Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä pienistä häistä, joissa ei juuri mitään ohjelmaa? (ov)
04.05.2008 |
Meillä pienet, alle 30 hengen, häät tulossa elokuussa. Tarkoitus vain syödä hyvin ja saunoa (juhlapaikassa ihana sauna!). Varmaan siis miehet saunovat, naiset ei varmaan, koska ovat juhlatällingissä. :) Ohjelmassa myös muutama akustinen biisi. Muuten vaan yhdessäoloa ja seurustelua. Ei tule olemaan häävalssia, kimpun heittoa, sukkanauhan heittoa, kakun leikkausta tms. Näistä tulee just meidän näköiset häät. Hääpaikka sinänsä jo nähtävyys, ihana tunnelmallinen paikka järven rannalla.
Mitä mieltä?
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on tärkeintä se avioliitto, ei ne häät. Ainakin mun tuttavapiiriin pätee totuus, että mitä hienommat häät, sen lyhyempi liitto. Kun häät on tärkeämmät kuin itse liitto, ollaan huonolla pohjalla.
Ja meillä ei ole rahasta kiinni. Itse ostetaan sormus ja juhlavaatteet (vaatteita ei ole vielä mut sormus on noin 2 500 e) ja vanhemmat maksaa meille puoliksi häämatkan Mauritiukselle kolmeks viikoks. Niillä rahoilla olis saanu vaikka millaiset kemut, mutta me emme pidä sellaisesta.
Ja miehen työn takia harrastetaan noita " edustusillallisia" sen verran, ettei ole itseluottamuksesta tai etiketin puutteesta kiinni. Halutaan vaan juhlia hääpäivää niin että siitä jää muistoksi muutakin kuin tekohymyn kipeyttämät posket.
Mutta, niinkuin on jo sanottu. Jokainen tyylillään ja kaikille kesän morsiamille mukavaa hääpäivää=) Toivottavasti se on juuri teidän laisenne=)