Remonttimies käytti vessaa ja veti pöntön kansi auki
Mitä bakteereja joudun nyt hengittämään vessassani? Haju ainakin oli karsea vielä pitkään tyypin lähdettyäkin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Voeee hellanlettas kuinkas se nyt tuolleen voivoivoi ja kauhiat hajut jätti eioletodellista..soita ihmeessä sen ukon perään nyt heti että tulee itsekkin haisuttelemaan ja haistamaan sitä aivankauhiaahajua!
Miksi sitten monissa julkisissa paikoissa oli korona-aikaan vessassa lappu, jossa vessa käskettiin vetämään kansi kiinni?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paskansiko?
Todellakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voeee hellanlettas kuinkas se nyt tuolleen voivoivoi ja kauhiat hajut jätti eioletodellista..soita ihmeessä sen ukon perään nyt heti että tulee itsekkin haisuttelemaan ja haistamaan sitä aivankauhiaahajua!
Miksi sitten monissa julkisissa paikoissa oli korona-aikaan vessassa lappu, jossa vessa käskettiin vetämään kansi kiinni?
Ap
Lappu oli ja korona voivoivoivoiiih! Onko sinunkin vessa julkinen vessa siis mitäihmettämissäsäoikeinasut? Onko yleinen remppaukkojen paskantamishaisuttamispaikka?? <3
Mahtoiko pestä käsiään ? Jopa tuli yhdestä iso vaiva kun ei osaa käyttäytyä , pyyhi pintoja mihin on koskenut.
Kai se on desinfioitava koko vessa. Kutsu joku firma.
Wc-pöntön kansi kiinni! Asiantuntija kertoo miksi https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2012010315036749
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No onko sinun vessassasi lappu? Et voi edellyttää toimimaan tietyllä tavalla, jos ei ole ohjeistusta.
Kuinka hän päästi katsomaan kun veti vessan.
Itse laitan kannen kiinni vedon ajaksi ja avaan heti perään.
Miksi aloitus on saanut noin paljon alapeukkuja? Haluaisitteko itse hengittää vieraan tyypin paskanhajua kodissanne?
Ap
Varmaan helpompi opetella remppaamaan itse kuin saada kaikki paskomaan oikealla tavalla. Yllättäen paska tosiaan haisee pahalle.
Minulla teki muuttomies saman. :( Tilasin ammattimaisen siivouksen, kun ahdisti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla teki muuttomies saman. :( Tilasin ammattimaisen siivouksen, kun ahdisti.
Etkö siis käyttänyt vessaa ollenkaan ennen kuin siivoojat tuli? Luulisi ettei niitä ihan samaksi päiväksi saa tilattua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis käyttänyt vessaa ollenkaan ennen kuin siivoojat tuli? Luulisi ettei niitä ihan samaksi päiväksi saa tilattua.
Ap
En koska asuin sen ajan muualla. Mutta tuohan se ongelma on, jos ei ole muuta vessaa käytettävissä. :/
Pitää muistaa sanoa, että sulkekaa kansi ennen kuin vedätte