Olen koukussa Mimiin ja Kukuun..=((
.Kaksivuotiaani katsoo sen joka perjantaiaamu ja minun on pakosti kuunneltava sitä silloin myös.
Tänään lapsi nukkuu pidempään, mutta arvatkaapa mitä äiti katsoi aamukahvillaan. =(
Ne on nämä kotiäitivuodet näköjään tehneet tehtävänsä. Säälittävää...
Kommentit (8)
Musta Suomen lastenohjelmat on muutenkin tosi surkeita. Pelkkää piirrettyä ja muovailuvaha ohjelmaa ostettuna ties mistä Bulgariasta. Sitten tehdään yksi ohjelma jossa oikeat ihmishahmot esittää jotain leijonaa ja mollamaijaa ja mun 2v ei edes pidä siitä. Ja tuo ohjelmahan on selkeästi suunnattu 1-2,5vuotiaille. Nyt pitäisi Ylen äkkiä ostaa muutama BBC.n ohjelma esim. Tweenies, Roly Moe jne.
ja lapset tykkäävät siitä kovasti.
Nyt pitäisi Ylen äkkiä ostaa muutama BBC.n ohjelma esim. Tweenies, Roly Moe jne.
muumit katson välillä iltaisin itsekkin, mutta että Mimi ja Kuku
Lapsen mielestä kiva, mutta itsestäni aivan kamala.
"katsooko kukaan sitä vapaaehtoisesti
muumit katson välillä iltaisin itsekkin, mutta että Mimi ja Kuku"
Olen jäänyt koukkuun... Se on niin huono, että on jo hyvä! Aluksi en tykännyt, mutta nykyään saan hyvät naurut heti aamutuimaan!
Näen jo painajaisia siitä tädistä joka tulee VALKOISET hampaat loistaen kohti kurkkuani... ja niitä hampaita on PALJON!
Meillä kaikki kärsii siitä tajuttomasti, odotetaan vaan että tulisi seuraava ohjelma. On niiiiin piiitkäkin.
Aikoinaan oma lapsi rakasti teletappeja - ja se on kyllä meidän perheen suosikkilistalla edeleen - neiti 7v. jaksa katsoa niitä vieläkin;-). Eli kyllä niissä varmaan on jotain kohderyhmämagiaa eli taiten ovat tehtyjä.