieraat olisivat poistuneet ennen puoltayötä ja olisimme huomanneet olevamme saaressa yksin. Toisaalta olisimme kokeneet jäävämme paljosta paitsi, jos olisimme itse lähteneet " kesken kaiken" . Olimme päättäneet " hääyön" viettämisestä myöhemmin.

Vierailija
100/121 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä _ei voi_ mennä saunaan.