Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kuristaa kurkkua paidan kauluksen hellä kosketus kaulalla?

Vierailija
16.04.2008 |

Tänään olen huomannut. Paidan kaulus on o-muotoinen, pienempi halkaisijaltaan kuin mitä minulla normaalisti on. Kaulus ei kuitenkaan mitenkään purista tai kurista, hellästi koskee kaulaa.

Miksi oksettaa? Miksi paidan kauluksen kosketus tuntuu ahdistavalta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mutta täysin epätieteellinen tutkimus kaveripiirissä osoitti, että ne joilla oli syntyessään napanuora kaulan ympärillä kokivat kaulukset ahdistaviksi. Ehkä se on se ihon muisti...

Ensiksi naurahdin tässä tuolle ajatukselle...ihon muisti muka. Pyh! Suljin tämän viestiketjun ja katselin muita keskustelun aloituksia. Sitten hoksasin tämän jutun ja palasin ketjuun.

Itsestäni en tiedä, mutta 4-vuotias tyttöni on aina ollut naurettavan tarkka siitä, että kaulan kohdalla ei saa olla liikaa tavaraa. Jos talvihaalarin alla on fleecehaalari, fleecen vetskari ei tietenkään saa olla ylös asti vedettynä. Vaikka vetoketju ei ole ollenkaan tiukka kaulan kohdalta, tyttö melkein oksentaa jos laitan vetoketjun ylös asti.

Ja tällä oli napanuora 2 kertaa kaulan ympärillä. Vanhemmalla lapsella ei ollut, ja hän ei kurkkua arista ollenkaan. Kummallista :)

ap

Mun pojalla kans ahdistaa kaikki kurkun kohdalta ja napanuora oli kaulan ympärillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla