Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

papakoe

Vierailija
24.04.2008 |

olin kuukausi sitten papakokeessa, ja tänään lääkäristä soittivat että siitä on löytynyt jotain poikkeamaa. Minulle on tulossa lähiaikoina kutsu lisäkokeisiin, totesi vain, että ei ambulanssikiire, mutta jostain syöpäpoikkeamasta saatetaan puhua. Mitä ihmettä?? Olen aivan sanaton ja murheellinen, käsikivät vain odottaa kutsua. nMuilla vastaavaa kokemusta??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin myös juuri papassa, kun en ollut musitanut muutamaan vuoteen käydä, toivottavasti kaikki kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme