Rydman etc ei leikkaa suomenruotsalaisilta järjestöiltä senttiäkään!
Persut uhosi ennen hallitusta pakkoruotsia ja ruotsittamista vastaan, mutta kun päästiin hillotolpille kaikki unohtui! Ruotsinkielisten etuoikeudet ja edut ovat paljon paljon kalliimmat kuin sotejärjestöjen säästöt! Persut puolistavat rikkaita ja terveitä eliitin jäseniä ja maksajiksi laitetaan suomenkieliset sairaat ja köyhät! Oksettava puplue yhdessä kokoomuksen kanssa.
Kommentit (27)
https://www.suomi.fi/palvelut/valtion-erityisavustus-ruotsinkielisen-ko…
Tuollainenkin löytyi. Paljonkohan tuohonkin menee veronmaksajien rahaa?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet Rkp:n olevan mukana tässäkin hallituksessa, ap?
Nyt puhutaan persuista ja niiden petturuudesta ja valheista, jotka on läväytetty suomenkielisiä kohtaan! Vieläkö joku on niin hullu,että noita äänestää?!
Kansanedustajan isän johtamalle yhdistykselle annettiin toistamiseen 250 000 euroa eduskunnan joululahjarahaa
Kansanedustaja Onni Rostilan (ps) isän johtama yhdistys on yksi suurimmista kulttuurille ja taiteelle suunnattujen joululahjarahojen saajista. Myös kansanedustaja itse kuuluu yhdistyksen hallitukseen.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010898572.html
Aika kallista tupo persujen pakkoruotsin vastustaminen vai menikö puoli miljoonaa euroa persu-Onnin ja hänen persuisänsä taskuun? Vieläkö kehtaa nyysiä ensi joulunakin 250 000 euroa?
Ainoa asia josta olen ollut persujen kanssa samaa mieltä on pakkoruotsin lopettaminen ja enää en tiedä, mitä mieltä ovat siitäkään, joten takki kääntyi siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi ruotsinkieliseltä alueelta ei poistettu yöpäivystyksiä mutta suomenkieliseltä kyllä. Tässä näkyy persujen todellinen v..uilu suomenkielisiä kohtaan. Saunan taakse koko puolue.
Selitys on se, että RKP pitää äänestäjiensä puolta, mutta persut eivät pidä äänestäjiensä puolta.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia josta olen ollut persujen kanssa samaa mieltä on pakkoruotsin lopettaminen ja enää en tiedä, mitä mieltä ovat siitäkään, joten takki kääntyi siinäkin.
Pakkoruotsi kelpaa hyvin,vaikka välillä v..uillaan Adelcreutzille. Persut ottaa siltä ahteriin kunhan hallituspaikka säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajan isän johtamalle yhdistykselle annettiin toistamiseen 250 000 euroa eduskunnan joululahjarahaa
Kansanedustaja Onni Rostilan (ps) isän johtama yhdistys on yksi suurimmista kulttuurille ja taiteelle suunnattujen joululahjarahojen saajista. Myös kansanedustaja itse kuuluu yhdistyksen hallitukseen.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010898572.html
Aika kallista tupo persujen pakkoruotsin vastustaminen vai menikö puoli miljoonaa euroa persu-Onnin ja hänen persuisänsä taskuun? Vieläkö kehtaa nyysiä ensi joulunakin 250 000 euroa?
Tuohan oli valeuutinen. Rostilan isä ei johda tuota yhdistystä. Onpa erikoista kun tuota ei ole korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet Rkp:n olevan mukana tässäkin hallituksessa, ap?
Nyt puhutaan persuista ja niiden petturuudesta ja valheista, jotka on läväytetty suomenkielisiä kohtaan! Vieläkö joku on niin hullu,että noita äänestää?!
Ikävä kyllä jotkut ovat niin sekaisin, että äänestävät jatkossakin persuja. Varsinkin ne, jotka vihaavat tai pelkäävät ulkomaalaisia, äänestävät uskollisesti persuja kuvitellessaan, että persut tekisivät sille asialle oikeasti jotakin.
Nythän Rydman yrittää kun laittoi rajan sille kuinka varakkaita järjestöjä voidaan tukea, mutta RKP nousi heti vastustamaan.
Miltä ruotsinkielisiltä järjestöiltä olisi pitänyt leikata ja miksi? Katsotaan ymmärtävätkö palstanaiset politiikasta mitään.
Ruotsinkieliset ovat oikeasti kaksikielisiä ja yhden kieliryhmän eli vähemmistökirli ruotsin privilegiot pitäisi kaikki lopettaa ehdottomasti! Ei tällaista rahareikää ja hulluutta ole varaa ylläpitää näin pienessä maassa! Suomen kielilait ovat poikkeus Pohjoismaissa ja Viro haluaa myös ylläpitää omaa kieltään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet Rkp:n olevan mukana tässäkin hallituksessa, ap?
RKP on Suomen vaikutusvaltaisin puolue. Sillä on rahaa jolla se saa muidenkin puolueiden tuen.
Pakkoruotsi korruptiopaljastus- halvalla menee eduskunnan riippumattomuus!
152000€ ja sillä saa eduskunnan pakkoruotsille suopeaksi
Stigtelse för det tvåspråkiga Finland-säätiön vaalituet eduskuntavaaleissa 2023
Yhteenveto
Hakemuksia: 326
Myönnetty yhteensä: 516 500 €
Tukea sai: 210 ehdokasta
RKP (SFP): 364 500 € / 93 ehdokasta
Muut puolueet: 152 000 € / 117 ehdokasta
---
KESKUSTA
2000 € — Jouni Ovaska — Pirkanmaa
1000 € — Arto Pirttilahti — Pirkanmaa
3000 € — Annika Saarikko — Varsinais-Suomi
500 € — Sonja Lautamatti — Helsinki
500 € — Terhi Peltokorpi — Helsinki
1000 € — Mikko Kärnä — Helsinki
2000 € — Katri Kulmuni — Lappi
1000 € — Markus Lohi — Lappi
2000 € — Petri Honkonen — Keski-Suomi
1000 € — Joonas Könttä — Keski-Suomi
2000 € — Antti Kaikkonen — Uusimaa
1000 € — Timo Laaninen — Uusimaa
1000 € — Riikka Pirkkalainen — Savo-Karjala
1000 € — Markku Rossi — Savo-Karjala
1000 € — Hanna Kosonen — Kaakkois-Suomi
1000 € — Mikko Kinnunen — Oulu
1000 € — Tuomas Kettunen — Oulu
2000 € — Antti Kurvinen — Vaasa
1000 € — Pasi Kivisaari — Vaasa
1000 € — Lasse Hautala — Vaasa
--
Esimerkiksi ruotsinkieliseltä alueelta ei poistettu yöpäivystyksiä mutta suomenkieliseltä kyllä. Tässä näkyy persujen todellinen v..uilu suomenkielisiä kohtaan. Saunan taakse koko puolue.