Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivovatko kaikki äidit tyttölasta?

Vierailija
19.04.2008 |

Ystävien ja tuttavien juttuja kuunnellessa ja palstoja lukiessa olen saanut sellaisen kuvan , että lähes kaikki naiset toivovat tyttölasta. Onko väite paikkansa pitävä sinun kohdallasi?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan sattuu olemaan mahtava poika ja rakastan häntä sydämmeni pohjasta. Mitä siitä jos osaa välillä kiertää äidin sormensa ympäri? Eikö yksikään sinun lapsista onnistu siinä? jos ei niin ihmettelen kovasti, sori vaan... 24.

Vierailija
22/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. eräs mies murhasi ja paloitteli äitinsä. (vain 1 esimerkki, lisää toki löytyy)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. vauvakuumeinen.

Vierailija
24/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika asuu nyt avokkinsa kanssa ja pitää vuorostaan tätä kuin kukkaa kämmenellä.

Meillä on hyvä ja avoin suhde. En silti ole työntänyt nenääni heidän elämäänsä (kylässä käydään jos kutsu käy).

Monen luokkatoverinsa elämää sivusta seuranneena ja verraten ei tuo lapsen avoin rakastaminen ja äiti-poika suhteen vaaliminen ole ainakaan pahasta ollut.

Kuin ihmee kautta on minulla nyt ihan yhtä ihana pikkuveli rakastettavana ja paapottavana sekä suloinen pikkusiskokin jotka todella kietovat minut pikkuaormensa ympärille niinkuin erään toisenkin kirjottajan:)

Vierailija
25/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

41 jatkaa ja kaikki POIKIA, hui. Murhan tekijöistä yli 90% on miespuolisi, sama pätee muihin rikoksiin

Vierailija
26/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en halua ottaa sitä riskiä, että saisin tyttären, joka olisi kuin minä itse. Sitä ei kestäisi kukaan.

Vierailija
27/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo käytöshäiriöt ja suuri rikosten määrä johtunevat aivoista, ne ovat erilaiset miehellä kuin naisella.

Vierailija
28/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu päätös ;)

t, 3 lapsen äiti

Vierailija
29/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka kuinka mietin niin mitään muuta " syytä" en keksi. Eli tuskin kaikki toivovat, minä nyt olen tällainen shoppailufriikki.

Vierailija
30/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että täällä ruvetaan kaivelemaan jotain henkirikostilastoja tai heittelemään kommentteja, etten ainakaan halua tyttöä, kun ovat sen verran ärsyttäviä. Katkeralta kuulostaa.

Vierailija
31/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä en ole koskaan edes osannut toivoa, halusin vain poikia ja nyt minulla on niitä. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
32/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöistä isin tyttöjä? Meillä ainakin poika on selvästi äidin poika, toki isäkin on rakas ja tärkeä ja kaikkea, mutta mun ja pojan välillä on joku.

Vierailija
33/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen huomaa jo kaupungilla liikkuessa kun seuraa 12- 13 vuotiaita tyttöjä. Hyi hitsi, mä en haluaisi kotiini sellaista pikkupillua. Taidan olla tosi kriittinen kun poika tuo joskus tyttöystävää näytille. Täytyypä laittaa jäitä hattuun ;)

Vierailija
34/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan vaalenapunaisia rimpsuja ym. Inhoan naisten kateellisuutta ja juoruilua ja pahansuopaisuutta. Itse olen tyypillinen nainen ja en halua perheeseen kasvamaan toista minun kaltaistani.

Vierailija
35/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette pellejä.

Ihmisen persoonallisuus ratkaisee ja kasvatustaidot. Pelkään, mitä lapsistanne tulee

Vierailija
36/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin tyttö pälättää koko ajan kun olen ulkona poikani kanssa..en millään jaksaisi koko ajan ihmetellä ja kommentoida takaisin, tosin en halua olla epäkohteliaskaan.

Vierailija
37/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjä. Mulla tulee jotenkin sääli kun joku tuttu on saanut tytön, jotenkin mitätöntä. Tällänen on mun käsitys nisista. Itseni kanssa olen sinut ja mulla on hyviä naispuoleisia ystäviä, mutta heillekkään en IKINÄ voisi tunnustaa etten arvosta pätkääkään tyttölapsia. Repikää siitä. Koskaan en ole uskaltanut sanoa tuota ääneen.. Enkä tule sanomaan!

Vierailija
38/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekijöistä on miehiä? Mistä se johtuu? Tämän haluaisin tietää

Vierailija
39/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten huorista suurin osa on naisia?

Vierailija
40/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tekijöistä on miehiä? Mistä se johtuu? Tämän haluaisin tietää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä