Lue keskustelun säännöt.
papakoe
24.04.2008 |
olin kuukausi sitten papakokeessa, ja tänään lääkäristä soittivat että siitä on löytynyt jotain poikkeamaa. Minulle on tulossa lähiaikoina kutsu lisäkokeisiin, totesi vain, että ei ambulanssikiire, mutta jostain syöpäpoikkeamasta saatetaan puhua. Mitä ihmettä?? Olen aivan sanaton ja murheellinen, käsikivät vain odottaa kutsua. nMuilla vastaavaa kokemusta??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse kävin myös juuri papassa, kun en ollut musitanut muutamaan vuoteen käydä, toivottavasti kaikki kunnossa.