Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen pojan pippelin pesu ja esinahka?!?

Vierailija
21.03.2006 |

Minkä ikäisellä pojalla aletaan pippeli pestä myös esinahan alta? Jokapaikassa sanotaan että alle vuoden ikäiseltä esinahkaa ei saa edes yrittää liikutella, mutta missä iässä saa/pitää?! Poika on nyt 1v7kk. Neuvolasta ei ole ohjeita annettu, enkä ole niitä muistanut siellä käydessä kysyä. Ekaa kertaa tänä aamuna vaipanvaihdon yhteydessä pippeli tuoksahti hyvin " miehiselle" ...

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä esinahan venytys nyt edes tarkoittaa? Ainoastaan jotenkin terskaa näkyviin haluavaa kiskontaa?

Olenko tehnyt jotain vahinkoa (?!), kun 2-kuukautiselta pojalta olen sen verran siirrellyt ihoa, että noin kerran pari viikossa olen ottanut pissa-aukon lähistölle ihopoimuihin kertynyttä mähmää pois. Olen tavallaan siis halunnut aukon hieman enemmän näkyviin, kun nähdäksesi pippeliin kertyy myös esim. vaipasta kuka tietää jotain pinta-aineita. Mitään terskan esille etsintää ei ole edes onneksi tullut mieleen harrastaa.

Kai noin pienilläkin terska toivottavasti siis hieman pallomainen selkeästi on?! Kun olen itse siis tosiaan hieman ihoa nähtävästi totaali-idioottina siirrellyt ja pissa-aukkoa lähempääkin putsannut, mutta pippeli on edelleen näyttänyt ihan niin sanotusti pyramidilta eikä todellakaan miltään terskan paljastaneelta tatilta!

Pissa-aukon lähistön valkoista mähmääkään ei nyt siis lukemieni infojen mukaan saa pois ottaa vaan ainoastaan saa toivoa, että pinnoitteet lähtevät tarvittavan paljon jossain normaalissa kylpylillumisessa?

Apua. Miten ideaaliputsaukseen ei tosiaan rautalangasta ohjeisteta jo synnärillä? Mieheni sitten sanoi vain, että vähän pitäisi ihoa liikuttaa, jotta pippeli pysyy puhtaana. Ja tuo hänen infonsa oli oikeastaan hänen äidiltään ja siskoltaan, jolla poika.

Varoitteluissa "venytys voi liian pienillä aiheuttaa verenvuotoa ja kiinnikkeitä" ei kerrota, missä verenvuoto sitten olisi. Pinnalla näkyvästi aukeavana haavana vai kudosten sisällä näkymättömissä?! Lisäksi luulisi liiallisten venytysten joka tapauksessa sattuvan vauvaa niin, että jokaiselle vanhemmalle ei tulisi muuta mieleen kuin lopettaa vauvan rääkyessä ja pois käsittelystä toivottavasti riuhtoessa. 

Vierailija
82/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pippelit on muotia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu auttaa aina

Vierailija
84/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA koko on hyvä

Vierailija
85/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri auttaa aina

Vierailija
86/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion leikkauttaa jokaisen poikani mahdollisemman pienenä

Tämä viattomien silpominen on kyllä kiellettävä SUOMESSA.

Vierailija
87/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa pieniä poikia

Vierailija
88/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pestään aikuisen pippeli?

Vierailija
89/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en venyttele lapseni pippeliä. Pesen hyvin.

Suihku auttaa

Vierailija
90/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. En ikinä koskisi pojan runkkuelimeen. Miten nainen voi hoitaa poikaa, joka vihaa sukupuoltanne? Ei yhtään haittaa imettää poikaa joka vihaa sukupuoltasi?

Eikö isä voi auttaa?

Vierailija
91/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä urheillessa mieskuntokin kohenee ja kulli helpommin seisoo. Varmasti on ihana kulli silläkin miehellä joka aikoo urheilussa ennätyksen tehdä. Mutta jos siemensyöksyt kirvelee niin käännypä ulkomailla asuvan äitisi puoleen ja pyydä äitiäsi pesemään kullisi siten kuin ennenvanhaan niin sitten ei siemensyöksytkään kirvele ja on taas mukava runkata tai panna.

Sebastian antaa neuvoja

Vierailija
92/92 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen opettaja laitto lastensuojeluliittoon viestin että mun mutsi panee mua ja mun mutsi tietysti syytti mua valehtelusta opettajalle!

Niinpä tietysti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi