Toivovatko kaikki äidit tyttölasta?
Ystävien ja tuttavien juttuja kuunnellessa ja palstoja lukiessa olen saanut sellaisen kuvan , että lähes kaikki naiset toivovat tyttölasta. Onko väite paikkansa pitävä sinun kohdallasi?
Kommentit (84)
tilastoista verrattuna tyttöön, niin se johtuu mm. aivojen rakenteesta yms. Googlesta löytyy varmaan tietoa.
Vierailija:
Miksi sitten huorista suurin osa on naisia?
Säälin myös salaa niitä jotka eivät sitten millään sitä poikaa onnistu tekemään ;)
Joissakin adhd-tapauksissa syynä VOI olla kasvatus.
Häirikköjä ja murhaajia yms. on muuten enemmän kuin mitä naisia on huorina. Suomessa ainakin.
Tehkööt muut tyttöjä, mutta mulle sopii pojat. Kasvatetaan kuitenkin tyttömme ja poikamme niin, että me poikien äidit ja te tyttöjen äidit saatte joskus ihania vävypoikia ja miniöitä. Mulla siis vain poikia, mutta toivon saavani joskus muutaman mukavan miniän!
Edelleen jossakin tyttöjen äitien takaraivossa painaa se, että naisen on synnytettävä poika, tai hän ei ole nainen ollenkaan.
Aivan pahaa tekee lukea tätäkin ketjua.
Suurimmalla osalla varmasti kuitenkin on lapsia molempia sukupuolia, miksi tällainen halveerausketju. Kai jokaiselle ne omat on rakkaita, sukupuolesta riippumatta?
Länsimaissa toivotaan tyttöä, kehitysmaissa poikaa(ja maaseudulla)
Moni julkkismies sanonut, että tyttöä hoivaa eri tavalla ja suojelee.
Tytöt ovat isien kultia, pojat äitien(vanha sanonta)
Ei sillä että tytöissä mitään vikaa olisi ja kaikkein mieluiten ottaisin toki molempia. Mutta sellaiset " poikasarjat" on kyllä tosi hienoja ja sopisi mulle.
Vierailija:
Länsimaissa toivotaan tyttöä, kehitysmaissa poikaa(ja maaseudulla)Moni julkkismies sanonut, että tyttöä hoivaa eri tavalla ja suojelee.
Tytöt ovat isien kultia, pojat äitien(vanha sanonta)
En ole ikinä törmännyt tuohon, että länsimaissa toivottaisiin tyttöä. Kyllä se poika on edelleen se naisen mitta, johan tämäkin ketju sen todistaa. Ei ole tapana seurata julkkisten sanomisia, mutta jos se sinulle riittää auktoriteetiksi tähän asiaan, niin fine...
Mutta naisten takaraivossa se näyttää silti jyskyttävän. Tarkkisluokkia ei muuten enää ole, joten tervetuloa vain 2000-luvulle...
Kiinassa ja Intiassa poikaa.
Ja tosi moni mies tuttavaperheissä on ollut ihastuksissaan prinsessasta, enemmän mitä pojasta...
Olen toivonut vain poikaa ja nyt meillä on kaksi. Mies on tyytyväinen. Jos tehtäisiin kolmas ei haittaisi yhtään jos se olisi tyttö, koska on jo kaksi poikaa. Oikeastaan nyt jopa toivon niinpäin.
Vierailija:
Kiinassa ja Intiassa poikaa.Ja tosi moni mies tuttavaperheissä on ollut ihastuksissaan prinsessasta, enemmän mitä pojasta...
Laita yksikin lähde. Ja kun nyt otetaan tuttavaperheet kehiin, niin meilläpä on päinvastoin. Poika on toivotumpi, jatkaa sukua.
Enää en toivo koska lapset on nyt tehty.
omaa mieltään. En ikinä usko, että kukaan mies TOIVOO tyttöä, niitä vaan tulee ja tottakai pitää vaimolle näytellä että tyttöä toivottiin. Tämä ei todella kuitenkaan tarkoita etteikö isä rakastaisi tytärtään. Kai mies rakastaa tyttöä yhtälailla kun poikaakin vaikka poikaa olisi alunperin toivonutkin.
voisi sanoa, että kuten on huomattu, kaikki naiset toivoo tyttölasta. Koska kyllähän täällä vallitsee totuus siitäkin, että jokainen mies toivoo poikaa. Jos muuta väittää, niin vain naisen mieliksi.
Katsokaas me ihmiset ollaan täysin homogeenisiä, eikä yksilöllisiä eroja löydy sukupuolten välillä.
Jos olisi ollut edes Hesari tai joku muu asialehti, niin tuon voisi ehkä uskoakin.
geeniperimänä siirtäneet poikiinsa nuo piirteet.