Miksi jotkut pitävät itsestään aivan järkyttäviä kuvia someen?
Tietää että ovat muutenkin jo ongelmissa esimerkiksi lastensuojelun kanssa ja haluavat saada lapsensa takaisin, ja pistävät sitten mahdollisimman räjähtäneitä kuvia itsestään profiilikuvaksi... en ymmärrä. Ei ole siis kysymys siitä etteikö hyviäkin kuvia voisi saada jos olisi vähän yritystä.
Kommentit (14)
Mä en tunne yhtään sellaista, joten vaikea vastata.
Tekevät sitten vaikka itsemurhan tai perhesurman ennemmin kuin satsaisivat hiukan julkisuuskuvaansa.
Vierailija wrote:
No sitten ei oikeastaan hyövää vastata mitään.
Piireissä joissa ollaan ongelmissa lastensuojelun kanssa, ne ovat niitä siistimpiä kuvia.
Joo, se on juuri näin, ne on WT piireissä just niitä siisteimpiä kuvia. Kun uskalletaan, eikä olla kynnysmattoja ja se on HIENOA että voi laittaa kännipäissään heilahtaneita röökihuulikuvia tukka sekaisin ja silmäpussit roikkuen. Ollaan ylpeitä itsestään, miten uskalletaan eikä välitetä muiden mielipiteistä. Tämähän se on. Valitattavasti. Surullista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No sitten ei oikeastaan hyövää vastata mitään.
Onpas, ap tajaa elävänsä kuplassa, kun tuskin olen ainoa.
Vierailija wrote:
Joo, se on juuri näin, ne on WT piireissä just niitä siisteimpiä kuvia. Kun uskalletaan, eikä olla kynnysmattoja ja se on HIENOA että voi laittaa kännipäissään heilahtaneita röökihuulikuvia tukka sekaisin ja silmäpussit roikkuen. Ollaan ylpeitä itsestään, miten uskalletaan eikä välitetä muiden mielipiteistä. Tämähän se on. Valitattavasti. Surullista.
Kyllä. Tai muuten mahdollisimman epäedullista kulmasta otettu, naama peruslukemilla alahuuli törröttäen ja isoa kaksoisleuka oikein esille tuoden ja korostaen. Ihan vinkiksi: jos haluat lapsi takaisin älä pistä tällaisia kuvia kaiken maailman nähtäville.
... äläkä varsinkaan Facebookin profiilikuvaksi, joka on the sinä. Sinun pääasiallinen edustuksesi itsestäsi koko maailmalle.
Mjoo, ja samat ihmiset on sit niitä usein joiden mielestä heillä on OiKeUs sanoa ja tehdä mitä vain, ja se on hienoa ja mahtavaa että uskaltaa elää = lue juoda ja sekoilla viikoittain. Monasti myös arvostellaan tavanomaisempia ihmisiä miten he ovat lampaita, eivät uskalla, ovat liian kilttejä, ym ym ym. Perus kanatukkameininki. Ja sit tietty stereotypia on et näitä kuvia sit tulee 10 illassa.
En puolusta lastensuojelua sinänsä tässä ja tiedän että toimivat monesti paskasti, mutta ei ole toisaalta suuri vaiva laittaa itsestään hyvää kuvaa nettiin. T. ap.
Suurin osa meist ihmisist on tyhmiä.
Heillä on monellakin tapaa todella vääristynyt kuva itsestään.
Mä en taas tajua miksi ihmiset postailee kuviaan nettiin ylipäätään.
Minusta ei ole kuin yksi kuva, työnantajan sivulla, siinäkin yksi liikaa.
M41
Tilannetajun ja itsereflektion puute