Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En syö neljäsosaakaan tuosta rasvasta ja sokerista mitä tuo Essi,

Vierailija
21.04.2008 |

mutta painan kuitenkin 130 kg =o( Miten se voi olla noinkin hoikka!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais keksiä ison osan syömisistään kuvauksia varten koska ei todellakaan ollut mikään tajuton läski ja sillä syömisellä painais taatusti yli 100kg jos pitempäänkin söis niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi